Hier ben ik het ook mee eens. Op 21 sec passen had ook niet zoveel zin gehad, want Tom had echt wel 2 antwoorden in 4sec gegeven. Als Roelof zichzelf had laten zakken dan had hij ook nog tijd om een goed antwoord te geven, en anders pas je op 1 sec. Al zou dat deze keer ook niet gewerkt hebben, want Tom had zijn antwoord al binnen 1 sec gezegd.quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je op 1 gaat staan moet de ander ook naar 1 om de volgende vraag te mogen beginnen.
Herman en Tom kunnen hem wel uitschakelen.quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk zitten we niet al te lang meer aan de act van Gover Meit vast
Toch is hij ook wel hard op weg naar de finaleweek. En ook al is het 1 grote act, hij heeft wel brede kennisquote:Op woensdag 8 januari 2025 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Herman en Tom kunnen hem wel uitschakelen.
Omdat ie moet doen alsof ie een cabaretier is. Daar is zijn carrière op gebaseerd.quote:Op donderdag 9 januari 2025 11:07 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij werd Donny/Stefano/Gover in de slimste mens België gewoon aangesproken met Gover. Waarom dan in de Nederlandse versie een alterego opzetten?
Diederik had eerder toch ook al een allstars versie gewonnen? Dan is hij wel de ultieme slimste als hij dit keer weer weet te winnenquote:Op donderdag 9 januari 2025 12:13 schreef Slobeend het volgende:
Komen Diederik Smit en/of Tex de Wit ook nog?
Edit: Zelf maar even gezocht. Diederik dus wel. Ik zie een finale Diederik, Herman, Frank Heinen wel voor me, maar Klaas zal daar ook wel bijzitten.
Dat was sowieso nogal een anti-climax. Liever een blije winnaar.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik denk niet dat Herman nu 2x gaat winnen. Anders denken mensen misschien dat het doorgestoken kaart is.
Ik krijg een hartverzakking als ik er eentje ziequote:Op donderdag 9 januari 2025 20:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee joh, ze hebben hele lieve gezichtjes als je zo vergroot ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |