Dutje tussendoor?quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was weer mooi. Tot vanavond allen
Ik heb ook een semi nuquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:12 schreef Szura het volgende:
Dobbie is allang blij dat ie semi speelt
Mvg gaat hem koekie geven. Zou mij niet verbazen als clowntje littler al gaat pakkenquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voelt Littler de druk van de nazi?
Gewoon tegen je vriendin zeggen dat ze nu moet komen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het wachten op die vrouw die mijn bank komt ophalen.
Couch castingquote:Op woensdag 1 januari 2025 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het wachten op die vrouw die mijn bank komt ophalen.
Never Forgetquote:
Dat valt wel mee. Als het niveau dichtbij elkaar ligt, gaat het gewoon om details.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
https://www.flashscore.nl(...)strijdstatistieken/0
Alle statistieken in nadeel Van Gerwen en toch winnen. Dat gebeurt maar 1x in je leven.
Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheetquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:06 schreef Zipportal het volgende:
@:wimderon nog steeds geen huiskamers rubriek van Viaplay.
Barry Hearn kennende zou dit ook https://youtu.be/TB5uZolEEwM?t=8 kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog maar 50 weken tot WK 2026 begint genot.
Guy is de rechtse op deze onscherpe foto. Goed dartsdieet gevolgd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:37 schreef Wertha het volgende:
Staat Guy al op de wachtlijst voor een gastric bypass?
Vinale had je niet gewonnen van de stokbroden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Scheids penalty Hooydonk ditdat alles
@leolinedancequote:Op woensdag 1 januari 2025 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat WE in 1998 geen kampioen zijn geworden?
Werden WE wel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat WE in 1998 geen kampioen zijn geworden?
‘Belangrijk om jezelf te blijven’quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Werden WE wel.
Bekijk deze YouTube-video
Om kwart over 6?quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:17 schreef KingRoland het volgende:
ondertusse eet ik een bros en een kitkat
met een kopje thee
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:16 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx ik heb samen met Kim naar het vreugdevuur gekeken toen naar Amsterdam museumplein nieuwjaar gevierd. ze vond het erg leuk
Je hoorde de tik idd...quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet eens een foutje. Ook gewoon pech. Tegen het ijzer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |