SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
FAKENEWSquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ik Hup Littler in de TT zet, verander jij dat gewoon KEIHARD..
PUUR CENSUUR.What can change the nature of a man?![]()
Godverdomme. Ik bedoel de lui die 140 gooiden, waarbij ik samen met mijn vader keek, en dat de caller dan riep "ONE-HUNDRED-EN-POEPSIE"quote:Dat waren tijden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mensen die hun tv nog niet uit hebben gezet neem ik niet serieus.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Echte sportmanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
Michael erg sportief in het interviewpindazakje![]()
DARRYL FITTONquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik bedoel de lui die 140 gooiden, waarbij ik samen met mijn vader keek, en dat de caller dan riep "ONE-HUNDRED-EN-POEPSIE"Dat waren tijden.
![]()
![]()
Zoals altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
Michael erg sportief in het interviewLuke verdiende winnaar. Zelf kansen zat gehad
![]()
Even ontspannen kan geen kwaad.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
SPOILER: Kwam deze ook nog tegen tussen mijn bestanden, geen ideeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
It is what it is.
I have to take it on the chin.
Gelukkig dan maar dat het niet gurney is dat zou pijn doen.No bitch to me![]()
Nee, eendagsvlieg ala Crossquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:06 schreef Tjacka het volgende:
Dit was niks jongens
Luke wint de komende 19 jaar alle wksWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Je gaf het zelfs toe. TT is toen weer veranderd een tweede keer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
@:zipportal had helemaal door dat ik zijn TT stiekem had aangepast.
Wat een doerak ben ik toch he![]()
Maar ja, eerlijk is eerlijk, sinds de kwartfinale misschien 2 leuke potjes gezien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jaaaa, dat waren tijdenquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De potjes voor de T2K waren wel leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, eerlijk is eerlijk, sinds de kwartfinale misschien 2 leuke potjes gezien|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat was een gebbetje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Je gaf het zelfs toe. TT is toen weer veranderd een tweede keer.
What can change the nature of a man?![]()
wat?quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef TornadoDK het volgende:
It is what it is.
I have to take it on the chin.
Gelukkig dan maar dat het niet gurney is dat zou pijn doen.![]()
![]()
Daarom Lakeside genotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, eerlijk is eerlijk, sinds de kwartfinale misschien 2 leuke potjes gezien![]()
Wel sympathiek dat ze denken aan het hoogtepunt van december.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De potjes voor de T2K waren wel leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boos?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Je gaf het zelfs toe. TT is toen weer veranderd een tweede keer.U MAD?![]()
SPOILER: Echt heeeeeel diep in de roos dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Trieste aftocht van een speler die in zijn goede tijd Luke Littler alle hoeken van het dartbord had laten zien, maar helaas totaal niet meer zichzelf is en waarschijnlijk nooit meer het niveau haalt van toen.
De echte PDC is na vandaag eigenlijk failliet, als je ziet hoe slecht er werd gegooid dit toernooi door grote namen als Humphries, Smith, Price, Wright, etc. ben ik echt blij dat ik geen euro heb uitgegeven aan die ViaPlay nonsense.
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik vind dat degene die laatste wordt in het Viaplay-bracket nooit meer commentaar mag geven. Weet iemand toevallig wie dat is?![]()
Jij kijkt zeker ook naar de azerion vrouwen eredivisie?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend jaar 128 deelnemers genot. Starten de besten dan nog in R2?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tweede keer was niet eens door mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Je gaf het zelfs toe. TT is toen weer veranderd een tweede keer.
Stop met deze LASTER.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Trieste aftocht van een speler die in zijn goede tijd Luke Littler alle hoeken van het dartbord had laten zien, maar helaas totaal niet meer zichzelf is en waarschijnlijk nooit meer het niveau haalt van toen.
De echte PDC is na vandaag eigenlijk failliet, als je ziet hoe slecht er werd gegooid dit toernooi door grote namen als Humphries, Smith, Price, Wright, etc. ben ik echt blij dat ik geen euro heb uitgegeven aan die ViaPlay nonsense.
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Is dit een AI bericht?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.U MAD?![]()
https://www.thuisserver.n(...)Wzdebdfg&tab=tab_bbcquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
@:doevelaer wanneer is de prijsuitreiking van de Ballon D'art van deze reeks?
Hier!![]()
Doe eens niet zo mal Wilbertquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker ook naar de azerion vrouwen eredivisie?![]()
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.![]()
![]()
Lijkt met niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgend jaar 128 deelnemers genot. Starten de besten dan nog in R2?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was..
![]()
Ik ga toch afzien van mijn persoonlijke 2000 (of meer), maar ik ga wel de Kink 1500 nalopen op leuke dingen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel sympathiek dat ze denken aan het hoogtepunt van december.
Gelachenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.![]()
Haha deze act blijft ook maar doorgaan hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Jij begrijpt hetquote:![]()
Hier kan geen AI bot aan tippenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Werkt niet kut forumquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)Wzdebdfg&tab=tab_bbc
Hier!![]()
95% is hier anti-vlagquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anti-vlaggetjes worden hier niet geduld.
Meer niet.What can change the nature of a man?![]()
Dat was het al met middelmaat als Price, Smith en Humphries als winnaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
De echte PDC is na vandaag eigenlijk failliet![]()
Waar is nou die wedstrijd om de 3e plek?!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha deze act blijft ook maar doorgaan he
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Genotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga toch afzien van mijn persoonlijke 2000 (of meer), maar ik ga wel de Kink 1500 nalopen op leuke dingen.![]()
![]()
Kan je daar een opzet voor maken? 128 deelnemers waarbij de besten starten in R2quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgend jaar 128 deelnemers genot. Starten de besten dan nog in R2?![]()
"4-0 achter tegen de verhouding in"Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Geen idee, maar dat worden dus 127 potjes; dan kunnen we al in november beginnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgend jaar 128 deelnemers genot. Starten de besten dan nog in R2?![]()
PDC is ook nooit zo leuk geweest als BDOgoden met Ted Hankey en Bobby George
ShreyasgodVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Voor het wk had ik niet gedacht dat MvG in de finale zou staan. Eigenlijk best logisch na zo'n jaar. En je kan ook zeggen dat het MvG zn eigen schuld is. Al in leg 1 gaf hij het weg door littler een kans te geven in nota bene zn eigen set.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende: Vanaf de 4-0 best een spannende finale. Daarna gewoon keurig 3-3 geworden
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Het was koud
Kutsmoesje jaaaaaaaIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Je premium account (abo) verloopt op 10-01-2025 22:57. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!![]()
Net op tijd!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het was koud
Kutsmoesje jaaaaaaaMet pijn en moeite derde![]()
Hup @Calandquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 10-01-2025 22:57. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!What can change the nature of a man?![]()
Geweldige plaatjes heb jequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Oude afbeelding van pijlen uit mijn jeugd:
[ afbeelding ]
pindazakje![]()
Ik zie realtime notes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit toch een vertraging in. Niet meer realtime.What can change the nature of a man?![]()
Volgens mij heb ik deze foto al eens gezien. Dat laat je toch beseffen wat voor waardeloze informatie je brein allemaal opslaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Oude afbeelding van pijlen uit mijn jeugd:
[ afbeelding ]![]()
Zijn ogen stonden ook scheef.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Hij voelde zich niet 100% lekker hahahaha
Oh nee, dat is al sinds de geboorte zo.![]()
Krijgen we dadelijk nog de act van Hearn die ‘live’ bij Arjan de PL-namen gaat noemen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gewoon een voorronde met 64 spelers en dan dezelfde opzet als dit jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je daar een opzet voor maken? 128 deelnemers waarbij de besten starten in R2
Maar sowieso 32 extra potjes, dus dat betekent 4 extra dagen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik lees overal morgenmiddag.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dadelijk nog de act van Hearn die ‘live’ bij Arjan de PL-namen gaat noemen?![]()
WK in Qatar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dadelijk nog de act van Hearn die ‘live’ bij Arjan de PL-namen gaat noemen?![]()
Doet ie toch al paar jaar niet meer?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
Dan hebben we het over 2020/2021. Misschien deed corona wat met je.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze foto al eens gezien. Dat laat je toch beseffen wat voor waardeloze informatie je brein allemaal opslaat.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat van Gerwen zoals hij hier nu staat 100x sympathieker is als al die vorige keren dat hij voor de camera stond.U MAD?![]()
Wat een topper, katten zijn hemel op aardequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog eentje van Kareltje:
[ afbeelding ]
pindazakje![]()
Maandag pas.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
TOPICRECORDGENOTquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een voorronde met 64 spelers en dan dezelfde opzet als dit jaar.
Maar sowieso 32 extra potjes, dus dat betekent 4 extra dagen.U MAD?![]()
Hij heeft opeens een ander accent?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat van Gerwen zoals hij hier nu staat 100x sympathieker is als al die vorige keren dat hij voor de camera stond.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Loting in de Kuip.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dadelijk nog de act van Hearn die ‘live’ bij Arjan de PL-namen gaat noemen?What can change the nature of a man?![]()
wowquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat van Gerwen zoals hij hier nu staat 100x sympathieker is als al die vorige keren dat hij voor de camera stond.What can change the nature of a man?![]()
Zijn interview na zijn verloren finale tegen smiss was ook prima hoor. Is gewoon altijd realistisch en iets te direct misschienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat van Gerwen zoals hij hier nu staat 100x sympathieker is als al die vorige keren dat hij voor de camera stond.![]()
Dames en heren, ik presenteer u.
De eindstand.
Met vanzelfsprekend ook de nieuwe OoM.Top 100 voor reeks "2025 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2024 t/m 03-01-2025
nr / aantal posts / gebruiker
001 2782 Poepz0r Luke Humphries
002 2089 Doevelaer Luke Littler
003 1840 Dr_Flash Michael van Gerwen
004 1698 Szura Rob Cross
005 1612 fetX Stephen Bunting
006 1576 GurneyIsBestOke Dave Chisnall
007 1537 Dagoduck Jonny Clayton
008 1342 Zipportal Damon Heta
009 1128 Kopiko Gerwyn Price
010 0987 de_boswachter Chris Dobey
011 0950 WheeledWarrior Nathan Aspinall
012 0940 Bezsen Peter Wright
013 0892 maxi-mus Danny Noppert
014 0854 Coco Gary Anderson
015 0809 Alaphilippe_ James Wade
016 0737 Frozen-assassin Josh Rock
017 0639 R-woud93 Michael Smith
018 0588 Nober Dimitri Van den Bergh
019 0554 Wereldgozer Ryan Searle
020 0546 wimderon Andrew Gilding
021 0516 Wertha Ross Smith
022 0470 WAvanBuren Martin Schindler
023 0425 Immerdebestebob Joe Cullen
024 0415 De_Kraam Mike De Decker
025 0413 RotatoR Daryl Gurney
025 0413 Scorpion_17 Dirk van Duijvenbode
027 0412 The_Undertone Gian van Veen
028 0376 SlechteWoordgrappen Ritchie Edhouse
029 0342 Evangelion Ryan Joyce
030 0339 Anneloos Ricardo Pietreczko
031 0335 TweedeKlum Brendan Dolan
032 0314 Zorro Krzysztof RatajskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De beugel werkt!quote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ik wens Hearn sowieso succes met uitzoeken van troep voor plek 6 - 8 in zijn line-up....
Humphries, Littler, Van Gerwen, Cross en Bunting sowieso. Alles daarna is inwisselbaar wat mij betreft.![]()
Precies.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn interview na zijn verloren finale tegen smiss was ook prima hoor. Is gewoon altijd realistisch en iets te direct misschienWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:14 schreef Doevelaer het volgende:
De eindstand.
Met vanzelfsprekend ook de nieuwe OoM.
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2025 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2024 t/m 03-01-2025
004 1698 Szura Rob Cross
032 0314 Zorro Krzysztof Ratajski@Zipportal prutser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De eindstand.
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2025 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2024 t/m 03-01-2025
004 1698 Szura Rob Cross
032 0314 Zorro Krzysztof RatajskiDankjewel. Krijg ik nu ook een trofee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De eindstand.
004 1698 Szura Rob Cross
032 0314 Zorro Krzysztof RatajskiNopgod. toepasselijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normaal is het een vervelende blaag. Dat viel me zojuist erg mee. Zo kan het dus ook…quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn interview na zijn verloren finale tegen smiss was ook prima hoor. Is gewoon altijd realistisch en iets te direct misschienU MAD?![]()
Heren en een paar dames: Tot de volgende
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Prijs, Heta, Aspinall gok ikquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wens Hearn sowieso succes met uitzoeken van troep voor plek 6 - 8 in zijn line-up....
Humphries, Littler, Van Gerwen, Cross en Bunting sowieso. Alles daarna is inwisselbaar wat mij betreft.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
De Tong80 trofeequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dankjewel. Krijg ik nu ook een trofee?![]()
Kom je naar boven schat?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef yvonne het volgende:
Heren en een paar dames: Tot de volgendeU MAD?![]()
De eindstand.
004 1698 Szura Rob Cross
032 0314 Zorro Krzysztof RatajskiGarygodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auw rugWhat can change the nature of a man?![]()
Ik vind Chisnall en Clayton om het even maar als ik dan toch eentje hoger had mogen eindigen had ik graag geweten dat zowel @Zipportal @GurneyIsBestOke zo zouden verzaken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dr_Flash in DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #2
1. @Scorpion_17 52
2. @Madhouse11 50 (na shootouts)
3. @BufordTJustice 50
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Gelukkig hebben we nog tot 12 uur.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben trots op je niet-top-3-score?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #2
1. @:Scorpion_17 52
2. @:Madhouse11 50 (na shootouts)
3. @:BufordTJustice 50|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh fuck, mijn fleshe HJ is leeg.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waar gaan we nu heen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Demagoog.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ik ken hem niet als een blaag, maar zo zie je maar wat tv met mensen doet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Normaal is het een vervelende blaag. Dat viel me zojuist erg mee. Zo kan het dus ook…
Beste voorbeeld wat ik kan geven:
Toen Toon overleed had Michael allerlei commerciële verplichtingen staan voor geld en hij moest Protour gooien. Heeft alles afgezegd om bij de uitvaart te zijn. Dan neem ik mijn hoed af. Zo is die gewoon.![]()
Wanneer is de setpauze? Kan ik een biertje halen...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lag Toon toen met één been in het graf of met ..quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ken hem niet als een blaag, maar zo zie je maar wat tv met mensen doet.
Toen Toon overleed had Michael allerlei commerciële verplichtingen staan voor geld en hij moest Protour gooien. Heeft alles afgezegd om bij de uitvaart te zijn. Dan neem ik mijn hoed af. Zo is die gewoon.
Oh wacht.![]()
9-darter Heta en Woodhouse die over het podium heen springtquote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Zie ik de ware liefhebbers vanaf maandag weer in het kjoe schoel topic?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
SPOILER: Deze cameltoe vinden jullie ook wel leuk (ok)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sow Michael gaat naar een begrafenis van een dartsmaat die veel te vroeg is overleden? Toe maar!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ken hem niet als een blaag, maar zo zie je maar wat tv met mensen doet.
Toen Toon overleed had Michael allerlei commerciële verplichtingen staan voor geld en hij moest Protour gooien. Heeft alles afgezegd om bij de uitvaart te zijn. Dan neem ik mijn hoed af. Zo is die gewoon.U MAD?![]()
Past niet zo dit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lag Toon toen met één been in het graf of met ..
Oh wacht.
Mike kwam overigens de dag voor de uitvaart en de dag daarvoor de familie nog helpen met de broodjes, koffie etc etc. En zat continu bij onze kameraad aan de kist. Dat is klasse![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
Heerlijk, en nu naaktSPOILER: Deze cameltoe vinden jullie ook wel leuk (ok)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pindazakje![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie ik de ware liefhebbers vanaf maandag weer in het kjoe schoel topic?![]()
Sorry dat ik je tegen het zere been stoot.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Past niet zo dit.
Mike kwam overigens de dag voor de uitvaart en de dag daarvoor de familie nog helpen met de broodjes, koffie etc etc. En zat continu bij onze kameraad aan de kist. Dat is klasse![]()
031 0335 TweedeKlum Brendan Dolan. Retarded.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Oja, deze dame
Helemaal van de wereld die meid
Hier te zien vanaf 4:00 minuten
Bekijk deze YouTube-video|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
wat staat hier?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben trots op je niet-top-3-score?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Als ze met 8 gaan spelen, krijgen we voor het eerst in jaren (ooit?) geen SchotLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Excuus, geef mij de herkansing:quote:
Ben je trots op je niet-top-3-score?!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
Ooit mijn walkman
Wel dat de besten starten in ronde 3quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je daar een opzet voor maken? 128 deelnemers waarbij de besten starten in R2![]()
![]()
Ik ben bijna door mijn plaatjes heen dames.SPOILER: Dit ultrafastfassionmeisje nogOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Nou kids, jullie mogen raden wat ik nu ga doen
Dit was ook leuk:quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, jullie mogen raden wat ik nu ga doen
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Lukt me niet op mobiel
6 januari ga ik weer aan het werk en sla ik een laptop open![]()
![]()
034 0285 capuchon_jongen Raymond van Barneveld![]()
Barny GODIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Weltrusten maat, nu mag je.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, jullie mogen raden wat ik nu ga doenU MAD?![]()
Slapen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, jullie mogen raden wat ik nu ga doenpindazakje![]()
Vrij laat, ik denk dat ie andere plannen heeft.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die was mooiquote:
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Wat denk je dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrij laat, ik denk dat ie andere plannen heeft.pindazakje![]()
Vast een vrouwtje van FOK! geregeld.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Martijn Schoenmakers
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ik wil hier meer over weten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:25 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Goddomme, daarom heeft die Luke altijd een aanhang aan "vrienden"|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Yvonne?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vast een vrouwtje van FOK! geregeld.pindazakje![]()
Kijk je nog? Interview? Vertel ons meer!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
@:szura hij houdt het goed vol met die beker|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik hoop De Decker in plaats van Aspinall.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Prijs, Heta, Aspinall gok ik
Ik denk dat voor Heta de premier League wel eens goed uit kan pakken.![]()
Ik denk wel dat dat een van de hoogtepunten van dit WK was. Naast de 9-darters.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We wachten op de finale bingo @GurneyIsBestOkeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dit gelooft niemand.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De eindstand.
004 1698 Szura Rob Cross
032 0314 Zorro Krzysztof RatajskiBuntingGod jaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Deckerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel dat de besten starten in ronde 3
[..]
Ik hoop De Decker in plaats van Aspinall.
Ik denk dat voor Heta de premier League wel eens goed uit kan pakken.Laten we met z’n allen even normaal doen zeg
U MAD?![]()
Ik had verdomme nog zin in deze avond tot DIEP in de NACHT.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Haha, nooit ViaPlay gebruiktquote:
Ging ie maar bij z'n kameraad liggen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Past niet zo dit.
Mike kwam overigens de dag voor de uitvaart en de dag daarvoor de familie nog helpen met de broodjes, koffie etc etc. En zat continu bij onze kameraad aan de kist. Dat is klasse
Ho![]()
Die kan zo naar Geordie Shore (of een van die programma's als ze beter bij haar regio passen)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)darts-sensation.html|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zo hé.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ging ie maar bij z'n kameraad liggen.
HoIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
![]()
Ik ga altijd stuk om deze.Ik wacht nog steeds op de edit waar de ruiter nog 20 graden schever staat.
gr gr![]()
MVG heeft meer wereldtitels dan Littler
SOW!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nog dingen afgestreept naast het kutexcuusje?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:27 schreef Szura het volgende:
We wachten op de finale bingo @:gurneyisbestokeMet pijn en moeite derde![]()
Alleen de eerste heflt gebruikt toen ze het gratis uitzonden.quote:
Na de kerst als een sletje achtergelaten. @de_boswachter![]()
Genoten van Koert weer.
Vooral die keer dat hij echt bijna vol over zijn tanker ging. Tranen in mijn ogen![]()
![]()
Het is niet aardig om mensen af te rekenen op hun zolderkamerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga altijd stuk om deze.Ik wacht nog steeds op de edit waar de ruiter nog 20 graden schever staat.
Oh fuck, ik ook, excuus, vergeef mij alles.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen de eerste heflt gebruikt toen ze het gratis uitzonden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee volgens mij nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog dingen afgestreept naast het kutexcuusje?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
#NooitVoorViaPlayBetaald
Ik heb zin in sterke drank.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De eindstand.
004 1698 Szura Rob Cross
032 0314 Zorro Krzysztof RatajskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met pijn en moeite derde![]()
Geen volle kaart = geen BINGOquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog dingen afgestreept naast het kutexcuusje?
Geen ervaring mee, dus ja.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Cait.littler weet niet wat haar overcumt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
LAAT ME MET RUSTquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Boh wat een lekker wijf. Was ze er vanavond niet bij dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)darts-sensation.htmlU MAD?![]()
Is toch niet lekker. Is gewoon standaard Brits.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boh wat een lekker wijf. Was ze er vanavond niet bij dan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb abbootje gepakt, moest witwassen genotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen de eerste heflt gebruikt toen ze het gratis uitzonden.
Na de kerst als een sletje achtergelaten. @:de_boswachterU MAD?![]()
Leg straks gewoon in de goot haar hoge hakken bij elkaar te rapen. Laat mij Britten kennen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boh wat een lekker wijf. Was ze er vanavond niet bij dan?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat is lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is toch niet lekker. Is gewoon standaard Brits.U MAD?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
LAAT ME MET RUSTIs dit ok genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pindazakje![]()
Even Viaplay abo stopzetten. Tot volgend jaar maar weer
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Haha, Gelachen om je abo.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Even Viaplay abo stopzetten. Tot volgend jaar maar weer|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ff pissen
En hier mag ik 'm mee afsluiten allen. Het was natuurlijk weer een eer om in dit warme bad aanwezig te mogen zijn. Zoals altijd!
Tot de volgende.![]()
Maar waar gaan we nu dan heen?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
vtmgo app downloaden en schijnt dat je met je AD-krant account kan inloggen op VTMGO en dat je dan TV kan kijken (beiden zijn van DPG media)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Even Viaplay abo stopzetten. Tot volgend jaar maar weerIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik ben voor kerst ingelogd met niets (nieuw accountje), vanuit Nederland en heb de afgelopen week/weken genoten!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vtmgo app downloaden en schijnt dat je met je AD-krant account kan inloggen op VTMGO en dat je dan TV kan kijken (beiden zijn van DPG media)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Volgens Gian mag da gewoon nie gebeuren.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Vroeger kon je nog wel eens zoeken op YouTube naar "darts final world championship" en dan kreeg je gewoon van alles. Nu is 99% van vandaag, met 99% daarvan nepstreams. Flikker op YouTube.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dit waren nog eens dartsjaren. Moeten we voor die huidige meuk een abo nemen?! ()
Hoor dat publiek joh
Dit heb ik gewoon live gezien he. (op Tv)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit waren nog eens dartsjaren. Moeten we voor die huidige meuk een abo nemen?! ()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Stel je eens voor. Deze lui tegen Littler. Of tegen Taylor in zijn beste sets...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dit heb ik gewoon live gezien he. (op Tv)
Wat zou het mooi zijn als iedereen zijn best gooitHelaas.
Oh oh, kijk naar dat oude dartbord
Geen knip van het oog die Barney
Lewis, weten wet nog
Ooit wierp ik 3x167 in 3d Pub DartsDat waren nog eens tijden
Toen we hier in DRT (als het subforum al bestond?!) nog competitie hielden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En helaas hadden we afhakers.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eerste post van 4 januari op FOK!, geen dank.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Toen de commentator nog ging zo van "DOUBLE TWELVE FOR A NINE DART FINISH" ipv. "tripje 19, dubbel 12 en hij wint de leg"...
Jenkins, jeetje, kennen we die nog
Ok ok. Stukje nietszeggerij:Top 100 voor reeks "2025 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2024 t/m 03-01-2025
01 2795 Poepz0r
02 2103 Doevelaer
03 1844 Dr_Flash
04 1709 Szura
05 1615 fetX
06 1602 Dagoduck
07 1579 GurneyIsBestOke
08 1353 Zipportal
Love you, tot volgend jaar
Kyle Anderson
Littler heeft geen 9-darter gegooid. Matige wereldkampioen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik had de indruk dat de wegzetbeurten van Littler ook beter waren.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scorend gemiddelde nagenoeg gelijk. Alleen de dubbels ach ach![]()
quote:Hij heeft inderdaad maar twee keer gezegd dat er elke 17 jaar een ster geboren wordt. Implicerend dat hijzelf de vorige was.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Normaal is het een vervelende blaag. Dat viel me zojuist erg mee. Zo kan het dus ook…
[ Bericht 0% gewijzigd door wimderon op 04-01-2025 02:28:44 ]![]()
Is hier ook nog iets echts aan? Want haar tieten, haren, nagels, wimpers, wenkbrauwen, teint en lippen zijn dat in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:25 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Goddomme, Caitlin Littler.Daarom heeft die Luke altijd een aanhang aan "vrienden"
![]()
Straks heeft hij op zijn 25e bijna alles gewonnen… de vraag is kan hij zichzelf dan nog motiveren.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ronde 1 en 2 (en misschien 3) zijn het leukste ja.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sowieso vind ik vaak het begin het leukste, laatste dagen voelen vaak aan als een anticlimax.
Op naar de 128 en daarna de 256 deelnemers.![]()
Daar keken maar 1,5 miljoen mensen naar ja, zonder dat het verder gepromoot was.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft niemand gezien, pas een dag later kwam op het journaal dat ene Raymond van Barneveld wereldkampioen was geworden met een kroegspel waarvan niemand wist dat er een wereldkampioenschap van bestond en er zelfs meerdere bonden waren.![]()
Ja, en ik kwam er dus gisteren tijdens de storing van Viaplay pas achter dat ik al een VTM account hebquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vtmgo app downloaden en schijnt dat je met je AD-krant account kan inloggen op VTMGO en dat je dan TV kan kijken (beiden zijn van DPG media)Maar ach, ik kon de shows met Koert ook wel waarderen
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks heeft hij op zijn 25e bijna alles gewonnen… de vraag is kan hij zichzelf dan nog motiveren.
Inderdaad. Geld motiveertquote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Even kijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die heeft niemand gezien, pas een dag later kwam op het journaal dat ene Raymond van Barneveld wereldkampioen was geworden met een kroegspel waarvan niemand wist dat er een wereldkampioenschap van bestond en er zelfs meerdere bonden waren.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
LET'S PLAY DARTS
Jeetje, helemaal terug naar mijn jeugd
Barney komt op met Star Wars
Fuck, dacht eerst Ajakkes.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hup AZ volgende week. Je regelt het maar.
Maar komt goed, 3x winst op rij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die dikke presentator van de BDOGeweldig.
Fuck it, ik ga die finale even terugkijken (binnenkort).|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fuck, dacht eerst Ajakkes.
Maar komt goed, 3x winst op rij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een loser die pofkop"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Het was geen spectaculair WK, maar dat is zeker niet verrassend in een jaar waar de televisietoernooien ontzettend chaotisch waren. En er waren ook niet veel Pro Tour-qualifiers waar je hart sneller van ging stromen qua kwaliteit of vermaak. Kijk naar de nieuwe top-32 en je begint toch wel binnenmonds te kotsen.
https://www.dartsrankings.com/
Ik verwacht (nog) niet dat dit radicaal zal veranderen richting 2026, maar er zijn weer genoeg interessante verhaallijnen en toevoegingen aan de Tour. Littler en Humphries zijn even uitzonderingen in een coinflipspeelveld.![]()
Ja, ook bij het Viaplay interview? Want daar ging het hier over.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 00:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft inderdaad maar twee keer gezegd dat er elke 17 jaar een ster geboren wordt. Implicerend dat hijzelf de vorige was.U MAD?![]()
Nou leuk. Maar MvG gaat dus nooit meer WK worden, zo veel is nu wel duidelijk. Maar goed, we hebben weer een mooi WK achter de rug met z'n allenop naar volgend jaar
tot zover deze amechtige poging om nog een topic vol te krijgen, wat verder ook nergens op slaat. 120 topics![]()
DRT neem je rotzooi mee
Bij Arjan? Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, ook bij het Viaplay interview? Want daar ging het hier over.![]()
Michael miste nog wel wat kansen, maar Littler z'n ondergrens zakt gewoon nooit écht laag.Jack does it in real time...![]()
Had eigenlijk niks anders verwacht dat Littler ging winnen. De beste dagen van Micheal zijn wel voorbij.
Vroeger als die naar de 19 ging gooide die ze er met gemak in, dat mis ik een beetje bij hem nu.![]()
Topic is bijnaIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
volIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
denk ikIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: