Beter dan een uiltje knappen!quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik trek zo een uiltje open
nicequote:Op dinsdag 31 december 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
Ik heb rose
En oliebollen met krenten
Je hebt gelijk. Ik luister zelf altijd alle 9 delen.quote:
Doen alsof die wel iets van muziek weet is ook best vermoeiend.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:04 schreef Arizona het volgende:
Morad ziet er wel een beetje moe uit vind ik.
Doe mij maar rozijnenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
Ik heb rose
En oliebollen met krenten
Je stream loopt ietwat achterquote:
Echt he, doe dat tijdens de ster ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef Evenstar het volgende:
Komen mensen bijna in polonaise binnen hierbij ..... mafklappers, meteen weer uitschoppen
Dat moet verplicht als ze in dat hok worden geschopt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef Evenstar het volgende:
Komen mensen bijna in polonaise binnen hierbij ..... mafklappers, meteen weer uitschoppen
Dit soort muziek moet je gewoon thuis koesteren met mooie mensen om je heen die dit ook waarderen.quote:
Bijna iedereen gaat daar in polonaise naar binnen ongeacht het uur of de muziek.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef Evenstar het volgende:
En vannacht eentje knappen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik trek zo een uiltje open
Precies, goede headset op en gaanquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit soort muziek moet je gewoon thuis koesteren met mooie mensen om je heen die dit ook waarderen.
Volume hoog!
Fijne jaarwisseling! ✨️quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:04 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga bijna rijden om traditiegetrouwd de jaarwisseling te vieren in Wageningen![]()
. Nog even snel wat klassiekertjes en bedanktposts
::)
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef Evenstar het volgende:
En dan wel posten op FB dat we volgend jaar weer gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst 10 minuten aan de bar om wat te bestellen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/onqSRQE8XORh9hBxv_w25A--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTM5Mw--/https://media.zenfs.com/e(...)6de570856]afbeelding[/url] ]
Oh Lorde!
Bah, mensen die plezier hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef Evenstar het volgende:
Jullie ookquote:
@Niznoquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I can feel it coming in the air tonight, oh LORDE
And I've been waiting for this moment, for all my life, oh LORDE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Well I've been waiting for this moment for all my life oh LORDE ♥️, (Oh LORDE 💙)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Can you feel it coming in the air tonight, oh LORDE, oh LORDE
[ afbeelding ]
onverbeterlijke mensen zijn onverbeterlijkquote:
Ik dacht even huhh wat?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:08 schreef hole1988 het volgende:
3 times champion of the WOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRLLDD Michael van Gerwen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even huhh wat?
Maar dit verklaart het
[..]
Het zal maar groen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Witte wijn en toastjes met rode zalmprutje
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had wel eenverwacht van jou ja
quote:
Nu zit alleen Totogenot ertussenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
Telegraph Road had hier eigenlijk direct op moeten volgen, dan had je een goddelijk half uurtje gehad
Matige TOTO, dat welquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit alleen Totogenot ertussen
Mooi, heb je nu nog bijna 3 uur om over te stappen naar een andere zorgverzekering.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. Laatste administratie voor de zaak zit er op.
dubaioliebolgeneratie zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:13 schreef butz0rs het volgende:
Zijn er statistieken wie op welke nummers stemt? Dit lijkt me echt zo een boomer keuze.
En ze komen nog voorbij dit jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:13 schreef livelink het volgende:
Ongeveer net zo langzaam als de opbouw van dit nummer ben ik Pink Floyd gaan waarderen. Maar goed, inmiddels snap ik de liefde helemaal.
Mwah vind dat niet zo'n goede van Toto eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit alleen Totogenot ertussen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:13 schreef butz0rs het volgende:
Zijn er statistieken wie op welke nummers stemt? Dit lijkt me echt zo een boomer keuze.
en 4,75 uur om te bedenken of je een postcodeloterijdeelname aanschaftquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, heb je nu nog bijna 3 uur om over te stappen naar een andere zorgverzekering.
Rode is wild en Roze is kweek, daarom is het ook duurder.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar rode zalm > roze zalm
En véél duurder ook
sorry dat het niet door AI is gemaakt en langer dan 3 minuten duurtquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:13 schreef butz0rs het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
en 4,75 uur om te bedenken of je een postcodeloterijdeelname aanschaft
quote:
Heul welquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mwah vind dat niet zo'n goede van Toto eerlijk gezegd.
En geen autotune heeftquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
sorry dat het niet door AI is gemaakt en langer dan 3 minuten duurt
Africa is dan wel weer een goed nummerquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
sorry dat het niet door AI is gemaakt en langer dan 3 minuten duurt
Hier gaat iets fout.quote:
Ja, kloptquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Rode is wild en Roze is kweek, daarom is het ook duurder.
Heeft zichzelf opgelost!quote:
Die heb ik alquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:18 schreef Nizno het volgende:
voor de staatsloterij is men nu al te laat
Mooiquote:
Goed gesprek welquote:
Dat moet lukken tochquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:19 schreef essnhills het volgende:
Hoef alleen nog te eten, drinken, FOK!ken en wakker te blijven dit jaar
Heb al 1,5 lot.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:18 schreef Nizno het volgende:
voor de staatsloterij is men nu al te laat
hoeveel kanjerpunten heb jij?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik al
En die andere dingen ook
life is simplequote:Op dinsdag 31 december 2024 21:19 schreef essnhills het volgende:
Hoef alleen nog te eten, drinken, FOK!ken en wakker te blijven dit jaar
die pizzabakker is er niets bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |