Nu zit alleen Totogenot ertussenquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:11 schreef PzKpfw het volgende:
Telegraph Road had hier eigenlijk direct op moeten volgen, dan had je een goddelijk half uurtje gehad
Matige TOTO, dat welquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit alleen Totogenot ertussen
Mooi, heb je nu nog bijna 3 uur om over te stappen naar een andere zorgverzekering.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo. Laatste administratie voor de zaak zit er op.
dubaioliebolgeneratie zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:13 schreef butz0rs het volgende:
Zijn er statistieken wie op welke nummers stemt? Dit lijkt me echt zo een boomer keuze.
En ze komen nog voorbij dit jaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:13 schreef livelink het volgende:
Ongeveer net zo langzaam als de opbouw van dit nummer ben ik Pink Floyd gaan waarderen. Maar goed, inmiddels snap ik de liefde helemaal.
Mwah vind dat niet zo'n goede van Toto eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu zit alleen Totogenot ertussen
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:13 schreef butz0rs het volgende:
Zijn er statistieken wie op welke nummers stemt? Dit lijkt me echt zo een boomer keuze.
en 4,75 uur om te bedenken of je een postcodeloterijdeelname aanschaftquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, heb je nu nog bijna 3 uur om over te stappen naar een andere zorgverzekering.
Rode is wild en Roze is kweek, daarom is het ook duurder.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar rode zalm > roze zalm
En véél duurder ook
sorry dat het niet door AI is gemaakt en langer dan 3 minuten duurtquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:13 schreef butz0rs het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
en 4,75 uur om te bedenken of je een postcodeloterijdeelname aanschaft
quote:
Heul welquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mwah vind dat niet zo'n goede van Toto eerlijk gezegd.
En geen autotune heeftquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
sorry dat het niet door AI is gemaakt en langer dan 3 minuten duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |