Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:40 schreef freaky40 het volgende:
Overigens heeft die Lenie nu al de zwaarste stem van de mensen die er in komen, ze overklast de mannen zelfs.
SPOILER: Deel 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deel 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zondag 5 januari 2025 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
'Bloopers' van de intro filmpjesSPOILER: Deel 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sow die stemSPOILER: Deel 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Als het goed is morgen na (of tijdens?) de reguliere uitzending.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het goed is morgen na (of tijdens?) de reguliere uitzending.
ja joh, koste nog koste heeft ie laten verbouwen, behalve zn stemquote:
wooow super, ik mis de buitendouches ?quote:Op zondag 5 januari 2025 18:40 schreef ledn81 het volgende:
Was vandaag een prima eerste streamdag geweest met dit weer.
Bij gebrek aan streams de hut deels alvast maar in een plattegrondje gegoten.
Ze hebben flink verbouwd na vorig jaar. De kleuren zijn wel 'bijzonder' weer.
In grijs de 'bekende' ruimtes van voorgaande jaren en ingekleurd de ruimtes die we al te zien kregen op foto's en tijdens de stream op Twitch.
Benieuwd wat er morgen tijdens eerste uitzending en op stream allemaal nog duidelijk gaat worden.![]()
In het vervolg zal ik ze updaten in de BB / De inrichting van het huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
staan erin hoorquote:Op zondag 5 januari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow super, ik mis de buitendouches ?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
20.30 RTL meteen erna de streamsquote:Op zondag 5 januari 2025 19:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat ik het morgen ook maar even aan slinger.
Hoe laat begint het?
Vorig jaarquote:Op zondag 5 januari 2025 18:00 schreef freaky40 het volgende:
Streams zullen wel voor de uitzending, dus ik denk ergens morgenmiddag al wel te bereiken zijn met een logo of iets. Vorig jaar dacht ik ook.
nee ik ook nietquote:
quote:
Rechtermuisknop op het filmpje klikken en dan 'Show all controls' aanklikken. Als het goed is kun je dan het geluid aanzettenquote:
Kwquote:Op zondag 5 januari 2025 19:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat ik het morgen ook maar even aan slinger.
Hoe laat begint het?
Ik zit op mijn telefoon!quote:Op zondag 5 januari 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Rechtermuisknop op het filmpje klikken en dan 'Show all controls' aanklikken. Als het goed is kun je dan het geluid aanzetten
Aangezien Ariana al meerdere malen dingen wist te verdraaien ben ik geneigd Tom te gelovenquote:Op zondag 5 januari 2025 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Gaar verhaal van Ariana. Volgens mij liep ze destijds als een bakvis tegen Karen te zeveren over hoe leuk ze Tom wel niet vond, maar goed..
Mocht het echt gebeurd zijn zou ze er beter aan doen gewoon te zeggen dat ze fout bezig is geweest. Excuses maken en daarmee is het dan wel klaar, nu blijft het dooretteren.
Als haar verhaal wél klopt vind ik het schofterig van Tom en Karen dit verhaal te gebruiken om volgers naar hun after-showtje te lokken, want een andere reden om hier zo'n verhaal van te maken zie ik eigenlijk niet.
''Nooit romantische gevoelens gehad voor iemand in het huis.'' Zat haar tweelingzus er soms of zo?quote:Op zondag 5 januari 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien Ariana al meerdere malen dingen wist te verdraaien ben ik geneigd Tom te geloven
Ik geloof Tomquote:Op zondag 5 januari 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien Ariana al meerdere malen dingen wist te verdraaien ben ik geneigd Tom te geloven
Ik heb even gekeken op m'n telefoon, daar kan ik gewoon normaal op 'het plaatje' in de spoiler tikken, dan speelt ie het filmpje zelf automatisch in volledig scherm af, rechtsboven zie ik dan de 'muteknop'.quote:Op zondag 5 januari 2025 19:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit op mijn telefoon!hoe doe ik daar "rechtermuisknop"
Top!quote:Op zondag 5 januari 2025 18:40 schreef ledn81 het volgende:
Was vandaag een prima eerste streamdag geweest met dit weer.
Bij gebrek aan streams de hut deels alvast maar in een plattegrondje gegoten.
Ze hebben flink verbouwd na vorig jaar. De kleuren zijn wel 'bijzonder' weer.
In grijs de 'bekende' ruimtes van voorgaande jaren en ingekleurd de ruimtes die we al te zien kregen op foto's en tijdens de stream op Twitch.
Benieuwd wat er morgen tijdens eerste uitzending en op stream allemaal nog duidelijk gaat worden.![]()
In het vervolg zal ik ze updaten in de BB / De inrichting van het huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ouwe samsung S8 ligt al weer klaar op de leuning om contineu de streams op te zettenquote:Op zondag 5 januari 2025 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
ja en dan nog maar 24 uur en dan is het weer zover..... Yeahhh!!
moet alleen weer even kijken hoe ik alles weer even ga doen haha heb me laptop rest van het jaar niet eens meer gebruikt, nu weer echt gepakt voor BB
en wat een gek die Ariana zeg die spoorde echt niet, zou ze nog gek op hem wezen? haha
Ik denk dat Lennie zn smaak is hij valt op dun lang en blondquote:Op zondag 5 januari 2025 19:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:mario390 al een leuke chick gezien?
Ik denk milenaquote:Op zondag 5 januari 2025 19:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat Lennie zn smaak is hij valt op dun lang en blond
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |