SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een slaapkamer kan niet koud genoeg zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ga vast de elektrische deken aanzetten.![]()
![]()
HOPPA
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Voor liefhebbers:Dit is geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Men waardeert een simpel gebbetje niet meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef Doevelaer het volgende:
User @:WheeledWarrior krijgt er van langs hier![]()
Dubbel 1
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Doe ik ook op de bank, verwarming blijft uit is nu 12 graden hier.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Weet je waar ze die ook hadden?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook een elektrische deken trouwens![]()
Mensen met slecht geïsoleerde woningenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Doe ik ook op de bank, verwarming blijft uit is nu 12 graden hier.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Doordrinken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor een skuumkopje voor het te laat is.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Men waardeert een simpel gebbetje niet meer.
What can change the nature of a man?![]()
lekker tussen de schimmels chillen ben je nooit alleenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Doe ik ook op de bank, verwarming blijft uit is nu 12 graden hier.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Niet de woningbouwvereniging overal voor op laten draaienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Mensen met slecht geïsoleerde woningen
U MAD?![]()
Niet goed daarom ben ik ook laat. 4 verdovingen verder, ontsteking niet kunnen verwijderen te heftig. Nu antibiotica en mokerveel pijnquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het met je kakement ouwe trekpop?![]()
Niks mis mee, ik gebruik soms zo’n voetenwarmer van 100Wquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Doe ik ook op de bank, verwarming blijft uit is nu 12 graden hier.![]()
![]()
Lijkt wel wat op die Fokke & Sukke.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Betaal liever aan viaplay dan voor isolatiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Mensen met slecht geïsoleerde woningenpindazakje![]()
Als je in een woning gaat zitten met 12 graden en denkt dat je kosten aan het besparen bent ben je echt een enorme mongool.![]()
Hoe heb je dat gekregen danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet goed daarom ben ik ook laat. 4 verdovingen verder, ontsteking niet kunnen verwijderen te heftig. Nu antibiotica en mokerveel pijn![]()
YES MAAIKEE
Koekkoekquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Als je in een woning gaat zitten met 12 graden en denkt dat je kosten aan het besparen bent ben je echt een enorme mongool.![]()
Godverdomme
Ik heb heb tering heet nu , heb hem al op de laagste stand gezet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik gebruik soms zo’n voetenwarmer van 100W
In bed niet nodig die warmt zich vanzelf wel op.pindazakje![]()
Au. Dat is kut.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet goed daarom ben ik ook laat. 4 verdovingen verder, ontsteking niet kunnen verwijderen te heftig. Nu antibiotica en mokerveel pijnYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Het is wel een prestatie om een woning op 12 graden te krijgen. Of zo’n huis aan te schaffen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Al spaar je kosten, sinds ik werk heb mezelf beloofd om nooit honger te krijgen en nooit in de kou te hoeven zitten.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Als je in een woning gaat zitten met 12 graden en denkt dat je kosten aan het besparen bent ben je echt een enorme mongool.~FEYENOORD~
Godverdomme beflikkeringquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet goed daarom ben ik ook laat. 4 verdovingen verder, ontsteking niet kunnen verwijderen te heftig. Nu antibiotica en mokerveel pijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Stukje gebitje. Lekker voor je partners in het keelbos maat.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet goed daarom ben ik ook laat. 4 verdovingen verder, ontsteking niet kunnen verwijderen te heftig. Nu antibiotica en mokerveel pijnU MAD?![]()
quote:03-01-2025 @ 22:20:48
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #118 Hup Gerwie!"![]()
Dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Deze had ooit een prijs op zijn hoofd:
[ afbeelding ]![]()
Zo slecht dart Michael toch niet?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik heb stiekem wel zin in het interviewquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat Maikol niet echt op komt dagen.![]()
Ik ga mijn hele plaatjesgeschiedenis door. Genot.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Op naar Squid Game.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Valt ook mee volgens mij, maar Littler straft foutjes wel gelijk af. Dus dan kan het hard gaan.quote:
Al vind ik MvG wel slordiger dan normaal."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:22 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
~FEYENOORD~
Bewaar dat voor het top 2000 topic!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga mijn hele plaatjesgeschiedenis door. Genot.U MAD?![]()
Gauw klaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:21 schreef fetX het volgende:
Van Gerwen krijgt alle hoeken van het dartbord te zien.
Klopt. Maar hij had zo'n gigantisch grote bek van tevoren dat dit lesje in nederigheid best vermakelijk isquote:![]()
Het is wachten op het volgende talent over een paar jaar. Helaas.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:22 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Valt ook mee volgens mij, maar Littler straft foutjes wel gelijk af. Dus dan kan het hard gaan.
Al vind ik MvG wel slordiger dan normaal.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Scorend is het oké tot goed, maar zijn dubbels is een ramp. 28% maar zou zeker 40%+ moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:22 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Valt ook mee volgens mij, maar Littler straft foutjes wel gelijk af. Dus dan kan het hard gaan.
Al vind ik MvG wel slordiger dan normaal.![]()
Curryworst?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Zometeen maar naar de hypermarkt.
Wat een anti-climax.~FEYENOORD~
Michael gaat weigeren om na afloop voor de camera te verschijnen. U las het hier als eerst.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Alhoewel, toen Mikkel opkwam zeiden we ook dat darts uitgespeeld was.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje gebitje. Lekker voor je partners in het keelbos maat.![]()
![]()
Behalve het WK veldrijdenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
Tadej Littler gaat de komende 30 jaar alles winnenpindazakje![]()
Stukje eerlijke sport @heywooduSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Enorm geil.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Knappe finish."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Dit zegt alles.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
maggewoonniegebeureklaarvoelmegoedbijingooienvielallesaltijdtegenmij![]()
Hij moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige pijltjes die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar werpkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De PDC is vechtdarts, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hij moet nu alles op alles zetten.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!![]()
Ik vond 5-1 al niet leuk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Stukje eerlijke sport @:heywooduDie is fysiek aanwezig bij een sport nu, de gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De deur uit? Brrquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die is fysiek aanwezig bij een sport nu, de gek![]()
Zit ie op Mikkel zijn nek?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die is fysiek aanwezig bij een sport nu, de gek|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Van je zolderkamer afkomen om sport te kijkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die is fysiek aanwezig bij een sport nu, de gek![]()
![]()
Kom MVG!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wel hilarisch dat een maat van me helemaal naar de kroeg is gegaan voor dit en dat ik helemaal weer naar huis ben gegaan voor dit.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is er na deze set een pauze? ik moet pissen
~FEYENOORD~
Ff twee tripeltjes na.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
NvdPquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En de marathon op natuurijs, die wint MvdPpindazakje![]()
Wat gaan we hierna doen?Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Een pauze is nooit ver weg dit WKquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
Is er na deze set een pauze? ik moet pissen![]()
Belangrijke lek nu."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Godverdomme.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zwart gat.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Een discussie voeren over een brievenbus vond je wel belangrijker?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
Is er na deze set een pauze? ik moet pissen![]()
18000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nee, deze is belangrijker, meer meer!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
42. Mikkel. WTF.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, dat kost mij geld, pissen nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een discussie voeren over een brievenbus vond je wel belangrijker?~FEYENOORD~
Godverdomme. Dit is klaar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tijd voor nieuw bier.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:29 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
He bah wat kut alles in het Engels
Sjoelen en bitterballen met appelmoes eten.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
5-2. Het kan nog."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Feest in de studioOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
MESquote:
STEEK
PIJN|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wederom terug in de wedstrijd
Alleen bij een 7-3 voor Littler (of winst vGerwen) verlies ik het voorspelspel (lol)Makkelijk eerste![]()
Koert heeft het opgegeven
Ik sla het voorspelspel altijd over.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alleen bij een 7-3 voor Littler (of winst vGerwen) verlies ik het voorspelspel (lol)What can change the nature of a man?![]()
Jij kunt wel goed typen met je eigen lul in je bekquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alleen bij een 7-3 voor Littler (of winst vGerwen) verlies ik het voorspelspel (lol)![]()
MvG moet nu wel sets van Littler gaan pakken.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Nog 1 bulls eye finish nodig en de big fish ook nodig
Als de big fish valt hebt ik 2 vliegen in 1 klapIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dit boeit niemand.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als de big fish valt hebt ik 2 vliegen in 1 klap![]()
Hier ging iets misquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
ALS Mvg dit nog weet te winnen mogen jullie allemaal op mij klaarkomen![]()
Boh lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
Tijd voor een dikke toeter.
Lemon Haze @:de_boswachterU MAD?![]()
Ik kijk alleen minder darts sinds Viaaids.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jullie komen alleen kijken bij het WK.
Geen recht van spreken.What can change the nature of a man?![]()
In je zusje en we hebben een dealquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
ALS Mvg dit nog weet te winnen mogen jullie allemaal op mij klaarkomenpindazakje![]()
Jij word nog eens miljonair!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als de big fish valt hebt ik 2 vliegen in 1 klap![]()
Hier gaat iets mis.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ja, ik dus toch 1 iemand (hihaho)quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Belgen tellen niet mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja, ik dus toch 1 iemand (hihaho)![]()
Sterkte met je ALSquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
ALS Mvg dit nog weet te winnen mogen jullie allemaal op mij klaarkomen~FEYENOORD~
![]()
![]()
ALS Mvg dit nog weet te winnen mogen jullie allemaal op mij klaarkomenquote:![]()
Gewoon 4 sets lang vergeten dat er een WK-finale aan de gang was. Sindsdien gelijkopgaande wedstrijd.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Nounounouquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij kunt wel goed typen met je eigen lul in je bekMakkelijk eerste![]()
Mooi, ik breek mijn Pornhub ook altijd voor het einde af.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Over anticlimax gesproken|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Eerder de Remco Evenepoel (jonge leeftijd, al grote tornooien winnen)quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
ALS Mvg dit nog weet te winnen mogen jullie allemaal op mij klaarkomenCiao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Er moeten meer (en leukere) gifjes in deze sfeer zijn.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bedankt voor de toelichting.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerder de Remco Evenepoel (jonge leeftijd, al grote tornooien winnen)![]()
Dan krijg je pas een cumbekquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
ALS Mvg dit nog weet te winnen mogen jullie allemaal op mij klaarkomen'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
MVG, pleur een paar 9-darters!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Qua karakter wel iddquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerder de Remco Evenepoel (jonge leeftijd, al grote tornooien winnen)pindazakje![]()
Pogi deed dat ook al zo jongquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
![]()
03-01-2025 @ 22:34:48
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #118 Hup Gerwie!"
Topavond![]()
Stukje Wade.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bij 6-2 is het klaar.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Littler is een stuk sympathieker dan Hijquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga heel snel nog een paar plaatjes zoeken want het is zo voorbij.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, dat kan niet.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat weten we, maar we hebben heel veel gezien. Wij weten.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoeft wat mij betreft niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga heel snel nog een paar plaatjes zoeken want het is zo voorbij.U MAD?![]()
Vroeger was het WK (ook niet) leuk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alweer zin in december jongens, op naar de 1e ronde!~FEYENOORD~
En een vreemdganger net zoals R.EVquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over de FOK!Stok.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit was ooit van een FOK!ster die de FOK!Stok ging zoeken en toen van een dijk reed.
[ afbeelding ]What can change the nature of a man?![]()
Koekerdekoek.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mag, het is maar een spelletje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over de FOK!Stok.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die twee vriendinnen toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit was ooit van een FOK!ster die de FOK!Stok ging zoeken en toen van een dijk reed.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zonde van die Astraquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ok dit is wel leuk. Wtf
U MAD?![]()
Fok stok is misschien wel het meest debiele spelletje dat ik ooit heb gezien.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Te laat in de wedstrijd gespeeldOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Wijze les, gewoon op je zolderkamer blijvenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
nieuw tijdperk is begonnenquote:
We hadden de Taylor dominantie
Dan de MVG dominantie
En nu neemt Littler het overIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ach, Joost den Draaijer gestopt met draaien.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Fienepien.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
In ONZ loopt een topic wat nog erger is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Fok stok is misschien wel het meest debiele spelletje dat ik ooit heb gezien.~FEYENOORD~
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Fok stok is misschien wel het meest debiele spelletje dat ik ooit heb gezien.![]()
Ik zondag weer genieten van Doekhiquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Zondag weer genieten van de werken van Gakpo.
en mij ergeren aan Vertessen![]()
Harder gelachen om de gijzeling van de stok door VBLquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Al besproken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In ONZ loopt een topic wat nog erger is.What can change the nature of a man?![]()
Wie is Taylor, ik ken alleen het Barney tijdperkquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nieuw tijdperk is begonnen
We hadden de Taylor dominantie
Dan de MVG dominantie
En nu neemt Littler het overpindazakje![]()
Dit is een erg leuke wedstrijd. Ik vermaak me opperbest.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Bedankt voor deze bijdrage. Je bijdrage is leuker dan die van MVG.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Fok stok is misschien wel het meest debiele spelletje dat ik ooit heb gezien.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach, Joost den Draaijer gestopt met draaien.U MAD?![]()
@fetXquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Fok stok is misschien wel het meest debiele spelletje dat ik ooit heb gezien.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Zou MvG zichzelf nog steeds favoriet vinden? Bookies dachten er voor de wedstrijd al anders over."He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Ik word echt geil van die redbullmeid die niet van een eiland komt (in Vlaanderen).|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lekker op tijd klaar zo. Keurig de tijd om de Nostra nog even uit te werken allen
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word echt geil van die redbullmeid die niet van een eiland komt (in Vlaanderen).
Wow, in België bestaat die Morameid nog
Watquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Marienheem open nog gewonnen van de week-![]()
Geil sletjequote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Van Gerwen hoeft na vandaag wellicht nog maar één WK vinale te verliezen om het record van Taylor te evenaren.![]()
en als dat mogelijk is, een paar werpkunsten die er de beuk in gooien (á la Douglas).quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij moet nu alles erop zetten om iedere set te winnen nu![]()
Heerlijke paniek daar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Harder gelachen om de gijzeling van de stok door VBL
Forum Opties Forumhop: Hop naar: