SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
FAKENEWSquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als ik Hup Littler in de TT zet, verander jij dat gewoon KEIHARD..
PUUR CENSUUR.What can change the nature of a man?![]()
Godverdomme. Ik bedoel de lui die 140 gooiden, waarbij ik samen met mijn vader keek, en dat de caller dan riep "ONE-HUNDRED-EN-POEPSIE"quote:Dat waren tijden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mensen die hun tv nog niet uit hebben gezet neem ik niet serieus.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Echte sportmanquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
Michael erg sportief in het interviewpindazakje![]()
DARRYL FITTONquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik bedoel de lui die 140 gooiden, waarbij ik samen met mijn vader keek, en dat de caller dan riep "ONE-HUNDRED-EN-POEPSIE"Dat waren tijden.
![]()
![]()
Zoals altijdquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
Michael erg sportief in het interviewLuke verdiende winnaar. Zelf kansen zat gehad
![]()
Even ontspannen kan geen kwaad.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
SPOILER: Kwam deze ook nog tegen tussen mijn bestanden, geen ideeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
It is what it is.
I have to take it on the chin.
Gelukkig dan maar dat het niet gurney is dat zou pijn doen.No bitch to me![]()
Nee, eendagsvlieg ala Crossquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:06 schreef Tjacka het volgende:
Dit was niks jongens
Luke wint de komende 19 jaar alle wksWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Je gaf het zelfs toe. TT is toen weer veranderd een tweede keer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
@:zipportal had helemaal door dat ik zijn TT stiekem had aangepast.
Wat een doerak ben ik toch he![]()
Maar ja, eerlijk is eerlijk, sinds de kwartfinale misschien 2 leuke potjes gezien[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Jaaaa, dat waren tijdenquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De potjes voor de T2K waren wel leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, eerlijk is eerlijk, sinds de kwartfinale misschien 2 leuke potjes gezien|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat was een gebbetje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Je gaf het zelfs toe. TT is toen weer veranderd een tweede keer.
What can change the nature of a man?![]()
wat?quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef TornadoDK het volgende:
It is what it is.
I have to take it on the chin.
Gelukkig dan maar dat het niet gurney is dat zou pijn doen.![]()
![]()
Daarom Lakeside genotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, eerlijk is eerlijk, sinds de kwartfinale misschien 2 leuke potjes gezien![]()
Wel sympathiek dat ze denken aan het hoogtepunt van december.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De potjes voor de T2K waren wel leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Boos?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Je gaf het zelfs toe. TT is toen weer veranderd een tweede keer.U MAD?![]()
SPOILER: Echt heeeeeel diep in de roos dezeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Trieste aftocht van een speler die in zijn goede tijd Luke Littler alle hoeken van het dartbord had laten zien, maar helaas totaal niet meer zichzelf is en waarschijnlijk nooit meer het niveau haalt van toen.
De echte PDC is na vandaag eigenlijk failliet, als je ziet hoe slecht er werd gegooid dit toernooi door grote namen als Humphries, Smith, Price, Wright, etc. ben ik echt blij dat ik geen euro heb uitgegeven aan die ViaPlay nonsense.
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik vind dat degene die laatste wordt in het Viaplay-bracket nooit meer commentaar mag geven. Weet iemand toevallig wie dat is?![]()
Jij kijkt zeker ook naar de azerion vrouwen eredivisie?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend jaar 128 deelnemers genot. Starten de besten dan nog in R2?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tweede keer was niet eens door mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Je gaf het zelfs toe. TT is toen weer veranderd een tweede keer.
Stop met deze LASTER.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Trieste aftocht van een speler die in zijn goede tijd Luke Littler alle hoeken van het dartbord had laten zien, maar helaas totaal niet meer zichzelf is en waarschijnlijk nooit meer het niveau haalt van toen.
De echte PDC is na vandaag eigenlijk failliet, als je ziet hoe slecht er werd gegooid dit toernooi door grote namen als Humphries, Smith, Price, Wright, etc. ben ik echt blij dat ik geen euro heb uitgegeven aan die ViaPlay nonsense.
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Is dit een AI bericht?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Littler is overigens wel de terechte winnaar, maar het toernooi is niet meer was het was.U MAD?![]()
https://www.thuisserver.n(...)Wzdebdfg&tab=tab_bbcquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
@:doevelaer wanneer is de prijsuitreiking van de Ballon D'art van deze reeks?
Hier!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: