Dan nemen we sowieso twee voor onszelf.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij ze ook aanschaffen als je in je nieuwe huis woont.
Leuk. Van die pluizen bollenquote:Op zondag 5 januari 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan nemen we sowieso twee voor onszelf.
Wauw das een joekel.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou!quote:
Hoeveel weegt zoiets?!quote:Op zondag 5 januari 2025 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kunnen 6 tot 7 kilo wegenquote:
Hoor ik vakerquote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze kunnen 6 tot 7 kilo wegen
Franse hangoorquote:
Lovelyquote:
Jawel, beetje kort, maar 1x wakker gebolkt door een kat, maar daarna in een heerlijk ruikend huis wakker gewordenquote:
Stigkequote:Op zondag 5 januari 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Franse hangoor
Hebben schijnbaar een heel rustig maar ook nieuwsgierig karakter
[..]
Lovely
Ah ik wel een paar keer wakker geworden, maar weer omgedraaidquote:Op zondag 5 januari 2025 13:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jawel, beetje kort, maar 1x wakker gebolkt door een kat, maar daarna in een heerlijk ruikend huis wakker geworden
Slowcooker aangehad vannachtquote:Op zondag 5 januari 2025 13:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ik wel een paar keer wakker geworden, maar weer omgedraaid
Oh wat heb je gedaan dan?
Aha.. lekker rendag in gemaakt lees ikquote:Op zondag 5 januari 2025 13:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Slowcooker aangehad vannacht![]()
Word je vaak wakker 's nachts?
Ga je vandaag wandelen?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aha.. lekker rendag in gemaakt lees ik
Ene keer wel, andere keer slaap ik zo door..
Ik denk het wel, alleen is t niet veel aan als t regentquote:
Ik vind dat altijd wel een leuk sfeertje geven als je in de regen in de natuur looptquote:Op zondag 5 januari 2025 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het wel, alleen is t niet veel aan als t regent
Ik niet in de sneeuw welquote:Op zondag 5 januari 2025 13:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een leuk sfeertje geven als je in de regen in de natuur loopt
Ik ga dan wel volledig ingepakt naar buiten, en ook alleen als het redelijk windstil isquote:Op zondag 5 januari 2025 13:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet in de sneeuw wel
Van regen wordt je nat en koud ..
Tja dat is t bijna nooit eigenlijk..quote:Op zondag 5 januari 2025 13:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga dan wel volledig ingepakt naar buiten, en ook alleen als het redelijk windstil is
Gisteren wel, was bijna geen zuchtje wind. Toen voelde het ook niet koud ondanks 2 graden.quote:
Hier gisteren wel brr..quote:Op zondag 5 januari 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gisteren wel, was bijna geen zuchtje wind. Toen voelde het ook niet koud ondanks 2 graden.
Succes!quote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier gisteren wel brr..
Maar ik ga even een ommetje maken
Lovelyquote:
Langzaamaan jaquote:Op zondag 5 januari 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stigke![]()
Hoe is t?
Al klaar voor de verhuizing?
Mooi zo..quote:Op zondag 5 januari 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Langzaamaan ja
Ook even klaarzetten wat met grof vuil mee kan.
Paar bureaustoelen, wat huishoudapparatuur, en meer wat niet in de auto kan.quote:
Ah dat valt wel meequote:Op zondag 5 januari 2025 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar bureaustoelen, wat huishoudapparatuur, en meer wat niet in de auto kan.
Gaat met de gemeente mee
Ja, minder troep dan ik dacht vooralsnog.quote:
Beter toch..quote:Op zondag 5 januari 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, minder troep dan ik dacht vooralsnog.
Uh huh. Kan veel de kliko in gooien.quote:
Lekker ruimenquote:Op zondag 5 januari 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Langzaamaan ja
Ook even klaarzetten wat met grof vuil mee kan.
Ja, dat werkt verhelderendquote:
Mutskequote:
ToTquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 07:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mutske
[..]
ToT
In gesprek met de helpdesk
Account vergrendeldquote:
Ik had dat ook, vanavond lekker vroeg naar bedquote:Op maandag 6 januari 2025 07:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat duf, wat onrustig geslapen, maar op zich niet slecht.
Ah fijn, een steeds terugkerende millenniumbug?quote:Op maandag 6 januari 2025 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Account vergrendeld
Elk jaar hetzelfde liedje
Nee, elk jaar moeten ze de inzet goedkeuren. En elk jaar vergeten ze dat. Was vorig jaar ook al zoquote:Op maandag 6 januari 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn, een steeds terugkerende millenniumbug?
Of vergeet je je wachtwoord steeds?
Man3 hier moeten we om de 4 weken ons wachtwoord vervangen. En die heb je ook nodig als je midden in de nacht voor een storing inbelt, met je slaapdronken kop. Na 3 verkeerde pogingen wordt je account gelockedquote:Op maandag 6 januari 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn, een steeds terugkerende millenniumbug?
Of vergeet je je wachtwoord steeds?
Sodeju dan!quote:Op maandag 6 januari 2025 09:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man3 hier moeten we om de 4 weken ons wachtwoord vervangen. En die heb je ook nodig als je midden in de nacht voor een storing inbelt, met je slaapdronken kop. Na 3 verkeerde pogingen wordt je account gelocked![]()
En nu heeft iedere collega hun wachtwoord op een kladblaadje bij hun computers liggen, ook lekker veilig, maar het is anders niet te doen.
Sallyquote:Op maandag 6 januari 2025 09:57 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Wat is het toch ruk wakker worden zonder de wake up light...![]()
En een simpel volgnummer gaat zeker niet, het moet per se voldoende afwijken van het vorige wachtwoord en moeilijke tekens erin....quote:Op maandag 6 januari 2025 09:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man3 hier moeten we om de 4 weken ons wachtwoord vervangen. En die heb je ook nodig als je midden in de nacht voor een storing inbelt, met je slaapdronken kop. Na 3 verkeerde pogingen wordt je account gelocked![]()
En nu heeft iedere collega hun wachtwoord op een kladblaadje bij hun computers liggen, ook lekker veilig, maar het is anders niet te doen.
Yep, zo eentje die je eigenlijk niet kan onthouden. En dan na 4 weken weer een nieuwequote:Op maandag 6 januari 2025 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En een simpel volgnummer gaat zeker niet, het moet per se voldoende afwijken van het vorige wachtwoord en moeilijke tekens erin....
Nee laat maarquote:Op maandag 6 januari 2025 11:20 schreef drakin het volgende:
Met hoofdpijn wakker worden is ook ruk
Ruilen?
quote:Op maandag 6 januari 2025 09:57 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Wat is het toch ruk wakker worden zonder de wake up light...![]()
quote:
Mailyquote:
quote:
Ja sorry....quote:
Maak dat maar even goed!quote:
Ja zeg, dat is iets tussen @drakin en mij, natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maak dat maar even goed!
Ik wakker worden zonder wakker word licht en jij met hoofdpijn een slechte ruil vindenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zeg, dat is iets tussen @:drakin en mij, natuurlijk.
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zeg, dat is iets tussen @:drakin en mij, natuurlijk.
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wakker worden zonder wakker wordt licht en jij met hoofdpijn een slechte ruil vinden
Ik wilde niet ruilen....quote:Op maandag 6 januari 2025 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wakker worden zonder wakker word licht en jij met hoofdpijn een slechte ruil vinden
Die onderdruk ik met paracetamolletjesquote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde niet ruilen....
Maar ehm, van je zin snap ik niet heel veel, denk ik?
Hoofdpijn nog niet over?
Sterkte....quote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Die onderdruk ik met paracetamolletjes
Ik wil morgen weer een koffie proberen, als die erin blijft ben ik weer beterquote:
Heel verstandig.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Die onderdruk ik met paracetamolletjes
Lusten heb ik geen problemen mee hoor, ik lust dat elke dag de hele dag welquote:Op maandag 6 januari 2025 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Hoop dat je morgen weer koffie lust![]()
Dattie er ook inblijftquote:Op maandag 6 januari 2025 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Lusten heb ik geen problemen mee hoor, ik lust dat elke dag de hele dag wel
Ik zal je de details besparen als het niet luktquote:
Doe maarquote:Op maandag 6 januari 2025 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal je de details besparen als het niet lukt
Hoop dat dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:43 schreef Sally het volgende:
Moggell.
Vroeg...
Maar wel gelukt om wakker te worden!
Nu nog binnen een uur de deur uit te zien komen
quote:
quote:
quote:
Mailyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:34 schreef maily het volgende:
[..]
Hoop dat dat gaat lukken
[..]
[..]