SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
FAKENEWSquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ik Hup Littler in de TT zet, verander jij dat gewoon KEIHARD..
PUUR CENSUUR.What can change the nature of a man?![]()
Godverdomme. Ik bedoel de lui die 140 gooiden, waarbij ik samen met mijn vader keek, en dat de caller dan riep "ONE-HUNDRED-EN-POEPSIE"quote:Dat waren tijden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mensen die hun tv nog niet uit hebben gezet neem ik niet serieus.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Echte sportmanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
Michael erg sportief in het interviewpindazakje![]()
DARRYL FITTONquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik bedoel de lui die 140 gooiden, waarbij ik samen met mijn vader keek, en dat de caller dan riep "ONE-HUNDRED-EN-POEPSIE"Dat waren tijden.
![]()
![]()
Zoals altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
Michael erg sportief in het interviewLuke verdiende winnaar. Zelf kansen zat gehad
![]()
Even ontspannen kan geen kwaad.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
SPOILER: Kwam deze ook nog tegen tussen mijn bestanden, geen ideeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
It is what it is.
I have to take it on the chin.
Gelukkig dan maar dat het niet gurney is dat zou pijn doen.No bitch to me![]()
Nee, eendagsvlieg ala Crossquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:06 schreef Tjacka het volgende:
Dit was niks jongens
Luke wint de komende 19 jaar alle wksWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Je gaf het zelfs toe. TT is toen weer veranderd een tweede keer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
@:zipportal had helemaal door dat ik zijn TT stiekem had aangepast.
Wat een doerak ben ik toch he![]()
Maar ja, eerlijk is eerlijk, sinds de kwartfinale misschien 2 leuke potjes gezien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jaaaa, dat waren tijdenquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De potjes voor de T2K waren wel leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, eerlijk is eerlijk, sinds de kwartfinale misschien 2 leuke potjes gezien|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat was een gebbetje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Je gaf het zelfs toe. TT is toen weer veranderd een tweede keer.
What can change the nature of a man?![]()
wat?quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef TornadoDK het volgende:
It is what it is.
I have to take it on the chin.
Gelukkig dan maar dat het niet gurney is dat zou pijn doen.![]()
![]()
Daarom Lakeside genotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, eerlijk is eerlijk, sinds de kwartfinale misschien 2 leuke potjes gezien![]()
Wel sympathiek dat ze denken aan het hoogtepunt van december.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De potjes voor de T2K waren wel leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boos?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Je gaf het zelfs toe. TT is toen weer veranderd een tweede keer.U MAD?![]()
SPOILER: Echt heeeeeel diep in de roos dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Trieste aftocht van een speler die in zijn goede tijd Luke Littler alle hoeken van het dartbord had laten zien, maar helaas totaal niet meer zichzelf is en waarschijnlijk nooit meer het niveau haalt van toen.
De echte PDC is na vandaag eigenlijk failliet, als je ziet hoe slecht er werd gegooid dit toernooi door grote namen als Humphries, Smith, Price, Wright, etc. ben ik echt blij dat ik geen euro heb uitgegeven aan die ViaPlay nonsense.
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik vind dat degene die laatste wordt in het Viaplay-bracket nooit meer commentaar mag geven. Weet iemand toevallig wie dat is?![]()
Jij kijkt zeker ook naar de azerion vrouwen eredivisie?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend jaar 128 deelnemers genot. Starten de besten dan nog in R2?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tweede keer was niet eens door mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Je gaf het zelfs toe. TT is toen weer veranderd een tweede keer.
Stop met deze LASTER.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Trieste aftocht van een speler die in zijn goede tijd Luke Littler alle hoeken van het dartbord had laten zien, maar helaas totaal niet meer zichzelf is en waarschijnlijk nooit meer het niveau haalt van toen.
De echte PDC is na vandaag eigenlijk failliet, als je ziet hoe slecht er werd gegooid dit toernooi door grote namen als Humphries, Smith, Price, Wright, etc. ben ik echt blij dat ik geen euro heb uitgegeven aan die ViaPlay nonsense.
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Is dit een AI bericht?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.U MAD?![]()
https://www.thuisserver.n(...)Wzdebdfg&tab=tab_bbcquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
@:doevelaer wanneer is de prijsuitreiking van de Ballon D'art van deze reeks?
Hier!![]()
Doe eens niet zo mal Wilbertquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker ook naar de azerion vrouwen eredivisie?![]()
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.![]()
![]()
Lijkt met niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgend jaar 128 deelnemers genot. Starten de besten dan nog in R2?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was..
![]()
Ik ga toch afzien van mijn persoonlijke 2000 (of meer), maar ik ga wel de Kink 1500 nalopen op leuke dingen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel sympathiek dat ze denken aan het hoogtepunt van december.
Gelachenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.![]()
Haha deze act blijft ook maar doorgaan hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Jij begrijpt hetquote:![]()
Hier kan geen AI bot aan tippenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Werkt niet kut forumquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)Wzdebdfg&tab=tab_bbc
Hier!![]()
95% is hier anti-vlagquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anti-vlaggetjes worden hier niet geduld.
Meer niet.What can change the nature of a man?![]()
Dat was het al met middelmaat als Price, Smith en Humphries als winnaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
De echte PDC is na vandaag eigenlijk failliet![]()
Waar is nou die wedstrijd om de 3e plek?!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha deze act blijft ook maar doorgaan he
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Genotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga toch afzien van mijn persoonlijke 2000 (of meer), maar ik ga wel de Kink 1500 nalopen op leuke dingen.![]()
![]()
Kan je daar een opzet voor maken? 128 deelnemers waarbij de besten starten in R2quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgend jaar 128 deelnemers genot. Starten de besten dan nog in R2?![]()
"4-0 achter tegen de verhouding in"Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Geen idee, maar dat worden dus 127 potjes; dan kunnen we al in november beginnen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgend jaar 128 deelnemers genot. Starten de besten dan nog in R2?![]()
PDC is ook nooit zo leuk geweest als BDOgoden met Ted Hankey en Bobby George
ShreyasgodVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Voor het wk had ik niet gedacht dat MvG in de finale zou staan. Eigenlijk best logisch na zo'n jaar. En je kan ook zeggen dat het MvG zn eigen schuld is. Al in leg 1 gaf hij het weg door littler een kans te geven in nota bene zn eigen set.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende: Vanaf de 4-0 best een spannende finale. Daarna gewoon keurig 3-3 geworden
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Het was koud
Kutsmoesje jaaaaaaaIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Je premium account (abo) verloopt op 10-01-2025 22:57. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!![]()
Net op tijd!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het was koud
Kutsmoesje jaaaaaaaMakkelijk eerste![]()
Hup @Calandquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 10-01-2025 22:57. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!What can change the nature of a man?![]()
Geweldige plaatjes heb jequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Oude afbeelding van pijlen uit mijn jeugd:
[ afbeelding ]
pindazakje![]()
Ik zie realtime notes.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit toch een vertraging in. Niet meer realtime.What can change the nature of a man?![]()
Volgens mij heb ik deze foto al eens gezien. Dat laat je toch beseffen wat voor waardeloze informatie je brein allemaal opslaat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Oude afbeelding van pijlen uit mijn jeugd:
[ afbeelding ]![]()
Zijn ogen stonden ook scheef.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Hij voelde zich niet 100% lekker hahahaha
Oh nee, dat is al sinds de geboorte zo.![]()
Krijgen we dadelijk nog de act van Hearn die ‘live’ bij Arjan de PL-namen gaat noemen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gewoon een voorronde met 64 spelers en dan dezelfde opzet als dit jaar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je daar een opzet voor maken? 128 deelnemers waarbij de besten starten in R2
Maar sowieso 32 extra potjes, dus dat betekent 4 extra dagen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik lees overal morgenmiddag.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dadelijk nog de act van Hearn die ‘live’ bij Arjan de PL-namen gaat noemen?![]()
WK in Qatar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dadelijk nog de act van Hearn die ‘live’ bij Arjan de PL-namen gaat noemen?![]()
Doet ie toch al paar jaar niet meer?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
Dan hebben we het over 2020/2021. Misschien deed corona wat met je.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze foto al eens gezien. Dat laat je toch beseffen wat voor waardeloze informatie je brein allemaal opslaat.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat van Gerwen zoals hij hier nu staat 100x sympathieker is als al die vorige keren dat hij voor de camera stond.U MAD?![]()
Wat een topper, katten zijn hemel op aardequote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog eentje van Kareltje:
[ afbeelding ]
pindazakje![]()
Maandag pas.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
TOPICRECORDGENOTquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een voorronde met 64 spelers en dan dezelfde opzet als dit jaar.
Maar sowieso 32 extra potjes, dus dat betekent 4 extra dagen.U MAD?![]()
Hij heeft opeens een ander accent?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat van Gerwen zoals hij hier nu staat 100x sympathieker is als al die vorige keren dat hij voor de camera stond.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Loting in de Kuip.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dadelijk nog de act van Hearn die ‘live’ bij Arjan de PL-namen gaat noemen?What can change the nature of a man?![]()
wowquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat van Gerwen zoals hij hier nu staat 100x sympathieker is als al die vorige keren dat hij voor de camera stond.What can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: