Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ben benieuwd hoe ze de middag en avondsessie van woensdag gaan verdelen.
Drie ex wereldkampioenen en een wedstrijd met de potentieel jongste ooit.
Littler en MVG in de avond toch?
Prima gemiddelde. Zijn tegenstander was ook erg sterk.quote:
Die was van 2008 tot 2012 niet zo goed op het WK, hé.quote:
Dit geloof ik niet…quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:02 schreef Poepz0r het volgende:
🗣️"Every year the worlds he talks so much nonsense. He's always allowed to talk crap. Do you know what I mean? No one takes him serious on the tour as well because he's not allowed an opinion at home as well"
🎤 🍿Michael van Gerwen responds to Peter Wright's claims
Mvg zegt Peter is een cuck GENOT
Poppers genot.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niks mis mee. Met mate dan. Net als zuipen.
Zonder poedersuiker geen oliebollen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ook snuif ja? Nog nooit gedaan
Gelachen om in principequote:Op dinsdag 31 december 2024 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder poedersuiker geen oliebollen.
(Ik ga niet aan de snuif morgen, dat doe ik in principe niet meer)
De laatste keer dat ik dat deed had ik een dag later dengue (lol)quote:
Wel poepgemiddeldes zie ik netquote:Op dinsdag 31 december 2024 00:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof dat wel.quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:05 schreef Poepz0r het volgende:
Jason Momoa terug naar DC als Lobo @:zipportal confirmed!
Op welke melodie wordt dit gezongen eigenlijk? Heb hier geen beeld bijquote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Twee dagen de keelschrapen.
The Rydz, The Rydz, he's got shit hair but we don't care CALLAN CALLAN RYDZ
quote:Op dinsdag 31 december 2024 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op welke melodie wordt dit gezongen eigenlijk? Heb hier geen beeld bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |