Ja eens. Daar zijn ze heel selectief in. Dit hadden ze best goed mogen keurenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik vind dat ook flauw, een andere keer rekenen ze iets gied dat er maar zijdelings en dan nog nauwelijks mee te maken heeft.
Erg vervelend en Herman kan er niet echt iets aan doen denk ik. Paar vragen bij Emma die ze niet goed wilde rekenen maar ik kan mij nog een vraag herinneren waarbij een blauwe pet werd goed gekeurd terwijl het over de yankees ging. Ik dacht de yankees kan ook een andere ploeg zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:13 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja
Ja, wat ze soms wel of niet goedkeuren is erg willekeurigquote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:18 schreef F_r het volgende:
[..]
Erg vervelend en Herman kan er niet echt iets aan doen denk ik. Paar vragen bij Emma die ze niet goed wilde rekenen maar ik kan mij nog een vraag herinneren waarbij een blauwe pet werd goed gekeurd terwijl het over de yankees ging. Ik dacht de yankees kan ook een andere ploeg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |