Nice! Was het een beetje te doen?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:37 schreef H_T het volgende:
Mede geïnspireerd door de kou en nattigheid van vanochtend heb ik net een boterkoek gebakken
Boterkoek maken is simpel zatquote:
OV is helaas nogal omslachtigquote:Op zondag 5 januari 2025 15:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelijk heb je, het moet wel een beetje veilig zijnOV is geen optie om bij je moeder te geraken?
quote:Op zondag 5 januari 2025 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij het ouder worden hoort helaas ook dat het steeds lastiger wordt om heel enthousiast te raken van dingen, en dan vooral dingen die je vroeger leuker vond. Daarom is het ook zo belangrijk om je regelmatig te verdiepen in volledig nieuwe interesses die je wel weer die fijne energie geven.
Oehquote:Op zondag 5 januari 2025 15:37 schreef H_T het volgende:
Mede geïnspireerd door de kou en nattigheid van vanochtend heb ik net een boterkoek gebakken
Dat is zeker waar. Daarom ook wel dat ik mij afvraag of WIDM nou echt zoveel matiger is geworden of dat het programma gewoon niks meer voor mij is.Maar geldt wel voor meer dingen. Weinig games die ik echt nog per se moet spelen, films die ik per se moet zien of series die ik nu direct wil gaan bingen.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij het ouder worden hoort helaas ook dat het steeds lastiger wordt om heel enthousiast te raken van dingen, en dan vooral dingen die je vroeger leuker vond. Daarom is het ook zo belangrijk om je regelmatig te verdiepen in volledig nieuwe interesses die je wel weer die fijne energie geven.
Leuk! Vooral doenquote:Op zondag 5 januari 2025 15:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
OehMisschien ga ikbinnenkort ook wel weer iets bakken. Hmmm
Ik merk ook dat langzamerhand de glans er wel een beetje van af is. Het is niet per se slecht (vooral deze eerste aflevering niet) maar de magie die WIDM ooit had is nu wel uitgedoofd.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:32 schreef molloot200 het volgende:
Goedemiddag
Inmiddels WIDM teruggekeken maar ik heb gewoon niet de hype die ik ooit als 11-jarige kijker had
Ik wil dat soort dingen ook wel meer gaan proberen maar als ik dan het recept zie schrik ik van de hoeveelhuid suiker (en in dit geval boter) die in alles zit, en dan doe ik het niet meerquote:Op zondag 5 januari 2025 15:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Boterkoek maken is simpel zatVroeger ook al vaak genoeg gedaan. Het ziet er niet uit alsof het van een banketbakker komt, maar het is vast heerlijk
Zo ruikt het wel alvast
Misschien niet helemaal hetzelfde als een zoet baksel, maar met de kerst heb ik voor de familie nog een quiche gebakken als sidedish van het dinerquote:Op zondag 5 januari 2025 15:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Vooral doenIk had met kerst nog wat gemaakt, maar daarvoor al een hele tijd niet meer. Ik vind het toch wel een leuke bezigheid
Het is alleen niet echt verstandig om alles zelf op te gaan smikkelen en ik heb geen zin het aan collega's te geven als er niets bijzonders is, dus het komt er niet zo vaak van. Boterkoek schijn je prima in te kunnen vriezen, dus dat is hierbij ook nog wel een goede optie
De Mol blijft het bij mij wel wat meer hebben.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik merk ook dat langzamerhand de glans er wel een beetje van af is. Het is niet per se slecht (vooral deze eerste aflevering niet) maar de magie die WIDM ooit had is nu wel uitgedoofd.
Ja ik heb dat ook met games en ook bijvoorbeeld voetbal, waar ik vroeger gek op was en zoveel mogelijk van wilde zien. Nu vind ik sommige games nog steeds wel prima tijdverdrijf maar het is niet meer hezelfde enthousiasme als voorheen, en met voetbal zelfs bijna afkeer.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Daarom ook wel dat ik mij afvraag of WIDM nou echt zoveel matiger is geworden of dat het programma gewoon niks meer voor mij is.Maar geldt wel voor meer dingen. Weinig games die ik echt nog per se moet spelen, films die ik per se moet zien of series die ik nu direct wil gaan bingen.
Maar nog genoeg leuke dingen te doen
Is ergens ook wel logisch. Alles is nu toch wel een keer gedaan, zou je denken.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik merk ook dat langzamerhand de glans er wel een beetje van af is. Het is niet per se slecht (vooral deze eerste aflevering niet) maar de magie die WIDM ooit had is nu wel uitgedoofd.
Ja, dat is denk ik wel de ultieme conclusie ja. Alle écht grote plottwists hebben we wel gehad. Zeker als je ook België meetelt.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ergens ook wel logisch. Alles is nu toch wel een keer gedaan, zou je denken.
Ik heb op oudjaarsdag quiche gemaaktquote:Op zondag 5 januari 2025 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal hetzelfde als een zoet baksel, maar met de kerst heb ik voor de familie nog een quiche gebakken als sidedish van het dinerWas ik wel echt trots op, smaakte heel goed en zag er echt mooi uit!
Boterkoek heet niet voor niets boter-koekquote:Op zondag 5 januari 2025 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil dat soort dingen ook wel meer gaan proberen maar als ik dan het recept zie schrik ik van de hoeveelhuid suiker (en in dit geval boter) die in alles zit, en dan doe ik het niet meerTerwijl ik dat natuurlijk volledig negeer als ik het in de winkel koop.
quote:Op zondag 5 januari 2025 15:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De Mol blijft het bij mij wel wat meer hebben.
Desondanks ga ik morgen gewoon weer naar de Trust Nobody podcast luisteren want dat vind ik altijd gewoon heerlijk vermakelijk in de auto
Het gekke is dat De Mol ons nog altijd weten te verrassen. De opdachten en de twists bijvoorbeld. Nu zie je duidelijk dat Widm daar inspiratie op doet. Dat is zeker niet slecht maar soms is het duidelijk 1 op 1 kopie.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja dit was echt als sidedish. Een puntje afsnijden voor naast het hoofdgerecht zeg maar.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb op oudjaarsdag quiche gemaaktZag er niet supermooi uti, maar was wel heerlijk
(en totaal ongeschikt als sidedish
)
quote:Op zondag 5 januari 2025 16:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Het gekke is dat De Mol ons nog altijd weten te verrassen. De opdachten en de twists bijvoorbeld. Nu zie je duidelijk dat Widm daar inspiratie op doet. Dat is zeker niet slecht maar soms is het duidelijk 1 op 1 kopie.Al vind ik ook niet per sé dat De Mol het laatste seizoen écht wat schokkend nieuws had bedacht. Maar heel erg was dat ook niet. Want de stijl van filmen en de opbouw zorgt ervoor dat alles prikkelen blijft en ik toch wel blijf kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt wel. Al zijn de beelden van het land altijd wel mooi. En kunnen de kandidaten het ook wel nog echt leuk maken. Maar het zou wel een stuk schelen als ze het een stuk overzichtelijker maken. De opdrachten zijn tegenwoordig vooral rommelig en vaak ook leuker dan te doen als kandidaat dan om naar te kijken. Bij De Mol schijnen ze dat wel beter in beeld te brengen.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat concept is ook nog veel beperkter dan dat van WIDM/De Mol. Dus ik snap wel dat dat wat sneller gaat vervelen.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:20 schreef molloot200 het volgende:
Maar goed, bijvoorbeeld een The Masked Singer vind ik inmiddels ook een ontzettende herhaling van zetten en vind ik steeds langdradiger en matiger worden.
Dat vond ik aan het begin wel al, daarom nooit echt gaan volgen, tenzij ik bij iemand was die het keek. Maar alsnog hebben ze dat nog een stuk langer gemaakt.quote:Op zondag 5 januari 2025 16:20 schreef molloot200 het volgende:
Maar goed, bijvoorbeeld een The Masked Singer vind ik inmiddels ook een ontzettende herhaling van zetten en vind ik steeds langdradiger en matiger worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |