SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is echt teringduur in de VSquote:Op maandag 30 december 2024 23:48 schreef Doevelaer het volgende: [..] Koop je ff een simkaartje met onbeperkt data
Bovendien werkt Viaplay niet met een VPN
![]()
Makkelijk eerste![]()
Oh knakenviaplayquote:Op maandag 30 december 2024 23:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is echt teringduur in de VSBovendien werkt Viaplay niet met een VPN
![]()
![]()
BOOOEEEHH|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh dit is een beetje jammer.quote:
Welterusten![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Hij lultquote:Op maandag 30 december 2024 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dit is een beetje jammer.
Welterusten![]()
-![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dit is een beetje jammer.
Welterusten![]()
![]()
![]()
Dat is wel dedicationquote:Op maandag 30 december 2024 23:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Jordanië vorig jaar zat ik al via Twitch te kijken![]()
Blijven doneren @Zipportalquote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja die kankerpauzes voordat je weer mag posten als je geen abo hebt.U MAD?![]()
IPTV GODEN. 150.000 ZENDERS.quote:Op maandag 30 december 2024 23:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Jordanië vorig jaar zat ik al via Twitch te kijken![]()
Dit wordt wel lastig voor Joyce.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
18000000000000000000000|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Volgend uur SLAYERquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blijven doneren @:zipportal![]()
![]()
Die holbewoners hierboven gaan niet mee. Zie je dat?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Matige acts.quote:Op maandag 30 december 2024 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die holbewoners hierboven gaan niet mee. Zie je dat?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt binnen dit.
BINNEN - MARCO BORSATO #669 || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ok, wanneer verder?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ligt Noppert ook welquote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Joyce is best een goeie speler eigenlijk.![]()
Op het WK welquote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Joyce is best een goeie speler eigenlijk.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
In goede gezondheid. Tot danquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Morgen gaan we aan de oliebollen, champagne, biertjes en snuif om 2025 in te luiden
Makkelijk eerste![]()
Netjes
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Lekker vroeg naar bedYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Snuifje man lekker.quote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen gaan we aan de oliebollen, champagne, biertjes en snuif om 2025 in te luidenU MAD?![]()
Joyce of Luke?quote:Op maandag 30 december 2024 23:57 schreef The_Undertone het volgende:
Ik blijf het een naar mannetje vinden.
Die wel belachelijk goed kan darten.What can change the nature of a man?![]()
Ook snuif ja? Nog nooit gedaanquote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen gaan we aan de oliebollen, champagne, biertjes en snuif om 2025 in te luiden![]()
![]()
Iets totaal anders maar ik zit nu ff een Premier League wedstrijd te kijken op ViaPlay en de beeldkwaliteit is echt bizar slecht. Ik heb dit in jaren niet meer gezien, en dan moeten jullie geloven dat ik dit echt zeg zonder mijn anti ViaPlay bril op. Ik vind dat deze kwaliteit gewoon onacceptabel is in 2024, en ik had exact hetzelfde gezegd bij Ziggo bij deze kwaliteit. Vooral ook de studio met die man die het presenteert is echt om te huilen, het complete lichaam van die presentator is gewoon één grote pixel op het scherm. Ongelofelijk dat mensen hier zoveel geld per maand voor betalen, dit is echt keiharde minachting van de kijker. Zelfs die illegale gratis streams die je van de PC naar de TV met een analoge kabel uit 1980 koppelt hebben een betere kwaliteit.![]()
Drugsquote:Op maandag 30 december 2024 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen gaan we aan de oliebollen, champagne, biertjes en snuif om 2025 in te luiden![]()
![]()
Ik ga het effe checken hierquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:00 schreef Doevelaer het volgende:
Iets totaal anders maar ik zit nu ff een Premier League wedstrijd te kijken op ViaPlay en de beeldkwaliteit is echt bizar slecht. Ik heb dit in jaren niet meer gezien, en dan moeten jullie geloven dat ik dit echt zeg zonder mijn anti ViaPlay bril op. Ik vind dat deze kwaliteit gewoon onacceptabel is in 2024, en ik had exact hetzelfde gezegd bij Ziggo bij deze kwaliteit. Vooral ook de studio met die man die het presenteert is echt om te huilen, het complete lichaam van die presentator is gewoon één grote pixel op het scherm. Ongelofelijk dat mensen hier zoveel geld per maand voor betalen, dit is echt keiharde minachting van de kijker. Zelfs die illegale gratis streams die je van de PC naar de TV met een analoge kabel uit 1980 koppelt hebben een betere kwaliteit.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:00 schreef Doevelaer het volgende:
🗣️"Every year the worlds he talks so much nonsense. He's always allowed to talk crap. Do you know what I mean? No one takes him serious on the tour as well because he's not allowed an opinion at home as well"
🎤 🍿Michael van Gerwen responds to Peter Wright's claims
Mvg zegt Peter is een cuck GENOT![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even het liedboek bijwerken.
@:wimderon jij had nog ooit dat stukje over Planet Funk toch? #kenniemeervindequote:Iedereen zingt het mee tijdens het WK, maar weinigen kennen het verhaal achter hét dartslied bij uitstek: “Nooit verwacht dat het zo’n cultnummer zou worden”
Darts is een beetje carnaval, zeker in het Londense Alexandra Palace tijdens het WK. En er is geen enkel lied dat vaker door de boxen galmt dan ‘Chase the Sun’. De makers van dé dartstrack bij uitstek zijn zowaar Italianen en wij spraken met de zanger.
Na elke wedstrijd en ook regelmatig tijdens een break gaat het aanwezige publiek in Ally Pally compleet uit zijn dak. Dan worden traditioneel de iconische beats van ‘Chase the Sun’ afgespeeld, waarbij de dartsfans luidkeels meezingen: “Du du du du duuu du du du du duuuuu hey hey hey!”
Toen de mannen van technogroep Planet Funk het begin deze eeuw lanceerden, hadden ze nooit gedacht dat hun liedje een regelrechte hit zou worden. Tot iemand van het productieteam bij Sky Sports ermee op de proppen kwam en het meteen aansloeg.
“Ik denk dat de PDC het ergens in 2005 voor het eerst gevraagd heeft aan ons. Of ze ‘Chase the Sun’ mochten gebruiken als een soort themalied”, aldus Marco Baroni. “Wij waren toen bezig aan ons tweede album en dat nummer had het erg goed gedaan in de hitlijsten, waaronder in Groot-Brittannië (tot nummer 5 in de UK Singles Chart in 2001, red.). Er waren destijds een hoop aanvragen, voor bijvoorbeeld reclamespots, maar deze trok wel onze aandacht wegens best speciaal. In Italië stelde darts niet veel voor op dat moment, maar we hebben snel onze goedkeuring gegeven. We hadden zoiets van: wie weet wordt het iets cool, dus waarom niet? We hebben er niet zo lang over moeten nadenken.”
Niet dat de Italianen vervolgens als gekken voor de tv gingen zitten om naar darts te kijken.
“We waren het eerlijk gezegd een beetje vergeten”, lacht de zanger van de groep. “Een paar jaar later waren we echter in Londen om ons album te promoten. Na een niet zo positieve meeting zat ik te bokken op mijn hotelkamer, waarna ik de tv opzette en darts begon te kijken. En plots hoorde ik ‘Chase the Sun’ na afloop van een wedstrijd, waarbij het publieke compleet uit z’n dak ging. Ik sprong recht en riep: ‘F*ck yeah, dat is ons nummer!’ Dat was dus mijn allereerste ervaring met darts. Ik kreeg er zo’n enorm goed gevoel van. Dat is uiteindelijk wat we met onze muziek willen doen: mensen entertainen. En blijkt dat we met een van onze nummers toch best wat bereikt hebben. Het was fantastisch om te zien. Daarna zijn we collectief meer darts gaan kijken, gewoon om te zien hoe de mensen losgingen op ons nummer (lacht). We hadden nooit verwacht dat het zo’n cultlied zou worden.”
Vibe
Planet Funk werd midden jaren 90 opgericht, door een paar mannen uit Firenze en Napels. ‘Chase the Sun’ was hun allereerste nummer. Hun boodschap was heel duidelijk.
“We wilden iets speciaals maken, iets nieuws, iets unieks. Met gitaren, bass, een club vibe, allemaal in de mix. En daar dan een leuke melodie bij. Met de bedoeling om aan mensen te zeggen: volg het licht, volg de liefde, volg de positiviteit zelfs wanneer je worstelt met zaken in je leven. De mensheid had op dat moment ook zo’n vibe en spirituele boost nodig, na de aanslagen van 9/11 bijvoorbeeld. Dus we hebben wel wat bereikt met ‘Chase the Sun’, meer dan we ooit hadden kunnen en durven dromen. Idem voor de videoclip, daar krijg ik nog altijd kippenvel van. Die bracht de sterke boodschap - door mensen met een mentale beperking te gebruiken - dat iedereen kan genieten in het leven.”
We zijn intussen meer dan 20 jaar verder en nog steeds galmt ‘Chase the Sun’ door de boxen op zowat elk dartstoernooi. En bij verschillende voetbalclubs, zoals het Engelse Sheffield Wednesday en Reading, en het Australische Newcastle Jets en Adelaide United. Het nummer werd al meer dan 50 miljoen keer beluisterd op Spotify.
“Dat betekent allemaal zo veel voor ons”, stelt een emotionele Baroni. “Muziek is een snel veranderende business, maar zo veel jaren later wordt ons nummer nog steeds gespeeld. Zalig. Het mag dan niet de sound van vandaag hebben, ‘Chase the Sun’ is een nummer op zich. Het heeft een eigen persoonlijkheid en veel kracht in zich. En het werkt duidelijk in de dartswereld, het nummer blijft schitteren en daardoor blijft het nummer leven, zelfs bij jonge mensen. Meer kan je toch niet vragen als artiest? We zijn hier zo trots op en dankbaar, dat we toen die vraag kregen en daar in het wilde weg ‘ja’ op hebben geantwoord.
De mannen van Planet Funk zijn dan ook dartsfans voor het leven, hoewel de sport relatief klein blijft in Italië. “Hier kan je het niet enorm volgen”, klinkt het. “Voetbal is hier gigantisch, net als tennis en allerhande motorsporten. Maar als ik de kans krijg, dan kijk ik. Ik zou graag eens een toernooi bezoeken, zodat ik live kan meezingen met ons eigen nummer. Hoe gek zou dat zijn?”![]()
Wellicht heeft ze hem naakt gezien.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:02 schreef Anneloos het volgende:
Op sky noemt dat wijffie Littler ‘LITTELER’. Is she ok?![]()
Ben benieuwd hoe ze de middag en avondsessie van woensdag gaan verdelen.
Drie ex wereldkampioenen en een wedstrijd met de potentieel jongste ooit.
Littler en MVG in de avond toch?U MAD?![]()
Lijkt me wel, ja.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
Littler en MVG in de avond toch?![]()
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
Littler en MVG in de avond toch?![]()
Prima gemiddelde. Zijn tegenstander was ook erg sterk.quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die was van 2008 tot 2012 niet zo goed op het WK, hé.quote:
Bij zijn debuut wel dichtbij om Taylor eruit te mieteren.![]()
Dit geloof ik niet…quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
🗣️"Every year the worlds he talks so much nonsense. He's always allowed to talk crap. Do you know what I mean? No one takes him serious on the tour as well because he's not allowed an opinion at home as well"
🎤 🍿Michael van Gerwen responds to Peter Wright's claims
Mvg zegt Peter is een cuck GENOT-![]()
Poppers genot.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niks mis mee. Met mate dan. Net als zuipen.![]()
Zonder poedersuiker geen oliebollen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ook snuif ja? Nog nooit gedaan
(Ik ga niet aan de snuif morgen, dat doe ik in principe niet meer)Makkelijk eerste![]()
Gelachen om in principequote:Op dinsdag 31 december 2024 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder poedersuiker geen oliebollen.
(Ik ga niet aan de snuif morgen, dat doe ik in principe niet meer)![]()
Wel poepgemiddeldes zie ik netquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:wereldgozer![]()
![]()
![]()
Top 100 voor reeks "2025 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2024 t/m 30-12-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 2527 Poepz0r Luke Humphries
02 1694 Doevelaer Michael Smith
03 1505 Szura Michael van Gerwen
04 1466 Dr_Flash Luke Littler
05 1268 GurneyIsBestOke Rob Cross
06 1232 fetX Dave Chisnall
07 1178 Dagoduck Jonny Clayton
08 1099 Zipportal Stephen Bunting
09 0933 Kopiko Damon Heta
10 0905 Bezsen Gerwyn Price
11 0808 WheeledWarrior Dimitri Van den Bergh
12 0787 de_boswachter Nathan Aspinall
13 0771 maxi-mus Danny Noppert
14 0734 Alaphilippe_ Gary Anderson
15 0642 Coco Chris Dobey
16 0574 Frozen-assassin James Wade
17 0501 wimderon Peter Wright
18 0480 Wereldgozer Josh Rock
19 0461 Nober Ross Smith
20 0415 Wertha Ryan Searle
21 0402 Scorpion_17 Andrew Gilding
22 0384 R-woud93 Martin Schindler
23 0382 WAvanBuren Joe Cullen
24 0377 The_Undertone Mike De Decker
25 0365 Immerdebestebob Dirk van Duijvenbode
25 0365 De_Kraam Daryl Gurney
27 0302 SlechteWoordgrappen Gabriel Clemens
28 0289 Anneloos Gian van Veen
29 0274 Evangelion Ritchie Edhouse
30 0262 AgnesGru Brendan Dolan
31 0247 Zorro Krzysztof Ratajski
32 0234 RotatoR Raymond van BarneveldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof dat wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
Jason Momoa terug naar DC als Lobo @:zipportal confirmed!![]()
Op welke melodie wordt dit gezongen eigenlijk? Heb hier geen beeld bijquote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Twee dagen de keelschrapen.
The Rydz, The Rydz, he's got shit hair but we don't care CALLAN CALLAN RYDZ
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op welke melodie wordt dit gezongen eigenlijk? Heb hier geen beeld bijtiktok![]()
Kut chromecast nu weer naar de klote. Het is ook altijd wat met dat gekut met streamen. Waar is de goede oude tijd gewoon RTL 7 altijd goed.![]()
1:30quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wel poepgemiddeldes zie ik net
Bekijk deze YouTube-video![]()
Wednesday January 1
Afternoon Session (1230 GMT)
Quarter-Finals x2
Chris Dobey v Gerwyn Price
Michael van Gerwen v Callan Rydz
Evening Session (1900 GMT)
Quarter-Finals x2
Peter Wright v Stephen Bunting
Luke Littler v Nathan Aspinall![]()
![]()
Warme balletjesquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:13 schreef wimderon het volgende:
Mike mag in de middag op komen draven, jawel!![]()
Ze verwachten schijnbaar veel van Aspquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wednesday January 1
Quarter-Finals x2
Quarter-Finals x2
Luke Littler v Nathan Aspinall![]()
![]()
Dank jequote:![]()
Geen idee of iemand überhaupt prijs stelt op dat liedboek verder maar okee. Er was toch ook nog iets met "Ohne Deutschland.... was alles maar saai" of zo?Wie weet daar meer van?
Is dit ooit eerder gebeurd?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:13 schreef wimderon het volgende:
Mike mag in de middag op komen draven, jawel!Makkelijk eerste![]()
Sekahquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Superman (2025) wordt de eerste test.![]()
Vanaf Qf maar 1 speler per ronde in de Pick'em toch @maxi-mus?quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wednesday January 1
Quarter-Finals x2
Quarter-Finals x2
Luke Littler v Nathan Aspinall
Mooi.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:13 schreef wimderon het volgende:
Mike mag in de middag op komen draven, jawel!![]()
Moet van het WK2014 (middagsessie tegen Gando) zijn geweest dat Van Gerwen voor het laatst op het WK in de middag gooide.![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dit ooit eerder gebeurd?![]()
Toen stond Gando ook 1-3 voorquote:. Dat waren de eerste tekenen van Gando's herstel na wat lelijke jaren.
![]()
Dat lijkt wel Hurray Hurray it's a holi-holiday van Boney Mquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:11 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2025 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2024 t/m 30-12-2024
15 0642 Coco Chris Dobey
19 0461 Nober Ross Smith
32 0234 RotatoR Raymond van BarneveldDe eerste keer dat je deze lijst opmaakte stond ik boven @fetX en dat is een darts hooligan heb ik me laten vertellen, dus toen als niet darts kijker maar even pas op de plaats gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bokstokie.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De eerste keer dat je deze lijst opmaakte stond ik boven @:fetX en dat is een darts hooligan heb ik me laten vertellen, dus toen als niet darts kijker maar even pas op de plaats gemaakt![]()
Aspgenotquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:18 schreef de_boswachter het volgende:
69 0029 @:RipCity Vincent van der Voort
Insert bal gifje![]()
Eerst even een dagje rustig ademhalen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel echt een genotskwartfinale eigenlijk. Vier interessante potjes.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Kan die nog naar Ahmed zoeken.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan hij de late vlucht hebben.![]()
Na wat pintelieren had ik wel trek in een dame van plezier. Piste helaas naast de pot bij het Baekelandplein. Dat was al dicht. Dan maar naar Maasbracht naar de Wallen. Of de Limburgse Wallen zoals het officieel heet.
Zoals altijd in het weekend was het daar druk laat op de avond. Zowel binnen als op de parkeerplaats. Toch een plekje gevonden voor mijn bolide. Eenmaal binnen door de metaaldetector en dan wat rondkijken. Binnen was het aardig druk. Veel dames bezet, op de gangen stonden ook bezoekers te wachten tot hun favoriete dame het gordijntje weer open trok.
Onder de bezoekers nogal wat groepjes Noord-Afrikanen, maar niet vervelend of zo. @Zipportal
Uiteindelijk gekozen voor de Hongaarse Debby. Bovenop het starttarief heb ik 50 extra betaald voor PZC. Pijpen was aanvankelijk veel handwerk, maar na wat correcties van mijn kant, pijpte ze goed. Daarna nam ik het heft in handen. Ik draaide me, begon haar te likken en m'n vrije rechterhand op haar achterhoofd om haar standje 69 in haar mond te neuken. Al snel had het weinig met pijpen te maken maar neukte ik haar hard in haar bek. Tot ik uiteindelijk klaar kwam.
Ze vond het niet erg "aangepakt" te worden. Sterker nog: kon ze wel waarderen. Voor mij wel voor herhaling vatbaar deze Hongaarse Debby.U MAD?![]()
Goed, Nostra is weer bij, Liedboek is weer bij. Zal morgen wel een linkje doen voor geīnteresseerden. Nu slapen net als jullie allemaal
quote:"Dit geeft vertrouwen en voldoening", zei 'Mighty Mike' na afloop. "Ik ben tot veel in staat. Wereldkampioen worden? Honderd procent, met alle respect voor de anderen, die zijn ook goed."
In de kwartfinales staat Van Gerwen op 1 januari tegenover de Engelsman Callan Rydz, de nummer 43 van de wereldranglijst. "Hij speelt een fantastisch toernooi, maar ik mag niet van hem verliezen en dat gaat ook niet gebeuren", zei Van Gerwen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:11 schreef Doevelaer het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2025 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2024 t/m 30-12-2024
15 0642 Coco Chris Dobey
19 0461 Nober Ross Smith
32 0234 RotatoR Raymond van BarneveldWeinig uitzicht op stijgen voor mij als ik mijn planning voor 1 & 3 januari zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Twee januari ook nog, hmm, er zit nog speling in.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 31-12-2024 01:45:53 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het was dus alweer van 2023 geleden dat er een 9-darter was gegooid. Dat had ik even gemist.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jammer, maar knap, dat Littler toch won, druk van de Prumjur Liek staat er toch wel vol opJack does it in real time...![]()
Jij.quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Want BTC is geen crypto? Wie is hier nou de noob?
Bitcoin is bitcoin.
De rest is crypto. Fuck crypto![]()
![]()
Wat een grote muil weer.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Nou we weten één ding zeker: Er wordt een Engelsman wereldkampioen, of iemand die het al geweest is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ja nee. Bitcoin is een crypto.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij.
Bitcoin is bitcoin.
De rest is crypto. Fuck crypto
-![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou we weten één ding zeker: Er wordt een Engelsman wereldkampioen, of iemand die het al geweest is.Waarom dan? Iets gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
Price, Wright en MVG hebben al een titel. Rest van deelnemers zou dan Engels moeten zijnquote:
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Gewoon, omdat er alleen nog maar Engelsen en oud-wereldkampioenen in zittenquote:
en de allebei is voor Aardappel Bunting dan.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Price, Wright en MVG hebben al een titel. Rest van deelnemers zou dan Engels moeten zijnSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
maggewoonniegebeureklaarquote:Op dinsdag 31 december 2024 10:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen darts maar wel 'sociale verplichtingen'![]()
Welke darters kwamen snel op maar zijn nooit wat geworden? Ik heb beetje dat gevoel bij Van Duyvenbode![]()
Die heeft iig nog een tv-finale gehaald.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Welke darters kwamen snel op maar zijn nooit wat geworden? Ik heb beetje dat gevoel bij Van DuyvenbodeHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Justin van Tergouw, Leighton Bennett, Corey Cadby, Jamie Lewis, Ted Evetts, Ciaran Teehan, Keegan Brown.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Welke darters kwamen snel op maar zijn nooit wat geworden? Ik heb beetje dat gevoel bij Van Duyvenbode![]()
Walgelijk lijstje mensen zeg.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Justin van Tergouw, Leighton Bennett, Corey Cadby, Jamie Lewis, Ted Evetts, Ciaran Teehan, Keegan Brown.![]()
stalen ballen award is ook al geweest.
Bij die 170 van Cullen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Puddingleg en hollandse avond ook.
Puddingleg die bij Callan die hem zijn 110 avg kostteSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Vandaag maar even top 2000 luisteren dan…..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag maar even top 2000 luisteren dan…..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
Vandaag maar even top 2000 luisteren dan…..Ik zie je in het top2000 cafe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@wimderonquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie je in het top2000 cafe.U MAD?![]()
Scott Rand, James Richardson, Darren Webster, Andy Smith, Kevin McDine, Dean Winstanley, Benito van de Pas, Cristo Reyes, Alan Norris, Richard North, Max Hopp, Derk Telnekes, Willie Borland.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:11 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dank voor de aanvullingenquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Puddingleg en hollandse avond ook.
Puddingleg die bij Callan die hem zijn 110 avg kostte
Wanneer Hollandse Avond?Makkelijk eerste![]()
Heel in het begin voor de grote vlaggetjesslachtingquote:Op dinsdag 31 december 2024 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank voor de aanvullingen
Wanneer Hollandse Avond?
WK van volgend jaar.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank voor de aanvullingen
Wanneer Hollandse Avond?![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:32 schreef Nober het volgende:
Op welke plaatsen staat Bach in die top 2000?
[ x ]![]()
![]()
Chin up matequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:01 schreef Poepz0r het volgende:
Kaak waarschijnlijk ontstoken. Altijd tegen mij![]()
SUPERCHINquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:01 schreef Poepz0r het volgende:
Gurneyedquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:01 schreef Poepz0r het volgende:
Kaak waarschijnlijk ontstoken. Altijd tegen mijLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hebben anderen hem ook gehoord? Ik heb hem al die tijd nooit gekleurd en ook nooit gehoord.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel in het begin voor de grote vlaggetjesslachtingMakkelijk eerste![]()
Is volgens mij wel langs geweest ja heel ergens in het begin, maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hebben anderen hem ook gehoord? Ik heb hem al die tijd nooit gekleurd en ook nooit gehoord.![]()
Dank voor het benoemen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:12 schreef Slobeend het volgende:
We hebben nog iemand van de Barney Army nodig in het knock-out topic.Makkelijk eerste![]()
Checkquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:12 schreef Slobeend het volgende:
We hebben nog iemand van de Barney Army nodig in het knock-out topic.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Barney heeft mij laten opgroeien met de dartpijlquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:12 schreef Slobeend het volgende:
We hebben nog iemand van de Barney Army nodig in het knock-out topic.![]()
BARNEY ARMYquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Barney heeft mij laten opgroeien met de dartpijl![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
no more blowjobsquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:01 schreef Poepz0r het volgende:
Kaak waarschijnlijk ontstoken. Altijd tegen mijWhat can change the nature of a man?![]()
Opgelopen na het baffen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:01 schreef Poepz0r het volgende:
Omdat van de nieuwe batch Q-Schoolers alleen doped Dom Taylor een succes was, maakt de PDC voor Q-School reclame met Wessel Nijman die juist niet via Q-School zijn tourkaart haalde..
https://www.pdc.tv/news/2(...)c-qualifying-schools![]()
Lekker kaakgeschaatst tijdens je vakantiequote:Op dinsdag 31 december 2024 13:01 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
Even serieus, kan Ricardo Pietreczko een boete worden opgelegd?
Een scorend gemiddelde van 79 in de laatste 16. Ik kan je melden dat Fallon Sherrock, Alan Soutar daar niet jaloers op zijn. 53 procent van zijn beurten zonder triple ook.![]()
Het verdict van de laatste 16.
Luke Littler 103,14
Michael van Gerwen 101,98
Peter Wright 100,93
Luke Humphries 99,23
Ryan Joyce 97,73
Callan Rydz 97,38
Stephen Bunting 96,78
Nathan Aspinall 94,28
Robert Owen 94,07
Gerwyn Price 92,28
Jeffrey de Graaf 91,94
Jonny Clayton 91,73
Chris Dobey 91,59
Luke Woodhouse 90,61
Kevin Doets 88,17
Ricardo Pietreczko 78,46![]()
Was geblesseerdquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even serieus, kan Ricardo Pietreczko een boete worden opgelegd?
Een scorend gemiddelde van 79 in de laatste 16. Ik kan je melden dat Fallon Sherrock, Alan Soutar daar niet jaloers op zijn. 53 procent van zijn beurten zonder triple ook.![]()
Hoe is dit vergeleken met vorig jaar?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het verdict van de laatste 16.
Luke Littler 103,14
Michael van Gerwen 101,98
Peter Wright 100,93
Luke Humphries 99,23
Ryan Joyce 97,73
Callan Rydz 97,38
Stephen Bunting 96,78
Nathan Aspinall 94,28
Robert Owen 94,07
Gerwyn Price 92,28
Jeffrey de Graaf 91,94
Jonny Clayton 91,73
Chris Dobey 91,59
Luke Woodhouse 90,61
Kevin Doets 88,17
Ricardo Pietreczko 78,46What can change the nature of a man?![]()
Hebben we al entrynamen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Omdat van de nieuwe batch Q-Schoolers alleen doped Dom Taylor een succes was, maakt de PDC voor Q-School reclame met Wessel Nijman die juist niet via Q-School zijn tourkaart haalde..
https://www.pdc.tv/news/2(...)c-qualifying-schoolsLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
We moeten wachten tot Dartconnect het publiceert, helaas.quote:
Meer dan dat iemand uit mijn competitie het gaat proberen, weet ik niet. Greaves, ja.![]()
V Trijpquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We moeten wachten tot Dartconnect het publiceert, helaas.
Meer dan dat iemand uit mijn competitie het gaat proberen, weet ik niet. Greaves, ja.
Mol
Robbe
Die sowieso![]()
Ik zie dat MVG morgenmiddag is gepland. Wanneer was dat voor het laatst?KLB en DRT is een topcombinatie![]()
Gewoon.quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:19 schreef Zipportal het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100111506_964403c5
Hele huis naar de bliksem.![]()
11 jaar geledenquote:Op dinsdag 31 december 2024 14:19 schreef spleeh het volgende:
Ik zie dat MVG morgenmiddag is gepland. Wanneer was dat voor het laatst?![]()
Nog geen vuurwerkdode vandaag? Erg jammer!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Hele huis naar de bliksem.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Jeroooeenn, doe nou niet!quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:19 schreef Zipportal het volgende:
Hele huis naar de bliksem.![]()
Jongen zwaargewond door vuurwerk in Zeeland, met traumaheli naar ziekenhuis
https://www.nu.nl/binnenl(...)naar-ziekenhuis.html
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Terwijl ik met een pilsje in de klauwen sta wens ik al mijn dartvrienden een fijn en sportief 2025 toe!![]()
Zorgpremie weer een tientje erbij.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:50 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Wijfquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doet echt mokerveel pijn zeg gloeiendeU MAD?![]()
Appie genotquote:Op dinsdag 31 december 2024 15:50 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAU MAD?![]()
Ja jij ook maat.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Terwijl ik met een pilsje in de klauwen sta wens ik al mijn dartvrienden een fijn en sportief 2025 toe!U MAD?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: