Geraldinequote:Op maandag 6 januari 2025 11:29 schreef B00STER het volgende:
Om meteen met de deur in huis te vallen, het verbaast me dat Geraldine presenteert (al ben ik er blij om!) want ze ging ergens eind lente vorig jaar een jaar op wereldreis met haar camper zei ze op Instagram. Dus ik rekende eigenlijk automatisch op iemand anders. Maar wel blij dat zij er weer is. En Tatyana ook, die vind ik ook erg fijn, scherp en hard wanneer nodig.
En ik kijk alleen amsterdamquote:Op maandag 6 januari 2025 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]oh ik begreep je even helemaal verkeerd
excuus
Hahaha ik kijk meer stedenquote:Op maandag 6 januari 2025 11:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En ik kijk alleen amsterdam
En daar vind ik tamara erg irritant worden.
Ik had juist gehoopt dat wij een andere zouden krijgen. Ik vind haar verre van goed.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:29 schreef B00STER het volgende:
Om meteen met de deur in huis te vallen, het verbaast me dat Geraldine presenteert (al ben ik er blij om!) want ze ging ergens eind lente vorig jaar een jaar op wereldreis met haar camper zei ze op Instagram. Dus ik rekende eigenlijk automatisch op iemand anders. Maar wel blij dat zij er weer is. En Tatyana ook, die vind ik ook erg fijn, scherp en hard wanneer nodig.
Ruudquote:Op maandag 6 januari 2025 11:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemorgen allemaal en ook van mij gefeliciteerd Sterrenkindje
Dacht dat jij Linda de Mol wel leuker zou vindenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had juist gehoopt dat wij een andere zouden krijgen. Ik vind haar verre van goed.
Zie liever Bridget, die was veel scherper
klopt, of chantal janzenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht dat jij Linda de Mol wel leuker zou vinden
Want... als vrouwen niet superslank of 23 jaar zijn , zijn ze niet meer leuk? ik vind Linda en Fleur er best leuk uitzien, maar ja ik ben van de generatie, schoonheid straal je uit van binnen.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:46 schreef ben34567 het volgende:
Werkelijk geen vrouwelijk schoon dit jaar. Klote selectie.
Hoop dat ze de vliegtuigen hebben afgeschaftquote:Op maandag 6 januari 2025 11:30 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die jarig is:
De start van ‘Big Brother’ is voor de bewoners en de kijkers op zich al een feestje, maar gaat dat ook effectief gebeuren? Wellicht zijn Geraldine Kemper en Tatyana Beloy vanavond niet op televisie te zien tijdens de eerste aflevering, meestal verwelkomen zij de eerste kandidaten en doen zij een gesprekje met hem. Maar bij de start van de opnames zaten zowel Tatyana als Geraldine in het buitenland.
En toch zou er maandag wel eens gefeest kunnen worden in het huis, want er is al een jarige. Neen, niet de papegaai die in het huis zit, wel Mattheüs. De jongeman is op 6 januari geboren en dat verdient op z’n minst felicitaties van Big Brother en de rest van de bewoners. Maar of Big Brother taart, drank en kaartjes van zijn familie en vrienden voor Mattheüs heeft? Die kans lijkt ons vrij klein te zijn, want luxe moeten de bewoners verdienen….
Bovendien is dit jaar alles anders en dus heeft Big Brother misschien ook wel de feestjes volledig afgeschaft.
https://showbizz365.nl/start-big-brother-2025-met-een-feestje
Hey zit jij nu gewoon het brood uit mijn mond te wensenquote:Op maandag 6 januari 2025 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoop dat ze de vliegtuigen hebben afgeschaft
Ze kunnen wel nog leuk zijn als BB deelnemers maar het oog wil ook wat en dat is een belangrijk aspect bij dit soort programma's. Deelneemsters als o.a. Chiara of Alice maakten het kijken naar de live heel wat aangenamer.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Want... als vrouwen niet superslank of 23 jaar zijn , zijn ze niet meer leuk? ik vind Linda en Fleur er best leuk uitzien, maar ja ik ben van de generatie, schoonheid straal je uit van binnen.
Je stopt er maar Slob inquote:Op maandag 6 januari 2025 12:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hey zit jij nu gewoon het brood uit mijn mond te wensen![]()
![]()
De laatste 5/6 zit misschien wat tussen.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:46 schreef ben34567 het volgende:
Werkelijk geen vrouwelijk schoon dit jaar. Klote selectie.
Het zou wel moeten met hoe graag febo romance verhaallijnen pusht.quote:Op maandag 6 januari 2025 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De laatste 5/6 zit misschien wat tussen.
Huh?quote:Op maandag 6 januari 2025 12:58 schreef rinardo het volgende:
De website waar ik plaatjes upload (https://postimg.cc/ZC3YRW55 ) om hier te plaatsen kan ik geen gifs uploaden, mijn vraag is dus hoe doe ik hier gifs plaatsen , ik heb de bewoners gifs op mn laptop en wil ze dus uploaden en dan hier plaatsen, of kan ik ze rechtstreeks plaatsen
Ik kijk Big Brother vooral voor de intellectuele inhoudquote:Op maandag 6 januari 2025 12:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze kunnen wel nog leuk zijn als BB deelnemers maar het oog wil ook wat en dat is een belangrijk aspect bij dit soort programma's. Deelneemsters als o.a. Chiara of Alice maakten het kijken naar de live heel wat aangenamer.
Hunterquote:Op maandag 6 januari 2025 13:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik kijk Big Brother vooral voor de intellectuele inhoud
als ik dan naar uploaden ga, zie ik alleen mn fotos de gifjes worden niet zichtbaar in de map waar ze staanquote:Op maandag 6 januari 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huh?
Daar kun je toch gewoon gifjes oploaden?
Of bedoel je zelf maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |