Op tv komen met je bordje; onbetaalbaarquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat tik je wel aan.
En dan nog de vlucht, hotel en alles wat je daar buiten nog doet.
London is jankend duurquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat tik je wel aan.
Snuiven met wat Britse cunts jaaaaquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat tik je wel aan.
#VIESDIKquote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op tv komen met je bordje; onbetaalbaar
Er werd daar teringveel gesnoven, ja.quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snuiven met wat Britse cunts jaaaa
Ahmedgodquote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Ahmed nog niet gevonden. @:de_boswachter
Tied voor een Amber Alert. Blieft een kind.
Ze hebben in NY toch ook gewoon internet?quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgend jaar ben ik bij mijn schoonfamilie tijdens het WK Darts.
Een flinke knauw voor het warme bad.
Geen internet?quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat verbaast mij wel, ik vind darten geen drugssfeer.quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Er werd daar teringveel gesnoven, ja.
We branden een kaarsje.quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geen idee waarom je dit zou doenquote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat verbaast mij wel, ik vind darten geen drugssfeer.
Zitten daar urenlang pints te hakken, dan moet je watquote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Ahoy ook altijd hoor. Rij voor wc’s altijd een stuk langer dan de urinoirs.quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
3 weken bij je schoonfamilie?!quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel lastiger met data, ik ben aan de genade overgeleverd van mijn vriendin. Of ik moet wi-fi hebben.quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ze hebben in NY toch ook gewoon internet?
Klachten mag je F1 / [Viaplay] #26 waar we verder feest vieren hier deponerenquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef Alpha0 het volgende:
Bah waar is die goeie ouwe tijd dat je dit gewoon op Net 5 of SBS 6 kon zien.
Bijna beledigend niewaar.quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dit zou doen
Koop je ff een simkaartje met onbeperkt dataquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel lastiger met data, ik ben aan de genade overgeleverd van mijn vriendin. Of ik moet wi-fi hebben.
En overdag doe je dan doorgaans dingen.
Das ook wel weer zo jaquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Ahoy ook altijd hoor. Rij voor wc’s altijd een stuk langer dan de urinoirs.
Denk niet dat ze toevallig allemaal moeten schijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |