Mutskequote:
ToTquote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 07:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mutske
[..]
ToT
In gesprek met de helpdesk
Account vergrendeldquote:
Ik had dat ook, vanavond lekker vroeg naar bedquote:Op maandag 6 januari 2025 07:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat duf, wat onrustig geslapen, maar op zich niet slecht.
Ah fijn, een steeds terugkerende millenniumbug?quote:Op maandag 6 januari 2025 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Account vergrendeld
Elk jaar hetzelfde liedje
Nee, elk jaar moeten ze de inzet goedkeuren. En elk jaar vergeten ze dat. Was vorig jaar ook al zoquote:Op maandag 6 januari 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn, een steeds terugkerende millenniumbug?
Of vergeet je je wachtwoord steeds?
Man3 hier moeten we om de 4 weken ons wachtwoord vervangen. En die heb je ook nodig als je midden in de nacht voor een storing inbelt, met je slaapdronken kop. Na 3 verkeerde pogingen wordt je account gelockedquote:Op maandag 6 januari 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn, een steeds terugkerende millenniumbug?
Of vergeet je je wachtwoord steeds?
Sodeju dan!quote:Op maandag 6 januari 2025 09:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man3 hier moeten we om de 4 weken ons wachtwoord vervangen. En die heb je ook nodig als je midden in de nacht voor een storing inbelt, met je slaapdronken kop. Na 3 verkeerde pogingen wordt je account gelocked![]()
En nu heeft iedere collega hun wachtwoord op een kladblaadje bij hun computers liggen, ook lekker veilig, maar het is anders niet te doen.
Sallyquote:Op maandag 6 januari 2025 09:57 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Wat is het toch ruk wakker worden zonder de wake up light...![]()
En een simpel volgnummer gaat zeker niet, het moet per se voldoende afwijken van het vorige wachtwoord en moeilijke tekens erin....quote:Op maandag 6 januari 2025 09:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Man3 hier moeten we om de 4 weken ons wachtwoord vervangen. En die heb je ook nodig als je midden in de nacht voor een storing inbelt, met je slaapdronken kop. Na 3 verkeerde pogingen wordt je account gelocked![]()
En nu heeft iedere collega hun wachtwoord op een kladblaadje bij hun computers liggen, ook lekker veilig, maar het is anders niet te doen.
Yep, zo eentje die je eigenlijk niet kan onthouden. En dan na 4 weken weer een nieuwequote:Op maandag 6 januari 2025 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En een simpel volgnummer gaat zeker niet, het moet per se voldoende afwijken van het vorige wachtwoord en moeilijke tekens erin....
Nee laat maarquote:Op maandag 6 januari 2025 11:20 schreef drakin het volgende:
Met hoofdpijn wakker worden is ook ruk
Ruilen?
quote:Op maandag 6 januari 2025 09:57 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Wat is het toch ruk wakker worden zonder de wake up light...![]()
quote:
Mailyquote:
quote:
Ja sorry....quote:
Maak dat maar even goed!quote:
Ja zeg, dat is iets tussen @drakin en mij, natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maak dat maar even goed!
Ik wakker worden zonder wakker word licht en jij met hoofdpijn een slechte ruil vindenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zeg, dat is iets tussen @:drakin en mij, natuurlijk.
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zeg, dat is iets tussen @:drakin en mij, natuurlijk.
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wakker worden zonder wakker wordt licht en jij met hoofdpijn een slechte ruil vinden
Ik wilde niet ruilen....quote:Op maandag 6 januari 2025 21:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wakker worden zonder wakker word licht en jij met hoofdpijn een slechte ruil vinden
Die onderdruk ik met paracetamolletjesquote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde niet ruilen....
Maar ehm, van je zin snap ik niet heel veel, denk ik?
Hoofdpijn nog niet over?
Sterkte....quote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Die onderdruk ik met paracetamolletjes
Ik wil morgen weer een koffie proberen, als die erin blijft ben ik weer beterquote:
Heel verstandig.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Die onderdruk ik met paracetamolletjes
Lusten heb ik geen problemen mee hoor, ik lust dat elke dag de hele dag welquote:Op maandag 6 januari 2025 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Hoop dat je morgen weer koffie lust![]()
Dattie er ook inblijftquote:Op maandag 6 januari 2025 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Lusten heb ik geen problemen mee hoor, ik lust dat elke dag de hele dag wel
Ik zal je de details besparen als het niet luktquote:
Doe maarquote:Op maandag 6 januari 2025 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zal je de details besparen als het niet lukt
Hoop dat dat gaat lukkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 07:43 schreef Sally het volgende:
Moggell.
Vroeg...
Maar wel gelukt om wakker te worden!
Nu nog binnen een uur de deur uit te zien komen
quote:
quote:
quote:
Mailyquote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:34 schreef maily het volgende:
[..]
Hoop dat dat gaat lukken
[..]
[..]
[..]![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 08:34 schreef maily het volgende:
[..]
Hoop dat dat gaat lukken
[..]
[..]
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |