Gedurfde uitspraakquote:Op maandag 13 januari 2025 21:12 schreef Felagund het volgende:
Ik denk niet meer dat Eric het gaat redden.
Wow ja Govert Schilling verloor inderdaad van hem, was ik alweer vergetenquote:Op maandag 13 januari 2025 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet Govert dan wel inkoppen tijdens de vragen gesteld aan Eric…
Inclusief vandaag zei je (dat was maandag), kwamen er nog 12 kandidaten in het spel, niet 11. Nu (inclusief Lisa) zijn het er nog 11, in 9 dagen, dus het gaat nog 2x gebeuren dat een kandidaat de 7 afleveringen vol maakt, dat zullen wel Donny en Herman zijn.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:46 schreef Martinello het volgende:
Volgens wikipedia komen er inclusief vandaag nog elf kandidaten in het spel, in tien afleveringen. Dat betekent dus dat er nog één kandidaat de zeven gaat halen. Ik vermoed Herman.
Klopt helemaal. Ik telde alleen de namen bij “nog niet in het spel”.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:02 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Inclusief vandaag zei je (dat was maandag), kwamen er nog 12 kandidaten in het spel, niet 11. Nu (inclusief Lisa) zijn het er nog 11, in 9 dagen, dus het gaat nog 2x gebeuren dat een kandidaat de 7 afleveringen vol maakt, dat zullen wel Donny en Herman zijn.
Ja, dat vermoedde ik al. Ik weet alleen niet waarom ik 'dat was maandag' erbij zei, want het is vandaag nog maandag. Toen ik dat schreef dacht ik dat het vandaag al dinsdag was 😄quote:Op maandag 13 januari 2025 22:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik telde alleen de namen bij “nog niet in het spel”.
Nou ja, hoe dan ook, we krijgen nog twee zevenklappersquote:Op maandag 13 januari 2025 22:37 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Ja, dat vermoedde ik al. Ik weet alleen niet waarom ik 'dat was maandag' erbij zei, want het is vandaag nog maandag. Toen ik dat schreef dacht ik dat het vandaag al dinsdag was 😄
Lisa vind ik wel iemand die er vol voor gaat en er ook nog wel 7 in kan zitten, ik weet niet wie er woensdag nog komt. Daarna is het klaar natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2025 22:02 schreef Robinson00 het volgende:
[..]
Inclusief vandaag zei je (dat was maandag), kwamen er nog 12 kandidaten in het spel, niet 11. Nu (inclusief Lisa) zijn het er nog 11, in 9 dagen, dus het gaat nog 2x gebeuren dat een kandidaat de 7 afleveringen vol maakt, dat zullen wel Donny en Herman zijn.
Ik moet zeggen dat ik Gover alsmaar minder irritant begint te vinden. Komt ook serieuzer over dan voorheen en heeft een verrassend brede kennis. Lisa vind ik daarentegen het schoolvoorbeeld van een heel erg irritante en superwoke ''feminist'', getuige ook vele van haar one-trick-ponycolumns bij De Nieuws BV. Hopelijk blijft haar deelname beperkt tot één aflevering, maar dat denk ik niet. Over iemand die wél erg grappig (en intelligent) is gesproken: Diederik Smit stroomt woensdag in. Ik zie hem veel afleveringen overleven (won eerder al een All Stars-editie).quote:Op maandag 13 januari 2025 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flopshow.
Hopelijk kan Lisa Loeb Gover (of anders Herman) eruit knikkeren.
Lisa wist in haar serie wel echt veel van veel verschillende onderwerpen, dus daar verwacht ik zeker wel wat vanquote:Op maandag 13 januari 2025 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lisa vind ik wel iemand die er vol voor gaat en er ook nog wel 7 in kan zitten, ik weet niet wie er woensdag nog komt. Daarna is het klaar natuurlijk.
Ja dat viel mij ook op ... zelfs de buurlanden en zo stonden er bijgeschreven op de kaartquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Herman weer by far de gemakkelijkste galerij. Franse gerechten en decors van sitcoms (die ik echt nog nooit gezien heb) zijn toch echt veel moeilijker.
Ik vond die Franse gerechten ook niet zo moeilijk. De sitcoms wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Herman weer by far de gemakkelijkste galerij. Franse gerechten en decors van sitcoms (die ik echt nog nooit gezien heb) zijn toch echt veel moeilijker.
Als je zoals ik dat allemaal niet eet dan kom je niet verder dan quiche. Is met topografie natuurlijk ook zo, maar Iran, Syrië, Noord Korea enzo weet toch echt bijna iedereen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:21 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik vond die Franse gerechten ook niet zo moeilijk. De sitcoms wel.
Aan de andere kant had hij ook by far the moeilijkste puzzel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En een videofragment met een paar behoorlijk random antwoorden. Maar Brigitte Kaandorp een Herman Finkers had ie wel moeten weten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:56 schreef -0- het volgende:
[..]
Aan de andere kant had hij ook by far the moeilijkste puzzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |