Ik was niet naar NPO2 aan het kijken en wist dit al. Dat was ook al vaker wel een onderwerp in de mensenrechtenfilms in de tijd dat ik nog voor een filmfestival werkte.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je dat zegt zonder momenteel naar NPO2 te kijken vind ik dat heel knap van je
Dat zijn drie dagen, dat zou nog veel meer slachtoffers gevenquote:
Ah ja, nou heel netjes. Het heeft me ook nooit heel erg verbaast met hoe moeilijk veel latina moeders zijn en de spanningen die daaruit voortkomenquote:Op zondag 5 januari 2025 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik was niet naar NPO2 aan het kijken en wist dit al. Dat was ook al vaker wel een onderwerp in de mensenrechtenfilms in de tijd dat ik nog voor een filmfestival werkte.
Dat soort dingen komen vaak wel voort uit een cocktail van veel verkeerde ingrediënten. Machismo, dominante moeders, straffeloosheid etc.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja, nou heel netjes. Het heeft me ook nooit heel erg verbaast met hoe moeilijk veel latina moeders zijn en de spanningen die daaruit voortkomen
Elke keer komt die agressie opwekkende kop van Martin weer in beeld.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn drie dagen, dat zou nog veel meer slachtoffers geven
Verka schijnt ook niet heel erg te helpen.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Elke keer komt die agressie opwekkende kop van Martin weer in beeld.
Absoluut. Nou ja ik heb van dichtbij meegemaakt hoe de spanningen in die families kunnen zijn. De familiedynamiek is er, mijns inziens, wel bovengemiddeld vaak nogal toxic.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort dingen komen vaak wel voort uit een cocktail van veel verkeerde ingrediënten. Machismo, dominante moeders, straffeloosheid etc.
Gelukkig is er altijd nog Måns Zelmerlöw die voor rust en vrede zorgt.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verka schijnt ook niet heel erg te helpen.
Going Dutch is toch gewoon splitten?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:45 schreef Momo het volgende:
Ik zag dit in mijn YouTube suggesties, wat is deze serie?
Bekijk deze YouTube-video
Het ging allemaal goedquote:Op zondag 5 januari 2025 07:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Erg stressvol nachtje voor mensen die vandaag gaan vliegen kan ik je uit ervaring vertellen
Veel plezier in Londen.quote:Op zondag 5 januari 2025 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Het ging allemaal goedGroetjes uit London
Ja! Veel plezier in Londenquote:Op zondag 5 januari 2025 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Veel plezier daar! Ik lees graag wat je gedaan hebt en wat je daarvan vondquote:Op zondag 5 januari 2025 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Is ie ergens te streamen?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:45 schreef Momo het volgende:
Ik zag dit in mijn YouTube suggesties, wat is deze serie?
Bekijk deze YouTube-video
Veel plezier in Londenquote:Op zondag 5 januari 2025 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |