SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netjes!!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Boooh booooh booohIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Stukje opgeheven hoofd RydzOp vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Dat zeker.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:07 schreef Doevelaer het volgende: [..] Raya is daardoor wel een vermakelijke act.
Met pijn en moeite derde![]()
Drie keer dubbels laten liggen in een vijfde leg toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:08 schreef Kopiko het volgende:
Mooie pot. Knappe zege. Rydz net ietsjes te licht bevonden.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rydz wint met 18-17 in legs.
Tja.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in doubt @KingRolandEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik heb door het slotje heen gepost maar fuck youIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ook elke x maar 1 pijl ofzo. Kun je niks van zeggenquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Drie keer dubbels laten liggen in een vijfde leg toch?![]()
Vond het een waardige tegenstander. Prima gespeeld. Echt helemaal prima.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:08 schreef Kopiko het volgende:
Mooie pot. Knappe zege. Rydz net ietsjes te licht bevonden.
Maarja, 1 foutje op het cruciale moment tegen een gelauwerde speler. Tjah.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Belgische magie.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb door het slotje heen gepost maar fuck you'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Nee, alleen MvG komt goed weg dat het 3x dan zijn kant opvaltquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook elke x maar 1 pijl ofzo. Kun je niks van zeggenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Prima partij
De paar minuten die ik heb kunnen zien
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Niet eens een foutje. Ook gewoon pech. Tegen het ijzer aan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vond het een waardige tegenstander. Prima gespeeld. Echt helemaal prima.
Maarja, 1 foutje op het cruciale moment tegen een gelauwerde speler. Tjah.![]()
Rydz wint op gemiddelde, op checkout, op aantal gewonnen legs.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, alleen MvG komt goed weg dat het 3x dan zijn kant opvalt
Maar hij doet het niet op de juiste momentenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
eensquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Typisch Nederlands haten op iemand uit je eigen land lol![]()
Viel ook paar x rydz zijn kant op alleen dat was dan geen beslissende leg. Stukje timingquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, alleen MvG komt goed weg dat het 3x dan zijn kant opvalt![]()
Ja een stuk of drie, vier. Daar komt ie nog tekort blijkbaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:10 schreef Red_85 het volgende:
Maarja, 1 foutje op het cruciale moment tegen een gelauwerde speler. Tjah.![]()
Wiens lul had je in je hand?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een HEER-LIJ-KE partij
Broekje uit, lul in hand. Wat een genot.Met pijn en moeite derde![]()
Die van je moederquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wiens lul had je in je hand?![]()
Dutje tussendoor?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was weer mooi. Tot vanavond allen![]()
Ik ben nog steeds aan het wachten op die vrouw die mijn bank komt ophalen.quote:Met pijn en moeite derde![]()
Ik heb ook een semi nuquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:12 schreef Szura het volgende:
Dobbie is allang blij dat ie semi speelt![]()
Mvg gaat hem koekie geven. Zou mij niet verbazen als clowntje littler al gaat pakkenquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voelt Littler de druk van de nazi?![]()
Gewoon tegen je vriendin zeggen dat ze nu moet komen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het wachten op die vrouw die mijn bank komt ophalen.![]()
Couch castingquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het wachten op die vrouw die mijn bank komt ophalen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Never Forgetquote:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
https://www.flashscore.nl(...)strijdstatistieken/0
Alle statistieken in nadeel Van Gerwen en toch winnen. Dat gebeurt maar 1x in je leven.![]()
Dat valt wel mee. Als het niveau dichtbij elkaar ligt, gaat het gewoon om details.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
https://www.flashscore.nl(...)strijdstatistieken/0
Alle statistieken in nadeel Van Gerwen en toch winnen. Dat gebeurt maar 1x in je leven.![]()
Mijn voorspelling is een gekke.
Bunting wint van Wright en Aspi van Littler. Kan gek lopen vanavond.![]()
@Wereldgozer verklaart mij voor gek.-![]()
heeft die verloren??????"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheetquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:06 schreef Zipportal het volgende:
@:wimderon nog steeds geen huiskamers rubriek van Viaplay.![]()
Toch een heerlijk wk tot nu toe 😃😃 Goede pot net, rydz gooide ook weer erg lekker. Kwartje viel nu mvg zijn kant op, soms moet je wat geluk hebben.![]()
Barry Hearn kennende zou dit ook https://youtu.be/TB5uZolEEwM?t=8 kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog maar 50 weken tot WK 2026 begint genot.![]()
Guy is de rechtse op deze onscherpe foto. Goed dartsdieet gevolgd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:37 schreef Wertha het volgende:
Staat Guy al op de wachtlijst voor een gastric bypass?![]()
![]()
Vinale had je niet gewonnen van de stokbroden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheids penalty Hooydonk ditdat alles![]()
@leolinedancequote:Op woensdag 1 januari 2025 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat WE in 1998 geen kampioen zijn geworden?
[ Bericht 12% gewijzigd door PSVCL op 01-01-2025 18:03:44 ]![]()
Werden WE wel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat WE in 1998 geen kampioen zijn geworden?
Bekijk deze YouTube-video![]()
‘Belangrijk om jezelf te blijven’quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Werden WE wel.
Bekijk deze YouTube-video
OK BarneyU MAD?![]()
@Mortaxx ik heb samen met Kim naar het vreugdevuur gekeken toen naar Amsterdam museumplein nieuwjaar gevierd. ze vond het erg leukgraag op anoniem![]()
Om kwart over 6?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:17 schreef KingRoland het volgende:
ondertusse eet ik een bros en een kitkat
met een kopje thee![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:16 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx ik heb samen met Kim naar het vreugdevuur gekeken toen naar Amsterdam museumplein nieuwjaar gevierd. ze vond het erg leuk![]()
![]()
Je hoorde de tik idd...quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet eens een foutje. Ook gewoon pech. Tegen het ijzer aan.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Wright wint van Littler en Wright with van MVG in de finalequote:Op woensdag 1 januari 2025 17:39 schreef Anneloos het volgende:
@:Wereldgozer verklaart mij voor gek.![]()
Ja gelijk heeft iequote:Op woensdag 1 januari 2025 17:39 schreef Anneloos het volgende:
@:Wereldgozer verklaart mij voor gek.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon een heel onsympathieke man. Recent nog die woedeaanval omdat Littler niet op een appje van hem had gereageerdboehoe ik kan niet met mijn wereldtitels betalen in de supermarkt
![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:56 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @:szura @:de_boswachter![]()
![]()
quote:
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Dit doet mij om een of andere reden denken aan deze:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
180 recordjacht na 89 wedstrijden en een bye
2024
751+36 =787 in 1645 legs
2025
767+49 =816 in 1626 legs
![]()
![]()
Hoe laat gaan we verder?
Duurtlang. Afwas ook al gedaan. Mss even mijn nieuwe AF inwijden met wat gore tjap.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
De tandjes.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:25 schreef Evangelion het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/25(...)dit-doet-veel-met-me![]()
Soberso toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Mss even mijn nieuwe AF inwijden met wat gore tjap.![]()
Iemand nogeens wat van @heywoodu gehoord eigenlijk?
Geen ideequote:Op woensdag 1 januari 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nogeens wat van @:heywoodu gehoord eigenlijk?![]()
Op de socials van zijn vriendin afgaand gaat het heel goed.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nogeens wat van @:heywoodu gehoord eigenlijk?![]()
![]()
Nou dat is dan mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op de socials van zijn vriendin afgaand gaat het heel goed.Maar voor de Nostra lijkt hij afgehaakt
Wie is zijn vriendin. Graag DUIDINGquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op de socials van zijn vriendin afgaand gaat het heel goed.![]()
Ik dacht dat je hem weken kwijt wasquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is dan mooiMaar voor de Nostra lijkt hij afgehaakt
![]()
![]()
Ongeplaatst he, Rydzie.quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog nagenieten van MvG - Rydz. Heerlijk WK-potjeSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dat was uitstekend inderdaad. Nu krijgen we dalijk clowntje met zijn hoestactquote:Op woensdag 1 januari 2025 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog nagenieten van MvG - Rydz. Heerlijk WK-potje![]()
Twee keer 5-1. Lekker op tijd klaar. Nostra nog vanavond doen allen
Koert, Vincent, Meulenkampf!Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Een paar Oekraïners kwamen mijn bank meenemen en ze wilden voor een klein bedragje ook mijn kleed, lamp en tv meubel meenemen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:04 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wanneer komt de nieuwe aflevering van Casting Couch online?
Ik zit dus in een verder lege kamer op een stoeltje darten te kijken
Stukje rugpijn allenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een paar Oekraïners kwamen mijn bank meenemen en ze wilden voor een klein bedragje ook mijn kleed, lamp en tv meubel meenemen.
Ik zit dus in een verder lege kamer op een stoeltje darten te kijken![]()
quote:![]()
Al is Bunting ook een God, dus weet eigenlijk niet zo goed voor wie ik moet juichen nu
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Vervelende act.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wright is niet meer ziek, dan zal die dus wel verliezenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ja ze kunnen dus niet beide winnenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Al is Bunting ook een God, dus weet eigenlijk niet zo goed voor wie ik moet juichen nu![]()
Het zal moeilijk zijn om de middagsessie te overtreffen. Maar ik zit er klaar voor met kaasjes, salami wijntjeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Een salamiwijntje?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zal moeilijk zijn om de middagsessie te overtreffen. Maar ik zit er klaar voor met kaasjes, salami wijntje
Helaas nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja ze kunnen dus niet beide winnen
Ik kijk nu ook mee. Op de meest deprimerende dag van het jaarCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
gemo!quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geluk is het in DRT altijd gezellie mozzarellie![]()
komma vergetenquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
![]()
![]()
Gewoon twee goede opkomsten
Dat niet, maar wel de halve inboedel verkocht en voor dat geld een patatje pinda met broodje mexicano gehaald, en een Vitusjequote:
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Kerstboom en aanverwanten weer op zolder, we kunnen nu echt losLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Bunting
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Goedenavond
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het is nog geen 6 januari.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:22 schreef Szura het volgende:
Kerstboom en aanverwanten weer op zolder, we kunnen nu echt los|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoewel ik Price een toffe kerel vind. Ben ik eerder geneigd om voor Bunting te supporteren vandaagIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zometeen nog mr Brightside genotquote:
En die walk-on van Littler is ook bij mij gegroeid. Gisteravond hebben we een flinke tijd stomdronken Owiejowiejo gezongen op de oud en nieuw borrel
Hup BuntingCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Price?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoewel ik Price een toffe kerel vind. Ben ik eerder geneigd om voor Bunting te supporteren vandaag![]()
Maar Price ligt er al uitquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoewel ik Price een toffe kerel vind. Ben ik eerder geneigd om voor Bunting te supporteren vandaagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
“En natuurlijk op 1 januari 2025 pieterait met een vuurwerklook, en een Karel Appel-shirt”
- Frank the VoiceBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Belgedquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoewel ik Price een toffe kerel vind. Ben ik eerder geneigd om voor Bunting te supporteren vandaag
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Wright of Bunting is mij een beetje om het even al denk ik dat Wright (van de afgelopen potjes) - Littler een leukere halve finale is.![]()
Druk.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Peter Wright dus...
Fouten worden hier zo altijd hard afgestraft.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
We zitten inmiddels dan ook al in de kwartfinales. Alleen de scherpste FOK!ers blijven over in het toernooi.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Peter Wright dus...
Fouten worden hier zo altijd hard afgestraft.![]()
Heeft wel een pijpgezichtje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme [ afbeelding ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hoewel ik deze Wright piek leuk vind verdient hij het op basis van dit jaar verder écht niet. Als hij nou met pensioen na dit toernooi zou gaan, maar je weet dat hij vervolgens twee jaar op het prijzengeld gaat teren en verder vrijwel nooit kan opbrengen om een fatsoenlijk niveau te halen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:25 schreef fetX het volgende:
Wright of Bunting is mij een beetje om het even al denk ik dat Wright (van de afgelopen potjes) - Littler een leukere halve finale is.
Hup Bunting dus.Met pijn en moeite derde![]()
Leuke spring in 't veld.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme [ afbeelding ]![]()
Excuse me?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft wel een pijpgezichtje.![]()
quote:
12,5 uur geslapen vandaag
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Geen navel genotquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
ze kan goed pijp roken bedoel ik hequote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Puntige knieënquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme [ afbeelding ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
DIbsquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Op 1 januari al dit is genot:
Like Alert
01-01-2025 @ 20:28:09
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #102 - Van Gerwen met zijn pofkop"![]()
Lekker het nieuwe jaar ingaan zoquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op 1 januari al dit is genot:
Like Alert
01-01-2025 @ 20:28:09
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #102 - Van Gerwen met zijn pofkop"![]()
![]()
Akkoordquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog altijd normaler dan een Belg.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft wel een pijpgezichtje.
Kan jou dat nou verrekken wat hij met zijn geld doet manquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoewel ik deze Wright piek leuk vind verdient hij het op basis van dit jaar verder écht niet. Als hij nou met pensioen na dit toernooi zou gaan, maar je weet dat hij vervolgens twee jaar op het prijzengeld gaat teren en verder vrijwel nooit kan opbrengen om een fatsoenlijk niveau te halen.
Hup Bunting dus.![]()
Als hij hier zeldzaam goed speelt kan hij winnen
Maak ze dan ook niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
En als hij dit toernooi gewoon goed gooit verdient hij het ook om door te gaan. Maar als Bunting een dijk van een partij gooit, ook leuk juist.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan jou dat nou verrekken wat hij met zijn geld doet man![]()
Als hij hier zeldzaam goed speelt kan hij winnen![]()
Ik heb het over zijn positie in de Order of Merit.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan jou dat nou verrekken wat hij met zijn geld doet man![]()
Als hij hier zeldzaam goed speelt kan hij winnenMet pijn en moeite derde![]()
Het bad moet wel zelfregulerend blijvenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Peter Wright dus...
quote:
Ja het laatste wat we hier nodig hebben is blauwe interventie idd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het bad moet wel zelfregulerend blijvenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Noble wakker wordenIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Maar hier ben ik gewoon een zwarte user.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het laatste wat we hier nodig hebben is blauwe interventie idd.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Waarom ontvangt Pieterait omgerekend £30,28 per dag van zijn vrouw Joanne?Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik ook, behalve als het blauwe users betreft. Die vertrouw ik gewoon niet.quote:Met pijn en moeite derde![]()
CUCKquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:34 schreef Gretzl het volgende:
Waarom ontvangt Pieterait omgerekend £30,28 per dag van zijn vrouw Joanne?![]()
Om een bakkie friet en een pornoboekje te kopen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:34 schreef Gretzl het volgende:
Waarom ontvangt Pieterait omgerekend £30,28 per dag van zijn vrouw Joanne?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Stukje bewindvoering.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:34 schreef Gretzl het volgende:
Waarom ontvangt Pieterait omgerekend £30,28 per dag van zijn vrouw Joanne?![]()
Doet me denken aan een Nederlands wijfiequote:Op woensdag 1 januari 2025 20:26 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Bird is the wordCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik hoop het. Weg met die clown (voor de zoveelste keer).quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Dit wordt een makkie voor Bunting.![]()
Wat gaan we nu kijken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Dit wordt een makkie voor Bunting.![]()
Denk dat dit haar IG is: https://www.instagram.com/elliebethjackson/quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Nederlands wijfie|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit zijn de posts.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk dat dit haar IG is: https://www.instagram.com/elliebethjackson/![]()
Die mag wel in de OPquote:
Ik ben een beetje sprakeloos van de foto's op die pagina.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet alle helden dragen capes.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk dat dit haar IG is: https://www.instagram.com/elliebethjackson/
Helemaal prima![]()
Meestal is dit de zone waar Bunting begint met choken, eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Bunzing ooit een toernooi zo consistent geweest?![]()
Niks mis mee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De woordvoerder van Van Gerwen legt het even uitLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Echt hequote:Op woensdag 1 januari 2025 20:38 schreef Szura het volgende:
De woordvoerder van Van Gerwen legt het even uit
“Als je maar honderd dingen roept, dan komt er vast wel eentje uit.”quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:38 schreef Szura het volgende:
De woordvoerder van Van Gerwen legt het even uit
– The Dutch Destroyer, 2025Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Credits @Evangelion !quote:Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Waar zijn de DRT modjes eigenlijk.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
DRT heeft geen moderatie nodig.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar zijn de DRT modjes eigenlijk.![]()
Gelachenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zaal nog aan het uitbrakkenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wie is dit neukertje? Waar moeten we haar van kennenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:40 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Knappe dame. Bepaald geen girl next door uitstraling. Spannend materiaal.![]()
PDC danseres.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie is dit neukertje? Waar moeten we haar van kennen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het podiumquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie is dit neukertje? Waar moeten we haar van kennen![]()
Bunting stond ervoor.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vreemde vraagquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:40 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Knappe dame. Bepaald geen girl next door uitstraling. Spannend materiaal.![]()
![]()
@Tagliano houdt het hier veilig.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar zijn de DRT modjes eigenlijk.Met pijn en moeite derde![]()
Ik wil ook weer een dartbord in huis.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn vriendin niet dus ik heb er een te koopquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil ook weer een dartbord in huis.Met pijn en moeite derde![]()
Drie keer per minuut tegen de muur smijtenquote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zalig volgend jaar 128 deelnemers ipv 96.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hah, cuck.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin niet dus ik heb er een te koop![]()
Niks te vertellen thuis, sadquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin niet dus ik heb er een te koop![]()
Dit zou ik niet tolereren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin niet dus ik heb er een te koop
Forum Opties Forumhop: Hop naar: