Dan nemen we sowieso twee voor onszelf.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij ze ook aanschaffen als je in je nieuwe huis woont.
Leuk. Van die pluizen bollenquote:Op zondag 5 januari 2025 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan nemen we sowieso twee voor onszelf.
Wauw das een joekel.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou!quote:
Hoeveel weegt zoiets?!quote:Op zondag 5 januari 2025 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kunnen 6 tot 7 kilo wegenquote:
Hoor ik vakerquote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze kunnen 6 tot 7 kilo wegen
Franse hangoorquote:
Lovelyquote:
Jawel, beetje kort, maar 1x wakker gebolkt door een kat, maar daarna in een heerlijk ruikend huis wakker gewordenquote:
Stigkequote:Op zondag 5 januari 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Franse hangoor
Hebben schijnbaar een heel rustig maar ook nieuwsgierig karakter
[..]
Lovely
Ah ik wel een paar keer wakker geworden, maar weer omgedraaidquote:Op zondag 5 januari 2025 13:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jawel, beetje kort, maar 1x wakker gebolkt door een kat, maar daarna in een heerlijk ruikend huis wakker geworden
Slowcooker aangehad vannachtquote:Op zondag 5 januari 2025 13:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ik wel een paar keer wakker geworden, maar weer omgedraaid
Oh wat heb je gedaan dan?
Aha.. lekker rendag in gemaakt lees ikquote:Op zondag 5 januari 2025 13:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Slowcooker aangehad vannacht![]()
Word je vaak wakker 's nachts?
Ga je vandaag wandelen?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aha.. lekker rendag in gemaakt lees ik
Ene keer wel, andere keer slaap ik zo door..
Ik denk het wel, alleen is t niet veel aan als t regentquote:
Ik vind dat altijd wel een leuk sfeertje geven als je in de regen in de natuur looptquote:Op zondag 5 januari 2025 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het wel, alleen is t niet veel aan als t regent
Ik niet in de sneeuw welquote:Op zondag 5 januari 2025 13:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een leuk sfeertje geven als je in de regen in de natuur loopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |