quote:
Vervelende act.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wright is niet meer ziek, dan zal die dus wel verliezen
Ja ze kunnen dus niet beide winnenquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]![]()
Al is Bunting ook een God, dus weet eigenlijk niet zo goed voor wie ik moet juichen nu
Een salamiwijntje?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zal moeilijk zijn om de middagsessie te overtreffen. Maar ik zit er klaar voor met kaasjes, salami wijntje
Helaas nietquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja ze kunnen dus niet beide winnen
gemo!quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geluk is het in DRT altijd gezellie mozzarellie
komma vergetenquote:
Dat niet, maar wel de halve inboedel verkocht en voor dat geld een patatje pinda met broodje mexicano gehaald, en een Vitusjequote:
Het is nog geen 6 januari.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:22 schreef Szura het volgende:
Kerstboom en aanverwanten weer op zolder, we kunnen nu echt los
Zometeen nog mr Brightside genotquote:
Price?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoewel ik Price een toffe kerel vind. Ben ik eerder geneigd om voor Bunting te supporteren vandaag
Maar Price ligt er al uitquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoewel ik Price een toffe kerel vind. Ben ik eerder geneigd om voor Bunting te supporteren vandaag
Belgedquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |