Dit soort muziek moet je gewoon thuis koesteren met mooie mensen om je heen die dit ook waarderen.quote:
Bijna iedereen gaat daar in polonaise naar binnen ongeacht het uur of de muziek.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef Evenstar het volgende:
Komen mensen bijna in polonaise binnen hierbij ..... mafklappers, meteen weer uitschoppen
En vannacht eentje knappen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik trek zo een uiltje open
Precies, goede headset op en gaanquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit soort muziek moet je gewoon thuis koesteren met mooie mensen om je heen die dit ook waarderen.
Volume hoog!
Fijne jaarwisseling! ✨️quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:04 schreef Gretzl het volgende:
Ik ga bijna rijden om traditiegetrouwd de jaarwisseling te vieren in Wageningen![]()
. Nog even snel wat klassiekertjes en bedanktposts
::)
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef Evenstar het volgende:
Komen mensen bijna in polonaise binnen hierbij ..... mafklappers, meteen weer uitschoppen
En dan wel posten op FB dat we volgend jaar weer gaan natuurlijkquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst 10 minuten aan de bar om wat te bestellen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/onqSRQE8XORh9hBxv_w25A--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTM5Mw--/https://media.zenfs.com/e(...)6de570856]afbeelding[/url] ]
Oh Lorde!
Bah, mensen die plezier hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:07 schreef Evenstar het volgende:
Jullie ookquote:
@Niznoquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I can feel it coming in the air tonight, oh LORDE
And I've been waiting for this moment, for all my life, oh LORDE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Well I've been waiting for this moment for all my life oh LORDE ♥️, (Oh LORDE 💙)
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Can you feel it coming in the air tonight, oh LORDE, oh LORDE
[ afbeelding ]
onverbeterlijke mensen zijn onverbeterlijkquote:
Ik dacht even huhh wat?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:08 schreef hole1988 het volgende:
3 times champion of the WOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRLLDD Michael van Gerwen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even huhh wat?
Maar dit verklaart het
[..]
Het zal maar groen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Witte wijn en toastjes met rode zalmprutje
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had wel eenverwacht van jou ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |