Ik ga dan wel volledig ingepakt naar buiten, en ook alleen als het redelijk windstil isquote:Op zondag 5 januari 2025 13:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet in de sneeuw wel
Van regen wordt je nat en koud ..
Tja dat is t bijna nooit eigenlijk..quote:Op zondag 5 januari 2025 13:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga dan wel volledig ingepakt naar buiten, en ook alleen als het redelijk windstil is
Gisteren wel, was bijna geen zuchtje wind. Toen voelde het ook niet koud ondanks 2 graden.quote:
Hier gisteren wel brr..quote:Op zondag 5 januari 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gisteren wel, was bijna geen zuchtje wind. Toen voelde het ook niet koud ondanks 2 graden.
Succes!quote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier gisteren wel brr..
Maar ik ga even een ommetje maken
Lovelyquote:
Langzaamaan jaquote:Op zondag 5 januari 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stigke![]()
Hoe is t?
Al klaar voor de verhuizing?
Mooi zo..quote:Op zondag 5 januari 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Langzaamaan ja
Ook even klaarzetten wat met grof vuil mee kan.
Paar bureaustoelen, wat huishoudapparatuur, en meer wat niet in de auto kan.quote:
Ah dat valt wel meequote:Op zondag 5 januari 2025 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar bureaustoelen, wat huishoudapparatuur, en meer wat niet in de auto kan.
Gaat met de gemeente mee
Ja, minder troep dan ik dacht vooralsnog.quote:
Beter toch..quote:Op zondag 5 januari 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, minder troep dan ik dacht vooralsnog.
Uh huh. Kan veel de kliko in gooien.quote:
Lekker ruimenquote:Op zondag 5 januari 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Langzaamaan ja
Ook even klaarzetten wat met grof vuil mee kan.
Ja, dat werkt verhelderendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |