quote:03-01-2025 @ 22:20:48
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #118 Hup Gerwie!"
Dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Deze had ooit een prijs op zijn hoofd:
[ afbeelding ]
Ik heb stiekem wel zin in het interviewquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat Maikol niet echt op komt dagen.
Ik ga mijn hele plaatjesgeschiedenis door. Genot.quote:
Op naar Squid Game.quote:
Valt ook mee volgens mij, maar Littler straft foutjes wel gelijk af. Dus dan kan het hard gaan.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:22 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Bewaar dat voor het top 2000 topic!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga mijn hele plaatjesgeschiedenis door. Genot.
Gauw klaarquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:21 schreef fetX het volgende:
Van Gerwen krijgt alle hoeken van het dartbord te zien.
Klopt. Maar hij had zo'n gigantisch grote bek van tevoren dat dit lesje in nederigheid best vermakelijk isquote:
Het is wachten op het volgende talent over een paar jaar. Helaas.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:22 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Valt ook mee volgens mij, maar Littler straft foutjes wel gelijk af. Dus dan kan het hard gaan.
Al vind ik MvG wel slordiger dan normaal.
Scorend is het oké tot goed, maar zijn dubbels is een ramp. 28% maar zou zeker 40%+ moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:22 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Valt ook mee volgens mij, maar Littler straft foutjes wel gelijk af. Dus dan kan het hard gaan.
Al vind ik MvG wel slordiger dan normaal.
Curryworst?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Zometeen maar naar de hypermarkt.
Wat een anti-climax.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stukje gebitje. Lekker voor je partners in het keelbos maat.
Behalve het WK veldrijdenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
Tadej Littler gaat de komende 30 jaar alles winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Enorm geil.quote:
Dit zegt alles.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
maggewoonniegebeureklaarvoelmegoedbijingooienvielallesaltijdtegenmij
Hij moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige pijltjes die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar werpkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De PDC is vechtdarts, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hij moet nu alles op alles zetten.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Stukje eerlijke sport @:heywooduDie is fysiek aanwezig bij een sport nu, de gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De deur uit? Brrquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die is fysiek aanwezig bij een sport nu, de gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |