Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:40 schreef freaky40 het volgende:
Overigens heeft die Lenie nu al de zwaarste stem van de mensen die er in komen, ze overklast de mannen zelfs.
SPOILER: Deel 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deel 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 5 januari 2025 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
'Bloopers' van de intro filmpjesSPOILER: Deel 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sow die stemSPOILER: Deel 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Als het goed is morgen na (of tijdens?) de reguliere uitzending.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het goed is morgen na (of tijdens?) de reguliere uitzending.
ja joh, koste nog koste heeft ie laten verbouwen, behalve zn stemquote:
wooow super, ik mis de buitendouches ?quote:Op zondag 5 januari 2025 18:40 schreef ledn81 het volgende:
Was vandaag een prima eerste streamdag geweest met dit weer.
Bij gebrek aan streams de hut deels alvast maar in een plattegrondje gegoten.
Ze hebben flink verbouwd na vorig jaar. De kleuren zijn wel 'bijzonder' weer.
In grijs de 'bekende' ruimtes van voorgaande jaren en ingekleurd de ruimtes die we al te zien kregen op foto's en tijdens de stream op Twitch.
Benieuwd wat er morgen tijdens eerste uitzending en op stream allemaal nog duidelijk gaat worden.![]()
In het vervolg zal ik ze updaten in de BB / De inrichting van het huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staan erin hoorquote:Op zondag 5 januari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow super, ik mis de buitendouches ?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
20.30 RTL meteen erna de streamsquote:Op zondag 5 januari 2025 19:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat ik het morgen ook maar even aan slinger.
Hoe laat begint het?
Vorig jaarquote:Op zondag 5 januari 2025 18:00 schreef freaky40 het volgende:
Streams zullen wel voor de uitzending, dus ik denk ergens morgenmiddag al wel te bereiken zijn met een logo of iets. Vorig jaar dacht ik ook.
nee ik ook nietquote:
quote:
Rechtermuisknop op het filmpje klikken en dan 'Show all controls' aanklikken. Als het goed is kun je dan het geluid aanzettenquote:
Kwquote:Op zondag 5 januari 2025 19:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat ik het morgen ook maar even aan slinger.
Hoe laat begint het?
Ik zit op mijn telefoon!quote:Op zondag 5 januari 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Rechtermuisknop op het filmpje klikken en dan 'Show all controls' aanklikken. Als het goed is kun je dan het geluid aanzetten
Aangezien Ariana al meerdere malen dingen wist te verdraaien ben ik geneigd Tom te gelovenquote:Op zondag 5 januari 2025 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Gaar verhaal van Ariana. Volgens mij liep ze destijds als een bakvis tegen Karen te zeveren over hoe leuk ze Tom wel niet vond, maar goed..
Mocht het echt gebeurd zijn zou ze er beter aan doen gewoon te zeggen dat ze fout bezig is geweest. Excuses maken en daarmee is het dan wel klaar, nu blijft het dooretteren.
Als haar verhaal wél klopt vind ik het schofterig van Tom en Karen dit verhaal te gebruiken om volgers naar hun after-showtje te lokken, want een andere reden om hier zo'n verhaal van te maken zie ik eigenlijk niet.
''Nooit romantische gevoelens gehad voor iemand in het huis.'' Zat haar tweelingzus er soms of zo?quote:Op zondag 5 januari 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien Ariana al meerdere malen dingen wist te verdraaien ben ik geneigd Tom te geloven
Ik geloof Tomquote:Op zondag 5 januari 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien Ariana al meerdere malen dingen wist te verdraaien ben ik geneigd Tom te geloven
Ik heb even gekeken op m'n telefoon, daar kan ik gewoon normaal op 'het plaatje' in de spoiler tikken, dan speelt ie het filmpje zelf automatisch in volledig scherm af, rechtsboven zie ik dan de 'muteknop'.quote:Op zondag 5 januari 2025 19:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit op mijn telefoon!hoe doe ik daar "rechtermuisknop"
Top!quote:Op zondag 5 januari 2025 18:40 schreef ledn81 het volgende:
Was vandaag een prima eerste streamdag geweest met dit weer.
Bij gebrek aan streams de hut deels alvast maar in een plattegrondje gegoten.
Ze hebben flink verbouwd na vorig jaar. De kleuren zijn wel 'bijzonder' weer.
In grijs de 'bekende' ruimtes van voorgaande jaren en ingekleurd de ruimtes die we al te zien kregen op foto's en tijdens de stream op Twitch.
Benieuwd wat er morgen tijdens eerste uitzending en op stream allemaal nog duidelijk gaat worden.![]()
In het vervolg zal ik ze updaten in de BB / De inrichting van het huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ouwe samsung S8 ligt al weer klaar op de leuning om contineu de streams op te zettenquote:Op zondag 5 januari 2025 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ja en dan nog maar 24 uur en dan is het weer zover..... Yeahhh!!
moet alleen weer even kijken hoe ik alles weer even ga doen haha heb me laptop rest van het jaar niet eens meer gebruikt, nu weer echt gepakt voor BB
en wat een gek die Ariana zeg die spoorde echt niet, zou ze nog gek op hem wezen? haha
Ik denk dat Lennie zn smaak is hij valt op dun lang en blondquote:Op zondag 5 januari 2025 19:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:mario390 al een leuke chick gezien?
Ik denk milenaquote:Op zondag 5 januari 2025 19:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat Lennie zn smaak is hij valt op dun lang en blond
[ link | afbeelding ]
dat is niet de bank toch want zag op een foto 2 banken staan in een zithoekquote:Op zondag 5 januari 2025 19:57 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu dat als de eettafel komt, dat ie precies tussen de bank past
quote:Op zondag 5 januari 2025 20:26 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of dit al bekend was hier...
[ afbeelding ]
Naja die kunnen ze doorzoeken natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2025 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]dat is wel lachen als er geen 1 spiegel is oh ze hebben natuurlijk toilettasjes mee
Die zitten ook achter slot en grendelquote:Op zondag 5 januari 2025 20:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]dat is wel lachen als er geen 1 spiegel is oh ze hebben natuurlijk toilettasjes mee
Voor zolang het duurt, we worden al weken bestookt met "Alles is Anders" bullshit. ik geloof er geen zak van.. binnen een week hebben weer alles wat ze willen, de tere zieltjes uit de kaartenbakkenquote:Op zondag 5 januari 2025 20:35 schreef freaky40 het volgende:
Geen hang streams voor spiegels die er niet zijn, mooie trol actie van BB.
Gaan de mooi popjes en mooi boys niet leuk vinden.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:26 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2025 20:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zag op de foto's wel zitjes met spiegels en lampjes erom heen.
Zaten alleen nog geen spiegels in die 'kozijnen'quote:Op zondag 5 januari 2025 20:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zag op de foto's wel zitjes met spiegels en lampjes erom heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 5 januari 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zaten alleen nog geen spiegels in die 'kozijnen'Dat is dus gewoon een doorkijkje en geen spiegeling van de lampjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Precies!quote:Op zondag 5 januari 2025 21:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon een doorkijkje en geen spiegeling van de lampjes.
Toch kan het met logopedie, goede therapie en veel oefenen (en evt. ingreep) wel een stuk vrouwelijker klinken dan bij haar. De mogelijkheden zullen vast van veel dingen afhangen.quote:Op zondag 5 januari 2025 19:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Lenie is tijdens of na haar 17e begonnen met de transitie volgens een interview, vandaar de stem.
Die heeft al de mannelijke puberteit doorgemaakt en zo wordt het vaak heel lastig om het stemgeluid nog te veranderen.
Zelfs politie heeft de beelden bekeken ? Make that the cat wise.quote:Op zondag 5 januari 2025 18:45 schreef rinardo het volgende:
Ariana heeft op instagram in reals gereageerd op het voorval van gisteren (live Karen en Tom)
Omdat de lettertjes een beetje klein zijn heb ik hem ook nog in 2 x gedaan
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 5 januari 2025 19:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:mario390 al een leuke chick gezien?
Wordt leuk plamuren.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:26 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Jeahhh..quote:Op maandag 6 januari 2025 07:00 schreef Kissingbird het volgende:
Gmogguh
Jaaa straks gaat het weer los![]()
Er zijn toch ook veel vrouwen die op latere leeftijd de transitie doorgaan, ik denk dat er best wel veel aan haar stem te doen is.quote:Op zondag 5 januari 2025 19:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Lenie is tijdens of na haar 17e begonnen met de transitie volgens een interview, vandaar de stem.
Die heeft al de mannelijke puberteit doorgemaakt en zo wordt het vaak heel lastig om het stemgeluid nog te veranderen.
Neej joh... we moeten wel effe bezig gehouden worden hoor vanavond, aktie in de keet..quote:Op maandag 6 januari 2025 07:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel al vroeg naar bed
Zal nu nog geen tamme bende zijn die om 22 uur of hoe vroeg was het vorig seizoen al gaat pittenquote:Op maandag 6 januari 2025 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej joh... we moeten wel effe bezig gehouden worden hoor vanavond, aktie in de keet..
Ik heb geen idee... ik heb sowieso s'avonds geen streams aan mits er iets bijzonders is natuurlijk..quote:Op maandag 6 januari 2025 07:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zal nu nog geen tamme bende zijn die om 22 uur of hoe vroeg was het vorig seizoen al gaat pitten
Goedemorgen, gezellie...quote:Op maandag 6 januari 2025 07:10 schreef marky het volgende:
Mogguh... ook weer aanwezig voor mijn quilty pleasure. Nog geen stream op videoland te zien zelfs niet van het oog.
Slapen is ook een manier van verwerken, als ik in een huis met vreemde gezet zou worden dan heb ik heel veel te verwerken en vroeg gaan slapen is dat een goede oplossing.quote:Op maandag 6 januari 2025 07:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zal nu nog geen tamme bende zijn die om 22 uur of hoe vroeg was het vorig seizoen al gaat pitten
quote:Op maandag 6 januari 2025 07:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... ik heb sowieso s'avonds geen streams aan mits er iets bijzonders is natuurlijk..
Overdag de hele dag... maar dan ben ik het s'avonds ineens zat.. misschien dit jaar wel anders, wie weet...quote:Op maandag 6 januari 2025 07:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hier staat het altijd aan op de achtergrond
Zeker maar zo werkt het niet voor iedereen. Jaren ervoor waren er altijd wel 1 of 2 ,soms meer die nog in het donker bleven kletsen in de woonkamer.quote:Op maandag 6 januari 2025 07:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Slapen is ook een manier van verwerken, als ik in een huis met vreemde gezet zou worden dan heb ik heel veel te verwerken en vroeg gaan slapen is dat een goede oplossing.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 januari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal, ben even bezig om voor de RLS een andere foto te maken
Hebben jullie zin in vanavonddddddd??
JAAAquote:Op maandag 6 januari 2025 07:20 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal, ben even bezig om voor de RLS een andere foto te maken
Hebben jullie zin in vanavonddddddd??
Ik hoop vooral dat er geen uitsluiting van streamkijkers komen met de spelletjes die ze moeten spelen.quote:Op maandag 6 januari 2025 07:17 schreef -river- het volgende:
Ik hoop dit jaar vooral op veel opdrachten of werken. In de eerste BB konden de bewoners "werken" voor bv boodschappengeld.
Ja en nee, ben niet zo b lij met het tijdstip van uitzending en het live gaan van de streamsquote:
Ja is wel laat iedere avond.. voor jou dan ook hier of de 2 andere mods.quote:Op maandag 6 januari 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en nee, ben niet zo b lij met het tijdstip van uitzending en het live gaan van de streams
Mij allemaal te laat
Jaaa zag ik net ookquote:Op maandag 6 januari 2025 07:47 schreef Frummelie het volgende:
Oooh ships winter vol liefde staat ook al op Videoland.. de 1ste 6 afleveringen...
Nou echt hé... we hoeven ons niet te vervelen..quote:Op maandag 6 januari 2025 07:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaa zag ik net ook![]()
Tijd te kort zometeen![]()
En bondgenoten en en
quote:Op maandag 6 januari 2025 07:15 schreef Kissingbird het volgende:
Als het op tv is dan moet er over wat er daar te zien in TV gesproken worden dat is voor Gertquote:Op maandag 6 januari 2025 07:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja is wel laat iedere avond.. voor jou dan ook hier of de 2 andere mods.
Mooi verjaardags cadeautje Childquote:
Irethquote:
Oh ja Gert is voor het TV deelquote:Op maandag 6 januari 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het op tv is dan moet er over wat er daar te zien in TV gesproken worden dat is voor Gert![]()
Maar ik ga gewoon op tijd naar bed. ALs er wat staat wat niet goed is haal ik dat de volgende ochtend wel weg
ALs users gewoon een tr zetten en er niet allemaal op ingaan is het zo opgelost de volgende ochtend.
Ik weet niet of ik de uitzendingen op tv ga kijken, die van vanavond wel maar de rest weet ik nog niet.
ZIjn ook andere dingen die ik nog wil zien en wat daar gebeurd lees ik hier wel
Hopelijk worden er ook weer SV geschreven, ging vorig jaar heel goedquote:Op maandag 6 januari 2025 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ireth
[..]
Oh ja Gert is voor het TV deel![]()
Klopt je leest hier wel terug wat er gebeurd is.
Gefeliciteerd ChildoftheStars..quote:
Zelfs als je op visite komtquote:Op maandag 6 januari 2025 07:15 schreef Kissingbird het volgende:
Wel gezellig, kan je samen kijkenquote:
Dank je welquote:Op maandag 6 januari 2025 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ChildoftheStars..nou jouw dag kan niet meer stuk... Fijne dag vandaag en dat je maar vreselijk verwend mag worden...
![]()
Speciaal voor mij starten ze vandaagquote:Op maandag 6 januari 2025 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB start gewoon voor je verjaardag vandaag
Ja ik las het, maar RTL geeft jou BB op je verjaardagquote:Op maandag 6 januari 2025 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Hahaha dat verwennen is al gebeurd door vrienden
quote:Op maandag 6 januari 2025 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Hahaha dat verwennen is al gebeurd door vrienden
Daar kan niks tegenopquote:Op maandag 6 januari 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het, maar RTL geeft jou BB op je verjaardag
quote:Op maandag 6 januari 2025 07:47 schreef Frummelie het volgende:
Oooh ships winter vol liefde staat ook al op Videoland.. de 1ste 6 afleveringen...
Haha is het leuk? ik bewaar het nog effies, zit nog naar real housewives te kijken..quote:
Volgens mij staat de stream nog niet openquote:Op maandag 6 januari 2025 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Net zoals vorig kan ik de icoontje op videoland nog niet vinden bij live. Klopt dit of ben ik weer dom bezig
Ik had vanmorgen ook gekeken zag het ook nog niet staan.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Net zoals vorig kan ik de icoontje op videoland nog niet vinden bij live. Klopt dit of ben ik weer dom bezig
Hmmm mijn eerste irritatie is er alquote:Op maandag 6 januari 2025 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha is het leuk? ik bewaar het nog effies, zit nog naar real housewives te kijken..
Bij elke plek?quote:Op maandag 6 januari 2025 10:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hmmm mijn eerste irritatie is er al
Jaaaa je bent er ook weerquote:Op maandag 6 januari 2025 10:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Vanavond is het zover!![]()
Zin in!!![]()
![]()
![]()
En die is?quote:Op maandag 6 januari 2025 10:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hmmm mijn eerste irritatie is er al
quote:Op maandag 6 januari 2025 10:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa je bent er ook weer![]()
![]()
![]()
edit: en ook goedemorgen![]()
Dank dankquote:Op maandag 6 januari 2025 11:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemorgen allemaal en ook van mij gefeliciteerd Sterrenkindje
Hey Ruudquote:Op maandag 6 januari 2025 11:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heey BOOSTERquote:
Hai Dot!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heey BOOSTERjij ook weer van de partij gezellig
Nee, had je wel verwacht, Kan niet missen hequote:Op maandag 6 januari 2025 11:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hai Dot!je had toch niet anders verwacht he? haha
Je bent niet de enige die jarig is:quote:Op maandag 6 januari 2025 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Speciaal voor mij starten ze vandaag![]()
Dank je wel
Ja ik ben ook blij dat we weer dezelfde presentatoren hebben. Ben benieuwd naar welke combis Geraldines stylist weer gaat makenquote:Op maandag 6 januari 2025 11:29 schreef B00STER het volgende:
Om meteen met de deur in huis te vallen, het verbaast me dat Geraldine presenteert (al ben ik er blij om!) want ze ging ergens eind lente vorig jaar een jaar op wereldreis met haar camper zei ze op Instagram. Dus ik rekende eigenlijk automatisch op iemand anders. Maar wel blij dat zij er weer is. En Tatyana ook, die vind ik ook erg fijn, scherp en hard wanneer nodig.
De kleding van Geraldine is altijd een show op zich inderdaad haha.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja ik ben ook blij dat we weer dezelfde presentatoren hebben. Ben benieuwd naar welke combis Geraldines stylist weer gaat maken
Het zou wat zijn als mijn moeder de enige vrouw op de wereld is die ooit op zes januari bevallen isquote:Op maandag 6 januari 2025 11:30 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die jarig is:
De start van ‘Big Brother’ is voor de bewoners en de kijkers op zich al een feestje, maar gaat dat ook effectief gebeuren? Wellicht zijn Geraldine Kemper en Tatyana Beloy vanavond niet op televisie te zien tijdens de eerste aflevering, meestal verwelkomen zij de eerste kandidaten en doen zij een gesprekje met hem. Maar bij de start van de opnames zaten zowel Tatyana als Geraldine in het buitenland.
En toch zou er maandag wel eens gefeest kunnen worden in het huis, want er is al een jarige. Neen, niet de papegaai die in het huis zit, wel Mattheüs. De jongeman is op 6 januari geboren en dat verdient op z’n minst felicitaties van Big Brother en de rest van de bewoners. Maar of Big Brother taart, drank en kaartjes van zijn familie en vrienden voor Mattheüs heeft? Die kans lijkt ons vrij klein te zijn, want luxe moeten de bewoners verdienen….
Bovendien is dit jaar alles anders en dus heeft Big Brother misschien ook wel de feestjes volledig afgeschaft.
https://showbizz365.nl/start-big-brother-2025-met-een-feestje
Ze zit nog steeds in Sri Lanka volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2025 11:29 schreef B00STER het volgende:
Om meteen met de deur in huis te vallen, het verbaast me dat Geraldine presenteert (al ben ik er blij om!) want ze ging ergens eind lente vorig jaar een jaar op wereldreis met haar camper zei ze op Instagram. Dus ik rekende eigenlijk automatisch op iemand anders. Maar wel blij dat zij er weer is. En Tatyana ook, die vind ik ook erg fijn, scherp en hard wanneer nodig.
Dan mag ze wel doorrijden met haar Kemperquote:Op maandag 6 januari 2025 11:36 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze zit nog steeds in Sri Lanka volgens mij
Winter vol.liefdequote:Op maandag 6 januari 2025 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij elke plek?
Amsterdam of een Amerikaanse?
Geraldinequote:Op maandag 6 januari 2025 11:29 schreef B00STER het volgende:
En ik kijk alleen amsterdamquote:Op maandag 6 januari 2025 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]oh ik begreep je even helemaal verkeerd
excuus
Hahaha ik kijk meer stedenquote:Op maandag 6 januari 2025 11:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En ik kijk alleen amsterdam
En daar vind ik tamara erg irritant worden.
Ik had juist gehoopt dat wij een andere zouden krijgen. Ik vind haar verre van goed.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:29 schreef B00STER het volgende:
Ruudquote:Op maandag 6 januari 2025 11:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dacht dat jij Linda de Mol wel leuker zou vindenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had juist gehoopt dat wij een andere zouden krijgen. Ik vind haar verre van goed.
Zie liever Bridget, die was veel scherper
klopt, of chantal janzenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht dat jij Linda de Mol wel leuker zou vinden
Want... als vrouwen niet superslank of 23 jaar zijn , zijn ze niet meer leuk? ik vind Linda en Fleur er best leuk uitzien, maar ja ik ben van de generatie, schoonheid straal je uit van binnen.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:46 schreef ben34567 het volgende:
Werkelijk geen vrouwelijk schoon dit jaar. Klote selectie.
Hoop dat ze de vliegtuigen hebben afgeschaftquote:Op maandag 6 januari 2025 11:30 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die jarig is:
De start van ‘Big Brother’ is voor de bewoners en de kijkers op zich al een feestje, maar gaat dat ook effectief gebeuren? Wellicht zijn Geraldine Kemper en Tatyana Beloy vanavond niet op televisie te zien tijdens de eerste aflevering, meestal verwelkomen zij de eerste kandidaten en doen zij een gesprekje met hem. Maar bij de start van de opnames zaten zowel Tatyana als Geraldine in het buitenland.
En toch zou er maandag wel eens gefeest kunnen worden in het huis, want er is al een jarige. Neen, niet de papegaai die in het huis zit, wel Mattheüs. De jongeman is op 6 januari geboren en dat verdient op z’n minst felicitaties van Big Brother en de rest van de bewoners. Maar of Big Brother taart, drank en kaartjes van zijn familie en vrienden voor Mattheüs heeft? Die kans lijkt ons vrij klein te zijn, want luxe moeten de bewoners verdienen….
Bovendien is dit jaar alles anders en dus heeft Big Brother misschien ook wel de feestjes volledig afgeschaft.
https://showbizz365.nl/start-big-brother-2025-met-een-feestje
Hey zit jij nu gewoon het brood uit mijn mond te wensenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop dat ze de vliegtuigen hebben afgeschaft
Ze kunnen wel nog leuk zijn als BB deelnemers maar het oog wil ook wat en dat is een belangrijk aspect bij dit soort programma's. Deelneemsters als o.a. Chiara of Alice maakten het kijken naar de live heel wat aangenamer.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Want... als vrouwen niet superslank of 23 jaar zijn , zijn ze niet meer leuk? ik vind Linda en Fleur er best leuk uitzien, maar ja ik ben van de generatie, schoonheid straal je uit van binnen.
Je stopt er maar Slob inquote:Op maandag 6 januari 2025 12:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hey zit jij nu gewoon het brood uit mijn mond te wensen![]()
![]()
De laatste 5/6 zit misschien wat tussen.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:46 schreef ben34567 het volgende:
Werkelijk geen vrouwelijk schoon dit jaar. Klote selectie.
Het zou wel moeten met hoe graag febo romance verhaallijnen pusht.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De laatste 5/6 zit misschien wat tussen.
Huh?quote:Op maandag 6 januari 2025 12:58 schreef rinardo het volgende:
De website waar ik plaatjes upload (https://postimg.cc/ZC3YRW55 ) om hier te plaatsen kan ik geen gifs uploaden, mijn vraag is dus hoe doe ik hier gifs plaatsen , ik heb de bewoners gifs op mn laptop en wil ze dus uploaden en dan hier plaatsen, of kan ik ze rechtstreeks plaatsen
Ik kijk Big Brother vooral voor de intellectuele inhoudquote:Op maandag 6 januari 2025 12:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze kunnen wel nog leuk zijn als BB deelnemers maar het oog wil ook wat en dat is een belangrijk aspect bij dit soort programma's. Deelneemsters als o.a. Chiara of Alice maakten het kijken naar de live heel wat aangenamer.
Hunterquote:Op maandag 6 januari 2025 13:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik kijk Big Brother vooral voor de intellectuele inhoud
als ik dan naar uploaden ga, zie ik alleen mn fotos de gifjes worden niet zichtbaar in de map waar ze staanquote:Op maandag 6 januari 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh?
Daar kun je toch gewoon gifjes oploaden?
Of bedoel je zelf maken?
Bridget was inderdaad ook heel scherp, maar ik vind Geraldine en Tatyana als duo ook heel scherp, vooral die laatste kon nogal eens uithalen vorig jaar.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had juist gehoopt dat wij een andere zouden krijgen. Ik vind haar verre van goed.
Zie liever Bridget, die was veel scherper
Ja Tatyana inderdaad.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Bridget was inderdaad ook heel scherp, maar ik vind Geraldine en Tatyana als duo ook heel scherp, vooral die laatste kon nogal eens uithalen vorig jaar.
Net even geprobeerd, ik krijg gewoon de verschillende url's te zien om het gifje te delen.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
als ik dan naar uploaden ga, zie ik alleen mn fotos de gifjes worden niet zichtbaar in de map waar ze staan
Ik las ergens dat ze vrijdag het huis zijn in gegaan. Een van de bewoners is donderdag door zijn ouders afgezet.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:30 schreef B00STER het volgende:
Hoe lang zouden ze er al in zitten? We krijgen zodra de livestreams aan gaan natuurlijk weer een sprong. Gaan ze er altijd op 1 januari in? Ik vergeet het ieder jaar weer.
Ok. dankjewel. Ben erg benieuwd, de trailer die ze vandaag online hebben gezet ziet er wederom goed uit. Het huis lijkt compleet gestript.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze vrijdag het huis zijn in gegaan. Een van de bewoners is donderdag door zijn ouders afgezet.
Meestal vlak na de eerste uitzending. Die is vanavond om 20:30.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
keek net op Videoland maar helaas nog geen streams![]()
is er al iets over bekend wanneer we kunnen loeren?
en leuk om iedereen weer te zien hiero, gezellie![]()
![]()
Ik las net ergens op FB om 20 uur, maar zie het nergens officieel staan Het lijkt mij stug. Ik vermoed pas na de eerste uitzending op TVquote:Op maandag 6 januari 2025 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
In de loop van de middag zal er al wel wat te zien zijn, een logo of iets.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
![]()
yesss geluktquote:Op maandag 6 januari 2025 13:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Net even geprobeerd, ik krijg gewoon de verschillende url's te zien om het gifje te delen.
Oh ik upload wel zonder account dus over een mapje weet ik niks.
ik hoor nietsquote:
ik ben gelukkig niet de enigequote:
ik denk mijn streams maar op TV, Fok op laptop en op mijn Tablet dan tussen door spelletje spelen en telefoon eventueel voor andere streamquote:Op zondag 5 januari 2025 19:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn ouwe samsung S8 ligt al weer klaar op de leuning om contineu de streams op te zetten
hoop wel dat het toch nog wel beetje Big Brotherachtig en niet dat het echt een heeeel andere turn naar spelshow gaat of zoiets dergelijksquote:Op zondag 5 januari 2025 22:45 schreef Willewa het volgende:
Weet niet of dit al ergens gepost was:
https://www.ziggo.nl/ente(...)her/big-brother-2025
“Alles wordt anders.” Met deze mysterieuze boodschap kondigde Videoland Big Brother 2025 onlangs aan op Instagram.
Zodra de nieuwe bewoners maandag het huis binnenstappen, worden ze direct overvallen door een complete verrassing. De normaal gezellige woonkamer? Leeg. Geen stoelen, geen tafels. De keuken? Helemaal ingepakt in houten kratten. Zelfs de badkamer is buiten geplaatst, en in de slaapkamer staat slechts één bed. Het doel? Dit seizoen draait alles om strijd. De bewoners moeten voor elke luxe vechten.
Een spannende toevoeging dit jaar is de kluis, een plek waar bewoners tactische ‘gamechangers’ bemachtigen. Met deze hulpmiddelen kunnen ze het spel compleet naar hun hand zetten. Denk aan stemmingen beïnvloeden, het spelverloop veranderen of zichzelf beschermen. Het juiste moment kiezen om een gamechanger in te zetten kan het verschil maken tussen winnen en verliezen.
Het huis is dit jaar nóg uitdagender. In de Decision Room moeten bewoners belangrijke keuzes maken die het spel op zijn kop zetten. En in de Panic Room worden ze fysiek en mentaal tot het uiterste getest. Elke ruimte brengt nieuwe uitdagingen en onverwachte twists. In het nieuwe seizoen van Big Brother is niets vanzelfsprekend, en elke beslissing kan het spel compleet veranderen. Dit seizoen wil je dus niet missen!
Naar verwachting kun je ook voor dit seizoen van Big Brother weer wekelijks stemmen. Je geeft dan aan wie van de genomineerde deelnemers volgens jou in het huis mag blijven. Er zullen waarschijnlijk ook weer andere stemrondes plaatsvinden. Hierin kun je bijvoorbeeld een van je favoriete kandidaten een leuke verrassing bezorgen.
De productie heeft bevestigd dat er geen Big Brother uitzending op zaterdagavond meer zal zijn. Dit hoeft niet te betekenen dat er geen liveshow is waarin wekelijks een deelnemer weggestemd wordt, wellicht wordt dit op een doordeweekse dag gedaan. Maar hoe dit precies gaat werken blijft nog even een verrassing.
De presentatoren van Big Brother 2025
Geraldine Kemper presenteert dit seizoen, net als de voorgaande editie van Big Brother, samen met de Vlaamse Tatyana Beloy. Geraldine, bekend van ontelbare tv-programma's waaronder Expeditie Robinson, was op wereldreis, maar ze is er voor Big Brother 2025 dus gewoon weer bij. Net als Tatyana die je, als je een Belgische televisie-fan bent, kunt kennen van de serie Gent-West en tv-show De Pottenlikkers.
Big Brother 2025: de deelnemers
Benieuwd wie er dit jaar het iconische huis betreden? We hebben de 10 kandidaten van Big Brother 2025 voor je op een rijtje gezet:
Lennie (26) – Antwerpen, België
Lennie is niet zomaar een kandidaat. Als therapeute en student Toegepaste Psychologie wil ze meer doen dan alleen winnen: ze wil jongeren inspireren om zichzelf te zijn. In 2023 schreef ze al geschiedenis als eerste transvrouw bij de Miss België-verkiezing. Maar dit keer is ze klaar voor een heel ander podium. Lennie houdt van uitdagingen en weet dat stilzitten niet werkt in het huis. “Big Brother is geen retraite,” zegt ze zelfverzekerd. Verwacht een slimme en strategische speler die weet wat ze wil.
Milena (33) – Mechelen, België
Milena combineert een carrière als accountmanager in de IT met het moederschap van twee kinderen. Ze heeft alles gegeven voor anderen, maar nu is het haar tijd. Ze komt naar het Big Brother-huis met een helder doel: winnen. Het prijzengeld wil ze gebruiken om een nieuw huis te bouwen voor haar gezin. Milena is vastberaden, direct en niet bang om keuzes te maken die haar dichter bij de eindstreep brengen. Ze laat niets aan het toeval over.
Jeffrey (24) – Belsele, België
Onder de artiestennaam 'Jeflex' maakt Jeffrey hiphop- en R&B-muziek. Daarnaast is hij actief in de fitness en speelt hij voetbal. Als trouwe kijker van Big Brother kent hij het spel als geen ander. Zijn plan is om vanaf dag één vol voor de winst te gaan. Jeffreys zelfvertrouwen en competitieve instelling maken hem een speler om in de gaten te houden. Maar of zijn medebewoners hem vertrouwen? Dat wordt spannend.
Mattheüs (27) – Sint-Truiden, België
Mattheüs houdt van avontuur en dat straalt hij ook uit. Met zijn eerdere deelname aan Love Island heeft hij al wat ervaring met reality-tv. Toch ziet hij Big Brother als een compleet nieuwe uitdaging. Hij werkt als sportanimator en content creator, en wil in het huis laten zien hoe ver hij kan gaan. Hij leeft voor prikkels en uitdagingen. De enthousiaste Mattheüs speelt met passie, maar kan hij ook strategisch zijn?
Niels (38) – Blankenberge, België
Niels is een man van actie. Als alleenstaande vader, ondernemer en vrijwillige brandweerman combineert hij een druk leven met een flinke dosis doorzettingsvermogen. Hij runt een succesvol springkasteelverhuurbedrijf en ziet Big Brother als een kans om zijn strategische kant te laten zien. Hij gelooft dat elke keuze in het spel zijn eigen verantwoordelijkheid is. Niels heeft de fysieke kracht én de mentale scherpte om ver te komen. Maar lukt dat ook in dit huis?
Elsa (53) – Rijnsburg, Nederland
Elsa is de oudste deelnemer, maar dat betekent niet dat ze achterblijft. Met een indrukwekkend levensverhaal, variërend van dienst in het Amerikaanse leger tot haar huidige baan als gevangenisbewaarder, brengt Elsa een schat aan ervaring mee. Haar aanpassingsvermogen en scherp inzicht maken haar een sterke kandidaat die snel doorheeft wanneer iemand een spelletje met haar speelt. Ze is vastberaden om haar ervaring als voordeel in te zetten.
Fleur (31) – Haarlem, Nederland
Fleur straalt een mix van charme en vastberadenheid uit. De Haarlemse werkt graag met mensen en weet met haar empathie snel connecties te maken. Hoewel mensen haar misschien zien als een 'popje', is ze vastberaden om te laten zien dat ze veel meer is dan dat. Ze is niet bang om risico’s te nemen als dat haar dichter bij de winst brengt.
Jordy (27) – Kampen, Nederland
Als juridisch medewerker en leidinggevende bij het Openbaar Ministerie combineert Jordy strategisch inzicht met empathie. Hij is bereid om, indien nodig, drama te creëren om het spel te winnen. Zijn plan is om niet alle spellen te winnen, zodat hij niet wordt gezien als een sterke speler. Maar zal deze subtiele strategie hem helpen om het vertrouwen van anderen te winnen of juist zijn valkuil worden?
Keanu (22) – Maastricht, Nederland
Keanu, de jongste bewoner van dit seizoen, is een energieke ex-danser uit Maastricht en een populaire TikTokker. Met zijn opvallende stijl en open persoonlijkheid weet hij altijd de aandacht te trekken. Tegenwoordig werkt hij in een bowling- en grillrestaurant, maar hij blijft zichzelf continu uitdagen om te groeien, zowel persoonlijk als professioneel. Keanu is vastberaden om zichzelf te blijven in het Big Brother-huis. Maar zal zijn uitgesproken karakter hem vrienden opleveren of juist tegenstanders? Eén ding is zeker: hij laat zijn stempel achter!
Linda (46) – Heesch, Nederland
Linda is een vrouw die haar omgeving weet te verrassen met haar directe en eerlijke stijl. Maar naast haar scherpe tong en aanstekelijke lach, brengt ze ook een warme en energieke sfeer in het Big Brother-huis. Ze zoekt continu haar grenzen op, of dat nu in diepgaande gesprekken is of in een competitief spel. Linda geniet van uitdagingen en laat zich niet makkelijk van haar stuk brengen. Achter haar open en toegankelijke uitstraling schuilt een sterke, vastberaden vrouw die laat zien dat trouw blijven aan jezelf altijd mogelijk is – ongeacht de situatie.
Leuk!quote:Op maandag 6 januari 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Nieuw persbericht
Dotteke in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Een klein stukje van BB te zien
Op GoPlay bij Live is het bewegend oog te zien.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In de loop van de middag zal er al wel wat te zien zijn, een logo of iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |