Lekker met z'n allen in de radiopop uitkomenquote:Op zondag 5 januari 2025 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Die hadden ook vaak het probleem dat ze een contract hadden, waarin werd bepaald welke muziek ze maakten etc. Waardoor veel van de kandidaten ook wel in het dertien in een dozijn bakje uitkwamen qua muziek. Dat had die Roger (Idols 1 en Intwine) toen wel goed gezien. Eruit stappen voordat je in die mal komt. En heeft toen ook nog wel echt een eigen (prima) nummer uitgebracht. Jammer genoeg dat je er daarna niet veel meer van hoorde.
Ja, dus het werkt prima. Ik vond de aflevering van gisteren overigens niet zo slecht, maar wel wat onevenwichtig. Het eerste gedeelte over het aanwijzen van de mol was te langdradig, terwijl het tweede gedeelte met opdrachten op een bepaald punt weer te snel en chaotisch werd.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En qua kijkcijfers zelfs zo groot dat het een heel napraatprogramma op primetime kan krijgen
Die napraatprogramma, Moltalk, was in het begin best leuk. Eerst met Patrick Martens en Vivienne v/d Assem en later met Chris Zegers. Maar het is nu wel duidelijk dat de productie van widm een vinger in de pap hebben.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En qua kijkcijfers zelfs zo groot dat het een heel napraatprogramma op primetime kan krijgen
En Maan bevond zich zelf ook in het artiestenwereldje. En dat wereldje ook in Maan. Dat zal ook geholpen hebbenquote:Op zondag 5 januari 2025 16:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen in de radiopop uitkomen
De meest succesvolle winnaar van The Voice is Maan. En dat lijkt toch vooral omdat de vader van Maan zich ook al in het mediawereldje bevond.
Klopt. Die heeft daardoor wel wat meer kunnen doen wat ze zelf wilde en kon in de aandacht blijven door haar vader. Waarbij het overigens wel zo is dat zij dan juist wel overal optrad en er voor werkte i.p.v. een paar andere (bijna) winnaars die zich te goed voelden voor de braderieën en bedrijfsfeesten.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen in de radiopop uitkomen
De meest succesvolle winnaar van The Voice is Maan. En dat lijkt toch vooral omdat de vader van Maan zich ook al in het mediawereldje bevond.
Ik kijk het al jaren niet meerquote:Op zondag 5 januari 2025 17:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die napraatprogramma, Moltalk, was in het begin best leuk. Eerst met Patrick Martens en Vivienne v/d Assem en later met Chris Zegers. Maar het is nu wel duidelijk dat de productie van widm een vinger in de pap hebben.
Sinds ze bij De Mol kwamen met "dit hebben wij nog nooit gedaan" en het bleek een BV'er te zijn, had ik mijn verwachtingen sowieso al héél laag bijgesteld.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dus het werkt prima. Ik vond de aflevering van gisteren overigens niet zo slecht, maar wel wat onevenwichtig. Het eerste gedeelte over het aanwijzen van de mol was te langdradig, terwijl het tweede gedeelte met opdrachten op een bepaald punt weer te snel en chaotisch werd.
Waarschijnlijk hadden ze het idee met die ontbrekende mol iets spectaculairders in handen te hebben dan het was, en werd het daarom uitgemolken.
Prei, chorizo, olijven, champignons, Danish blue en geraspte kaasquote:Op zondag 5 januari 2025 16:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Haha, ja dit was echt als sidedish. Een puntje afsnijden voor naast het hoofdgerecht zeg maar.
Wat zat er in jouw quiche?
Dat laatste zal het denk ik wel zijn. Was een prima twist, maar ze wilden te graag dat men het daarover had (vooral van te voren), waardoor het al minder krachtig was. En de aanloop was echt te lang ja (plus niet echt boeiend en rommelig).quote:Op zondag 5 januari 2025 16:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dus het werkt prima. Ik vond de aflevering van gisteren overigens niet zo slecht, maar wel wat onevenwichtig. Het eerste gedeelte over het aanwijzen van de mol was te langdradig, terwijl het tweede gedeelte met opdrachten op een bepaald punt weer te snel en chaotisch werd.
Waarschijnlijk hadden ze het idee met die ontbrekende mol iets spectaculairders in handen te hebben dan het was, en werd het daarom uitgemolken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dan had je denk ik wel een WTF achtige reactie gehad. En daarna dat je dan een minuut of vijf wat beelden kreeg van hoe dat dan was gedaan. Om daarna dan het bekend te maken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Zo, behoorlijk taartje jaquote:Op zondag 5 januari 2025 17:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Prei, chorizo, olijven, champignons, Danish blue en geraspte kaas
De twists in de eerste aflevering zijn nooit heel spetaculair. Vorig jaar zou het de mol extra moeilijk gemaakt worden. Dit was gewoon een simpele verdubbelaar.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sinds ze bij De Mol kwamen met "dit hebben wij nog nooit gedaan" en het bleek een BV'er te zijn, had ik mijn verwachtingen sowieso al héél laag bijgesteld.
In het begin was het nog een onafhankelijk programma. Gemaakt door de fans voor de fans. Ik herinner vaag dat youtuber Joeri van WIDM Vodcast daar ook een aantal keer te gast is geweest.quote:
MEEERRRRRR vet en calorieën!!!quote:Op zondag 5 januari 2025 17:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo, behoorlijk taartje jaDat is zeker geen sidedish te noemen nee
Joeri van de WIDM Vodcastquote:Op zondag 5 januari 2025 17:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In het begin was het nog een onafhankelijk programma. Gemaakt door de fans voor de fans. Ik herinner vaag dat youtuber Joeri van WIDM Vodcast daar ook een aantal keer te gast is geweest.
Later toen het op tv kwam zag je dat de makers meer invloed kregen. Het zijn vaak nutteloze hints die ze behandelen. De echte hints waar alle fans over praten worden (expres) niet behandeld
Dat was pas echt een lame 'twist'quote:Op zondag 5 januari 2025 17:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sinds ze bij De Mol kwamen met "dit hebben wij nog nooit gedaan" en het bleek een BV'er te zijn, had ik mijn verwachtingen sowieso al héél laag bijgesteld.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
Goh. @:GeorgeM opent een topic over 'the fall of Strani' en na een paar dagen is ie ziek. Ik weet niet of ik in voodoo geloof, maar blijf voor alle zekerheid toch maar lief tegen haar
Beterschap Strani!
Jja, boterkoek kan je makkelijk invriezen! De keren dat ik dat deed, kwam het er nog steeds even lekker uit. Het voelde alleen iets gladder en compacter.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Vooral doenIk had met kerst nog wat gemaakt, maar daarvoor al een hele tijd niet meer. Ik vind het toch wel een leuke bezigheid
Het is alleen niet echt verstandig om alles zelf op te gaan smikkelen en ik heb geen zin het aan collega's te geven als er niets bijzonders is, dus het komt er niet zo vaak van. Boterkoek schijn je prima in te kunnen vriezen, dus dat is hierbij ook nog wel een goede optie
Voel je je al beter?quote:Op zondag 5 januari 2025 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is nogal gebruikelijk natuurlijk voor ESF-fans.
Dit is altijd positief.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:26 schreef BillDauterive het volgende:
Het voelde alleen iets gladder en compacter.
Moederdag.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:49 schreef Strani het volgende:
Aardige quizvraag voor jullie: Wat is in Colombia jaarlijks de dag waarop het meeste huiselijk geweld plaatsvindt (vaak ook met fatale gevolgen) ?
Tijdens het ESF?quote:Op zondag 5 januari 2025 20:49 schreef Strani het volgende:
Aardige quizvraag voor jullie: Wat is in Colombia jaarlijks de dag waarop het meeste huiselijk geweld plaatsvindt (vaak ook met fatale gevolgen) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |