@R-woud93 heeft al drie Amstels op.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt het al tijd om eenige alcoholische verschnaperingen in te schenken?
Voorlopig voor mij niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Amstelquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:r-woud93 heeft al drie Amstels op.
@R-woud93 is een lieve jongen, maar Amstel is niet te pompen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Grote orgie met de hele familie.quote:
Word je daar een kundige mod van ja?quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon mijn familie. Ook traditie inmiddels op 1 januari.quote:
Zeker. Ik begin zo aan het restant van de champagnefles.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen ik niet keek won Price de sets maar sinds ik kijk wint Dobey de sets. Ik moet ook alles uitleggen hier.quote:
Wel gepromoveerd. Van F1 naar VBL.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Word je daar een kundige mod van ja?
Ja maar nou doe je alsof ik er blij mee moet zijnquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:07 schreef Nober het volgende:
Toen ik niet keek won Price de sets maar sinds ik kijk wint Dobey de sets. Ik moet ook alles uitleggen hier.
Ieder pils smaakt ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:06 schreef fetX het volgende:
[..]
@:r-woud93 is een lieve jongen, maar Amstel is niet te pompen.
Klopt, tegen de buurvrouw.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd
Jij doet ieder jaar een vrouw uit je familie op 1 januari?quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon mijn familie. Ook traditie inmiddels op 1 januari.
Wansmakelijke grap.quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoef je het een keer niet zelf te doen
Jij niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 15:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij doet ieder jaar een vrouw uit je familie op 1 januari?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |