quote:Sinds 22 juli 2024 is de zomer editie van De Slimste Mens weer op de buis.
Deze kandidaten zie je dit seizoen in De slimste mens:
Alle deelnemers van dit seizoen:
Afke Boven (NOS Journaal)
Anne-Maartje Lemereis (Componist des Vaderlands)
Appie Mussa (TikTokker)
Fay Lovsky (zanger)
Frida Boeke (podcast Hoeke en Boeke, schreef een boek over 'de zin en onzin van ons werkende leven')
Gullie (feestzanger en microbioloog)
Habtamu de Hoop (jongste kamerlid, PvdA)
Hannah Prins (klimaatactivist Extinction Rebellion)
Hendrik Jan Bökkers (zanger van de Sallandse rockband Bökkers)
Herman van der Zandt (presentator)
Imanuelle Grives (acteur)
Jet Berkhout (NPO Klassiek)
Jimmy Dijk (fractievoorzitter SP)
Julia Koopman (online persoonlijkheid)
Khalid Alterch (rapper ICE/acteur Mocro Maffia)
Lotfi El Hamidi (opinieredactie NRC)
Lucretia van der Vloot (zanger, acteur)
Maartje van de Wetering (acteur)
Max Terpstra (verslaggever Max Bijt Hond bij Sophie & Jeroen)
Nicolaas Veul (VPRO-programmamaker)
Nikki Dekker (schrijver, Volkskrant literair talent 2023)
Noni Kooiman (bekend van tv-programma over Surinaamse keuken)
Pepijn Crone (RTL Nieuws)
Roelof Hemmen (ex-RTL Nieuws)
Sabri Saad El Hamus (acteur)
Sacha Bronwasser (schrijver van bestseller Luister)
Soraya Verhoeve (profvoetballer)
Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
Hij staat nu al op plek 2. Dan zouden in de komende 14 afleveringen 4 kandidaten de 5 afleveringen moeten halen.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:24 schreef Felagund het volgende:
Roelof lijkt mij met 3 overwinningen al bijna al zeker?
Plek 3 toch, met 3/3? Of klopt dat lijstje van Wikipedia niet?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij staat nu al op plek 2. Dan zouden in de komende 14 afleveringen 4 kandidaten de 5 afleveringen moeten halen.
En dan zou hij er morgen uit moeten gaan, wat vast niet gaat gebeuren.
Hij haalt sowieso de 4 morgenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Plek 3 toch, met 3/3? Of klopt dat lijstje van Wikipedia niet?
Ah, ja tuurlijk, ik keek nog toen hij op 2 stond en was vergeten dat daar morgen ook nog niet bij zat.quote:
Ik denk dat dat komt omdat het niet zwart-wit was. Wij kennen Drees eigenlijk alleen zwart-wit, zijn meeste tijdgenoten ook, van krantenfoto’s. Dit was een bewerkte film.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:07 schreef hhh38 het volgende:
Geen minister-president zeggen
Ik herkende hem niet
Ze hebben natuurlijk elk seizoen een paar reservekandidaten voor het scenario dat dit gebeurt, hoop voor die kandidaten dat ze het seizoen erna mee mogen doen als ze niet aan de beurt komenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:51 schreef Robinson00 het volgende:
Er komen sowieso nog 2 kandidaten die de 7 afleveringen halen en er dan verplicht uit moeten, Roelof zal er wel één van zijn. Dat komt omdat er 29 deelnemers zijn, normaal zouden het er 27 zijn in 5 weken, dus het gaat 2x voorkomen dat er twee nieuwe kandidaten tegelijk komen.
Vanavond is ie er weer, zag het in de promo!quote:
Philip heeft geen inspiratie meerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
De windhaan op onze windjestoren, dat vind ik geen compliment. Zit hij stiekem scheten te laten tijdens de uitzending? Ik weet dat oudere mensen wat minder controle over hun sluitspieren hebben.. oudere honden ook overigens.
Idem, wat heb je aan een vaste lijn als iedereen die je in zo’n geval zou willen bellen er geen heeft?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:46 schreef Felagund het volgende:
Als er een atoombom valt zou ik mij om andere dingen zorgen maken.
Lijkt me ook valse hoop dat die koperdraadtelefooncentrale nog ergens mee verbonden is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:46 schreef Felagund het volgende:
Als er een atoombom valt zou ik mij om andere dingen zorgen maken.
Ik vond dat ayahuasca-verhaal best leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:51 schreef svann het volgende:
Stefano heeft nu wel weer genoeg zevertijd gekregen.
Zal wel inmiddels grote deels vervangen zijn door glasvezel en zo?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:50 schreef svann het volgende:
[..]
Lijkt me ook valse hoop dat die koperdraadtelefooncentrale nog ergens mee verbonden is.
Of zijn die toch nog bedraad met de rest verbonden?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:59 schreef Felagund het volgende:
Had nog nooit van een boezem als afvoerkanaal gehoord.
quote:Het boezemsysteem is een aan- en afvoersysteem van water. In natte tijden voert de boezem water vanuit de polders af en in droge tijden indien nodig (zoet) water naar polders aan. De boezem helpt dus om het waterpeil in het gebied goed te houden.
Standaard bij de aardrijkskundeles.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:59 schreef Felagund het volgende:
Had nog nooit van een boezem als afvoerkanaal gehoord.
Dat heb ik dan verdrongen of heb ik vergeten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Standaard bij de aardrijkskundeles.
Kon je ver kijken?quote:
Zeker. Je kunt Rotterdam makkelijk zien liggen. Met heel helder weer kun je zelfs Den Haag nog zien.quote:
De meeste veeps verdwijnen in de vergetelheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kan je nagaan dat dankzij Elon Musk heel JD Vance uit het geheugen is verdwenen.
Ik zou edelmetaal gezegd hebben (al klopt dat niet helemaal).quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Daar kwam Donny goed mee weg. Binnen 1 seconde kan iemand best snel een goed antwoord roepen
Op Curacao lopen de geiten gewoon los rond…quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:16 schreef svann het volgende:
[..]
Daar op Curaçao met heel andere sprookjes opgegroeid, vermoed ik.
Metaal was ook niet zo lastig. En sieraad ook niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
Daar kwam Donny goed mee weg. Binnen 1 seconde kan iemand best snel een goed antwoord roepen
Ja iets van metaal was ook mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou edelmetaal gezegd hebben (al klopt dat niet helemaal).
Van centrale naar centrale, bedoel je? Ik zit ook nog steeds op koperdraad.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 20:56 schreef Felagund het volgende:
Zal wel inmiddels grote deels vervangen zijn door glasvezel en zo?
Toen dit opgenomen is zat Musk nog niet zo in de spotlight, ik den dat Waltz meer in de spotlight stond. Geen idee hoe lang precies van te voren het opgenomen wordt, ik denk dat ze al wel wisten dat Trump verkozen is.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kan je nagaan dat dankzij Elon Musk heel JD Vance uit het geheugen is verdwenen.
Absoluut, er is al verwezen naar de tweede termijn van Trump door Maarten.quote:Op woensdag 8 januari 2025 07:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toen dit opgenomen is zat Musk nog niet zo in de spotlight, ik den dat Waltz meer in de spotlight stond. Geen idee hoe lang precies van te voren het opgenomen wordt, ik denk dat ze al wel wisten dat Trump verkozen is.
Ja, dat vind ik ook leuk. In Frankrijk heb ik eigen bos vol dode takken en de ruimte + buren die niet zeuren.quote:
Wauw bofkontquote:Op woensdag 8 januari 2025 20:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook leuk. In Frankrijk heb ik eigen bos vol dode takken en de ruimte + buren die niet zeuren.
Vooral lammen en blinden enzo, vroeger.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
Lourdes. Lijkt me een mega ziekte verspreider, allemaal zieken op een kluitje.
En bij terugkomst zijn ze lam, blind en longontstekelijk verkouden.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:07 schreef svann het volgende:
[..]
Vooral lammen en blinden enzo, vroeger.
Of zakken.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:13 schreef Felagund het volgende:
Roelof had 1 seconde vroeger moeten stoppen.
Maar Tom mocht sowieso nog toch?quote:
Klopt, maar als je op 1 gaat staan moet de ander ook naar 1 om de volgende vraag te mogen beginnen.quote:
Hier ben ik het ook mee eens. Op 21 sec passen had ook niet zoveel zin gehad, want Tom had echt wel 2 antwoorden in 4sec gegeven. Als Roelof zichzelf had laten zakken dan had hij ook nog tijd om een goed antwoord te geven, en anders pas je op 1 sec. Al zou dat deze keer ook niet gewerkt hebben, want Tom had zijn antwoord al binnen 1 sec gezegd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je op 1 gaat staan moet de ander ook naar 1 om de volgende vraag te mogen beginnen.
Herman en Tom kunnen hem wel uitschakelen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk zitten we niet al te lang meer aan de act van Gover Meit vast
Toch is hij ook wel hard op weg naar de finaleweek. En ook al is het 1 grote act, hij heeft wel brede kennisquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Herman en Tom kunnen hem wel uitschakelen.
Omdat ie moet doen alsof ie een cabaretier is. Daar is zijn carrière op gebaseerd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:07 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij werd Donny/Stefano/Gover in de slimste mens België gewoon aangesproken met Gover. Waarom dan in de Nederlandse versie een alterego opzetten?
Diederik had eerder toch ook al een allstars versie gewonnen? Dan is hij wel de ultieme slimste als hij dit keer weer weet te winnenquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Komen Diederik Smit en/of Tex de Wit ook nog?
Edit: Zelf maar even gezocht. Diederik dus wel. Ik zie een finale Diederik, Herman, Frank Heinen wel voor me, maar Klaas zal daar ook wel bijzitten.
Dat was sowieso nogal een anti-climax. Liever een blije winnaar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk niet dat Herman nu 2x gaat winnen. Anders denken mensen misschien dat het doorgestoken kaart is.
Ik krijg een hartverzakking als ik er eentje ziequote:Op donderdag 9 januari 2025 20:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben hele lieve gezichtjes als je zo vergroot ziet.
Dat zei Philip ook al in de zin daarvoorquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De David staat daar ook niet, Maarten ongelofelijke nitwit.
Nou overdrijf je, veel van wat hij toevoegt krijgt hij van te voren uitgelegd, maar hij weet best veel, meer dan ik in ieder geval,quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De David staat daar ook niet, Maarten ongelofelijke nitwit.
Echt? Ik vind hem juist leuk.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:20 schreef Kanaroe het volgende:
P.S. Ik vind Herman van der Zandt nogal irritandt
Hij gaat de tent overnemen, heb jij ff pechquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:20 schreef Kanaroe het volgende:
P.S. Ik vind Herman van der Zandt nogal irritandt
Herman had een mokermakkelijke puzzel én een mokermakkelijke collectief geheugen. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat men hem er even in wilt houden.quote:Op donderdag 9 januari 2025 21:10 schreef Felagund het volgende:
Aboutaleb, Jinek, Rotterdam, burgemeester.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:41 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Echt? Ik vind hem juist leuk.
Ik vind hem een beetje arrogant geworden de laatste jaren.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 00:55 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij gaat de tent overnemen, heb jij ff pech
Die sidekick is ook al bekend en dat wordt Francis van Broekhuizen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
[..]
Ik vind hem een beetje arrogant geworden de laatste jaren.
Keek ook altijd Met het mes op tafel, maar begon me toen ook al te ergeren aan hem![]()
Hopelijk krijgt Herman een goede sidekick straks bij De Slimste, ik vind het programma te leuk om niet te kijken vanwege de presentator
Oooh, wist niet dat al zeker was...........quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die sidekick is ook al bekend en dat wordt Francis van Broekhuizen.
Herman
Francis
Ze wil er niet elke dag zitten dus misschien meerdere sidekicks dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Herman
Francis
Waar is dat bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Herman
Francis
Ah, ik dacht dat dat al definitief was maar dat is dus niet zo.quote:
Ik denk dat ik niet meer ga kijken als zij het wordt, kan er echt niet tegen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat dat al definitief was maar dat is dus niet zo.
Zou het wel leuk vinden, geweldig mens
Okequote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet meer ga kijken als zij het wordt, kan er echt niet tegen.
Hij weet veel, da's iets andersquote:
Philip ookquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:53 schreef Farenji het volgende:
Ik kreeg meteen beelden van Emma in een bad vol karnemelk.
Beiden.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 17:07 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Hij weet veel, da's iets anders
Ja eens. Daar zijn ze heel selectief in. Dit hadden ze best goed mogen keurenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik vind dat ook flauw, een andere keer rekenen ze iets gied dat er maar zijdelings en dan nog nauwelijks mee te maken heeft.
Daar lijkt het wel op jaquote:
Erg vervelend en Herman kan er niet echt iets aan doen denk ik. Paar vragen bij Emma die ze niet goed wilde rekenen maar ik kan mij nog een vraag herinneren waarbij een blauwe pet werd goed gekeurd terwijl het over de yankees ging. Ik dacht de yankees kan ook een andere ploeg zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:13 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja
Ja, wat ze soms wel of niet goedkeuren is erg willekeurigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:18 schreef F_r het volgende:
[..]
Erg vervelend en Herman kan er niet echt iets aan doen denk ik. Paar vragen bij Emma die ze niet goed wilde rekenen maar ik kan mij nog een vraag herinneren waarbij een blauwe pet werd goed gekeurd terwijl het over de yankees ging. Ik dacht de yankees kan ook een andere ploeg zijn.
Die in de 1e aflevering geen enkel idee had wat het programma precies inhield, geloof ik..quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:26 schreef svann het volgende:
Maandag onderzoeksjournalist Eric Smith, die in 2016 won in een finale met bariton Ernst Daniël Smid en sterrenkundige Govert Schilling.
Donny Ronny is ook al aardig op wegquote:Op maandag 13 januari 2025 20:46 schreef Martinello het volgende:
Volgens wikipedia komen er inclusief vandaag nog elf kandidaten in het spel, in tien afleveringen. Dat betekent dus dat er nog één kandidaat de zeven gaat halen. Ik vermoed Herman.
Dat ligt er in ieder geval ook in de buurtquote:
Ik had direct door dat ze tv programma's of films wilden maar kende er maar 1.quote:
Eens.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:03 schreef Szura het volgende:
Belachelijk makkelijke galerij voor Herman
Knap dat je het thema goed hadquote:Op maandag 13 januari 2025 21:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had direct door dat ze tv programma's of films wilden maar kende er maar 1.
En Melania zelf ook…quote:Op maandag 13 januari 2025 21:06 schreef la_perle_rouge het volgende:
Plastische chirurgie of nietnou echt wel!
Dit fragment won carbaretfragment van het jaar of zo.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Brigitte Kaandorp
Ik heb een heel zwaar leven
Gedurfde uitspraakquote:Op maandag 13 januari 2025 21:12 schreef Felagund het volgende:
Ik denk niet meer dat Eric het gaat redden.
Wow ja Govert Schilling verloor inderdaad van hem, was ik alweer vergetenquote:Op maandag 13 januari 2025 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet Govert dan wel inkoppen tijdens de vragen gesteld aan Eric…
Inclusief vandaag zei je (dat was maandag), kwamen er nog 12 kandidaten in het spel, niet 11. Nu (inclusief Lisa) zijn het er nog 11, in 9 dagen, dus het gaat nog 2x gebeuren dat een kandidaat de 7 afleveringen vol maakt, dat zullen wel Donny en Herman zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:46 schreef Martinello het volgende:
Volgens wikipedia komen er inclusief vandaag nog elf kandidaten in het spel, in tien afleveringen. Dat betekent dus dat er nog één kandidaat de zeven gaat halen. Ik vermoed Herman.
Klopt helemaal. Ik telde alleen de namen bij “nog niet in het spel”.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:02 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Inclusief vandaag zei je (dat was maandag), kwamen er nog 12 kandidaten in het spel, niet 11. Nu (inclusief Lisa) zijn het er nog 11, in 9 dagen, dus het gaat nog 2x gebeuren dat een kandidaat de 7 afleveringen vol maakt, dat zullen wel Donny en Herman zijn.
Ja, dat vermoedde ik al. Ik weet alleen niet waarom ik 'dat was maandag' erbij zei, want het is vandaag nog maandag. Toen ik dat schreef dacht ik dat het vandaag al dinsdag was 😄quote:Op maandag 13 januari 2025 22:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik telde alleen de namen bij “nog niet in het spel”.
Nou ja, hoe dan ook, we krijgen nog twee zevenklappersquote:Op maandag 13 januari 2025 22:37 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Ja, dat vermoedde ik al. Ik weet alleen niet waarom ik 'dat was maandag' erbij zei, want het is vandaag nog maandag. Toen ik dat schreef dacht ik dat het vandaag al dinsdag was 😄
Lisa vind ik wel iemand die er vol voor gaat en er ook nog wel 7 in kan zitten, ik weet niet wie er woensdag nog komt. Daarna is het klaar natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:02 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Inclusief vandaag zei je (dat was maandag), kwamen er nog 12 kandidaten in het spel, niet 11. Nu (inclusief Lisa) zijn het er nog 11, in 9 dagen, dus het gaat nog 2x gebeuren dat een kandidaat de 7 afleveringen vol maakt, dat zullen wel Donny en Herman zijn.
Ik moet zeggen dat ik Gover alsmaar minder irritant begint te vinden. Komt ook serieuzer over dan voorheen en heeft een verrassend brede kennis. Lisa vind ik daarentegen het schoolvoorbeeld van een heel erg irritante en superwoke ''feminist'', getuige ook vele van haar one-trick-ponycolumns bij De Nieuws BV. Hopelijk blijft haar deelname beperkt tot één aflevering, maar dat denk ik niet. Over iemand die wél erg grappig (en intelligent) is gesproken: Diederik Smit stroomt woensdag in. Ik zie hem veel afleveringen overleven (won eerder al een All Stars-editie).quote:Op maandag 13 januari 2025 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flopshow.
Hopelijk kan Lisa Loeb Gover (of anders Herman) eruit knikkeren.
Lisa wist in haar serie wel echt veel van veel verschillende onderwerpen, dus daar verwacht ik zeker wel wat vanquote:Op maandag 13 januari 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lisa vind ik wel iemand die er vol voor gaat en er ook nog wel 7 in kan zitten, ik weet niet wie er woensdag nog komt. Daarna is het klaar natuurlijk.
quote:
Het ging om de Noordhollandse kant, Friesland was al genoemdquote:
Ja dat viel mij ook op ... zelfs de buurlanden en zo stonden er bijgeschreven op de kaartquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Herman weer by far de gemakkelijkste galerij. Franse gerechten en decors van sitcoms (die ik echt nog nooit gezien heb) zijn toch echt veel moeilijker.
Ik vond die Franse gerechten ook niet zo moeilijk. De sitcoms wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Herman weer by far de gemakkelijkste galerij. Franse gerechten en decors van sitcoms (die ik echt nog nooit gezien heb) zijn toch echt veel moeilijker.
Als je zoals ik dat allemaal niet eet dan kom je niet verder dan quiche. Is met topografie natuurlijk ook zo, maar Iran, Syrië, Noord Korea enzo weet toch echt bijna iedereen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:21 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik vond die Franse gerechten ook niet zo moeilijk. De sitcoms wel.
Aan de andere kant had hij ook by far the moeilijkste puzzel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En een videofragment met een paar behoorlijk random antwoorden. Maar Brigitte Kaandorp een Herman Finkers had ie wel moeten weten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:56 schreef -0- het volgende:
[..]
Aan de andere kant had hij ook by far the moeilijkste puzzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |