SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Een slaapkamer kan niet koud genoeg zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ga vast de elektrische deken aanzetten.![]()
![]()
HOPPA
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Voor liefhebbers:Dit is geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Men waardeert een simpel gebbetje niet meer.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef Doevelaer het volgende:
User @:WheeledWarrior krijgt er van langs hier![]()
Dubbel 1
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Doe ik ook op de bank, verwarming blijft uit is nu 12 graden hier.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Weet je waar ze die ook hadden?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook een elektrische deken trouwens![]()
Mensen met slecht geïsoleerde woningenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Doe ik ook op de bank, verwarming blijft uit is nu 12 graden hier.![]()
![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Doordrinken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor een skuumkopje voor het te laat is.![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Men waardeert een simpel gebbetje niet meer.
What can change the nature of a man?![]()
lekker tussen de schimmels chillen ben je nooit alleenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Doe ik ook op de bank, verwarming blijft uit is nu 12 graden hier.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Niet de woningbouwvereniging overal voor op laten draaienquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:18 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Mensen met slecht geïsoleerde woningen
U MAD?![]()
Niet goed daarom ben ik ook laat. 4 verdovingen verder, ontsteking niet kunnen verwijderen te heftig. Nu antibiotica en mokerveel pijnquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is het met je kakement ouwe trekpop?![]()
Niks mis mee, ik gebruik soms zo’n voetenwarmer van 100Wquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Doe ik ook op de bank, verwarming blijft uit is nu 12 graden hier.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: