quote:Op maandag 6 januari 2025 07:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hier staat het altijd aan op de achtergrond
Als het op tv is dan moet er over wat er daar te zien in TV gesproken worden dat is voor Gertquote:Op maandag 6 januari 2025 07:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja is wel laat iedere avond.. voor jou dan ook hier of de 2 andere mods.
Mooi verjaardags cadeautje Childquote:
Irethquote:
Oh ja Gert is voor het TV deelquote:Op maandag 6 januari 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het op tv is dan moet er over wat er daar te zien in TV gesproken worden dat is voor Gert![]()
Maar ik ga gewoon op tijd naar bed. ALs er wat staat wat niet goed is haal ik dat de volgende ochtend wel weg
ALs users gewoon een tr zetten en er niet allemaal op ingaan is het zo opgelost de volgende ochtend.
Ik weet niet of ik de uitzendingen op tv ga kijken, die van vanavond wel maar de rest weet ik nog niet.
ZIjn ook andere dingen die ik nog wil zien en wat daar gebeurd lees ik hier wel
Hopelijk worden er ook weer SV geschreven, ging vorig jaar heel goedquote:Op maandag 6 januari 2025 08:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ireth
[..]
Oh ja Gert is voor het TV deel![]()
Klopt je leest hier wel terug wat er gebeurd is.
Gefeliciteerd ChildoftheStars..quote:
Zelfs als je op visite komtquote:Op maandag 6 januari 2025 07:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hier staat het altijd aan op de achtergrond
Wel gezellig, kan je samen kijkenquote:
Dank je welquote:Op maandag 6 januari 2025 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ChildoftheStars..nou jouw dag kan niet meer stuk... Fijne dag vandaag en dat je maar vreselijk verwend mag worden...
![]()
Speciaal voor mij starten ze vandaagquote:Op maandag 6 januari 2025 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB start gewoon voor je verjaardag vandaag
Ja ik las het, maar RTL geeft jou BB op je verjaardagquote:Op maandag 6 januari 2025 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Hahaha dat verwennen is al gebeurd door vrienden
quote:Op maandag 6 januari 2025 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Hahaha dat verwennen is al gebeurd door vrienden
Daar kan niks tegenopquote:Op maandag 6 januari 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las het, maar RTL geeft jou BB op je verjaardag
quote:Op maandag 6 januari 2025 07:47 schreef Frummelie het volgende:
Oooh ships winter vol liefde staat ook al op Videoland.. de 1ste 6 afleveringen...
Haha is het leuk? ik bewaar het nog effies, zit nog naar real housewives te kijken..quote:
Volgens mij staat de stream nog niet openquote:Op maandag 6 januari 2025 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Net zoals vorig kan ik de icoontje op videoland nog niet vinden bij live. Klopt dit of ben ik weer dom bezig
Ik had vanmorgen ook gekeken zag het ook nog niet staan.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Net zoals vorig kan ik de icoontje op videoland nog niet vinden bij live. Klopt dit of ben ik weer dom bezig
Hmmm mijn eerste irritatie is er alquote:Op maandag 6 januari 2025 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha is het leuk? ik bewaar het nog effies, zit nog naar real housewives te kijken..
Bij elke plek?quote:Op maandag 6 januari 2025 10:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hmmm mijn eerste irritatie is er al
Jaaaa je bent er ook weerquote:Op maandag 6 januari 2025 10:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Vanavond is het zover!![]()
Zin in!!![]()
![]()
![]()
En die is?quote:Op maandag 6 januari 2025 10:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hmmm mijn eerste irritatie is er al
quote:Op maandag 6 januari 2025 10:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaa je bent er ook weer![]()
![]()
![]()
edit: en ook goedemorgen![]()
Dank dankquote:Op maandag 6 januari 2025 11:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemorgen allemaal en ook van mij gefeliciteerd Sterrenkindje
Hey Ruudquote:Op maandag 6 januari 2025 11:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goedemorgen allemaal en ook van mij gefeliciteerd Sterrenkindje
Heey BOOSTERquote:
Hai Dot!quote:Op maandag 6 januari 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heey BOOSTERjij ook weer van de partij gezellig
Nee, had je wel verwacht, Kan niet missen hequote:Op maandag 6 januari 2025 11:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hai Dot!je had toch niet anders verwacht he? haha
Je bent niet de enige die jarig is:quote:Op maandag 6 januari 2025 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Speciaal voor mij starten ze vandaag![]()
Dank je wel
Ja ik ben ook blij dat we weer dezelfde presentatoren hebben. Ben benieuwd naar welke combis Geraldines stylist weer gaat makenquote:Op maandag 6 januari 2025 11:29 schreef B00STER het volgende:
Om meteen met de deur in huis te vallen, het verbaast me dat Geraldine presenteert (al ben ik er blij om!) want ze ging ergens eind lente vorig jaar een jaar op wereldreis met haar camper zei ze op Instagram. Dus ik rekende eigenlijk automatisch op iemand anders. Maar wel blij dat zij er weer is. En Tatyana ook, die vind ik ook erg fijn, scherp en hard wanneer nodig.
De kleding van Geraldine is altijd een show op zich inderdaad haha.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja ik ben ook blij dat we weer dezelfde presentatoren hebben. Ben benieuwd naar welke combis Geraldines stylist weer gaat maken
Het zou wat zijn als mijn moeder de enige vrouw op de wereld is die ooit op zes januari bevallen isquote:Op maandag 6 januari 2025 11:30 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die jarig is:
De start van ‘Big Brother’ is voor de bewoners en de kijkers op zich al een feestje, maar gaat dat ook effectief gebeuren? Wellicht zijn Geraldine Kemper en Tatyana Beloy vanavond niet op televisie te zien tijdens de eerste aflevering, meestal verwelkomen zij de eerste kandidaten en doen zij een gesprekje met hem. Maar bij de start van de opnames zaten zowel Tatyana als Geraldine in het buitenland.
En toch zou er maandag wel eens gefeest kunnen worden in het huis, want er is al een jarige. Neen, niet de papegaai die in het huis zit, wel Mattheüs. De jongeman is op 6 januari geboren en dat verdient op z’n minst felicitaties van Big Brother en de rest van de bewoners. Maar of Big Brother taart, drank en kaartjes van zijn familie en vrienden voor Mattheüs heeft? Die kans lijkt ons vrij klein te zijn, want luxe moeten de bewoners verdienen….
Bovendien is dit jaar alles anders en dus heeft Big Brother misschien ook wel de feestjes volledig afgeschaft.
https://showbizz365.nl/start-big-brother-2025-met-een-feestje
Ze zit nog steeds in Sri Lanka volgens mijquote:Op maandag 6 januari 2025 11:29 schreef B00STER het volgende:
Om meteen met de deur in huis te vallen, het verbaast me dat Geraldine presenteert (al ben ik er blij om!) want ze ging ergens eind lente vorig jaar een jaar op wereldreis met haar camper zei ze op Instagram. Dus ik rekende eigenlijk automatisch op iemand anders. Maar wel blij dat zij er weer is. En Tatyana ook, die vind ik ook erg fijn, scherp en hard wanneer nodig.
Dan mag ze wel doorrijden met haar Kemperquote:Op maandag 6 januari 2025 11:36 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze zit nog steeds in Sri Lanka volgens mij
Winter vol.liefdequote:Op maandag 6 januari 2025 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bij elke plek?
Amsterdam of een Amerikaanse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |