Helaas is de wals van Jeroen binnen, anders was die ook afgelast.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
Uitkijken met potten aan de kust... straks worden ze nat en gaan de potten ineens scharen
En het duurt langer dan 2 minuten, langer dus dan hun spanningsboogquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
Dit blijft zo mooi.
Dit zou tegenwoordig niet gemaakt kunnen worden. De spotify generatie haakt nu al af want er gebeurt niks
Kunnen ze hier wel op dansen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
Dit blijft zo mooi.
Dit zou tegenwoordig niet gemaakt kunnen worden. De spotify generatie haakt nu al af want er gebeurt niks
schuifelenquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 04:30 schreef Gretzl het volgende:
zoete CAROLIENTJE[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dit is deel 1 tot en met 5quote:
Maar Sophie Straat heeft nog een nummer gemaakt van een kwartier. En Taylor Swift ook zoiets geloof ik.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
Dit blijft zo mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter dan een uiltje knappen!quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik trek zo een uiltje open
nicequote:Op dinsdag 31 december 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
Ik heb rose
En oliebollen met krenten
Je hebt gelijk. Ik luister zelf altijd alle 9 delen.quote:
Doen alsof die wel iets van muziek weet is ook best vermoeiend.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:04 schreef Arizona het volgende:
Morad ziet er wel een beetje moe uit vind ik.
Doe mij maar rozijnenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:06 schreef essnhills het volgende:
Ik heb rose
En oliebollen met krenten
Je stream loopt ietwat achterquote:
Echt he, doe dat tijdens de ster ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef Evenstar het volgende:
Komen mensen bijna in polonaise binnen hierbij ..... mafklappers, meteen weer uitschoppen
Dat moet verplicht als ze in dat hok worden geschopt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef Evenstar het volgende:
Komen mensen bijna in polonaise binnen hierbij ..... mafklappers, meteen weer uitschoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |