Wauw das een joekel.quote:Op zondag 5 januari 2025 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou!quote:
Hoeveel weegt zoiets?!quote:Op zondag 5 januari 2025 12:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kunnen 6 tot 7 kilo wegenquote:
Hoor ik vakerquote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze kunnen 6 tot 7 kilo wegen
Franse hangoorquote:
Lovelyquote:
Jawel, beetje kort, maar 1x wakker gebolkt door een kat, maar daarna in een heerlijk ruikend huis wakker gewordenquote:
Stigkequote:Op zondag 5 januari 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Franse hangoor
Hebben schijnbaar een heel rustig maar ook nieuwsgierig karakter
[..]
Lovely
Ah ik wel een paar keer wakker geworden, maar weer omgedraaidquote:Op zondag 5 januari 2025 13:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jawel, beetje kort, maar 1x wakker gebolkt door een kat, maar daarna in een heerlijk ruikend huis wakker geworden
Slowcooker aangehad vannachtquote:Op zondag 5 januari 2025 13:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ik wel een paar keer wakker geworden, maar weer omgedraaid
Oh wat heb je gedaan dan?
Aha.. lekker rendag in gemaakt lees ikquote:Op zondag 5 januari 2025 13:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Slowcooker aangehad vannacht![]()
Word je vaak wakker 's nachts?
Ga je vandaag wandelen?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aha.. lekker rendag in gemaakt lees ik
Ene keer wel, andere keer slaap ik zo door..
Ik denk het wel, alleen is t niet veel aan als t regentquote:
Ik vind dat altijd wel een leuk sfeertje geven als je in de regen in de natuur looptquote:Op zondag 5 januari 2025 13:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk het wel, alleen is t niet veel aan als t regent
Ik niet in de sneeuw welquote:Op zondag 5 januari 2025 13:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd wel een leuk sfeertje geven als je in de regen in de natuur loopt
Ik ga dan wel volledig ingepakt naar buiten, en ook alleen als het redelijk windstil isquote:Op zondag 5 januari 2025 13:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet in de sneeuw wel
Van regen wordt je nat en koud ..
Tja dat is t bijna nooit eigenlijk..quote:Op zondag 5 januari 2025 13:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga dan wel volledig ingepakt naar buiten, en ook alleen als het redelijk windstil is
Gisteren wel, was bijna geen zuchtje wind. Toen voelde het ook niet koud ondanks 2 graden.quote:
Hier gisteren wel brr..quote:Op zondag 5 januari 2025 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gisteren wel, was bijna geen zuchtje wind. Toen voelde het ook niet koud ondanks 2 graden.
Succes!quote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier gisteren wel brr..
Maar ik ga even een ommetje maken
Lovelyquote:
Langzaamaan jaquote:Op zondag 5 januari 2025 19:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stigke![]()
Hoe is t?
Al klaar voor de verhuizing?
Mooi zo..quote:Op zondag 5 januari 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Langzaamaan ja
Ook even klaarzetten wat met grof vuil mee kan.
Paar bureaustoelen, wat huishoudapparatuur, en meer wat niet in de auto kan.quote:
Ah dat valt wel meequote:Op zondag 5 januari 2025 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Paar bureaustoelen, wat huishoudapparatuur, en meer wat niet in de auto kan.
Gaat met de gemeente mee
Ja, minder troep dan ik dacht vooralsnog.quote:
Beter toch..quote:Op zondag 5 januari 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, minder troep dan ik dacht vooralsnog.
Uh huh. Kan veel de kliko in gooien.quote:
Lekker ruimenquote:Op zondag 5 januari 2025 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Langzaamaan ja
Ook even klaarzetten wat met grof vuil mee kan.
Ja, dat werkt verhelderendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |