Een amstel?quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik geniet hier wel van. Pak er zo maar eens een biertje bij
Een Leo?quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef leolinedance het volgende:
Best, we gaan zien hoe ver hij dit jaar komtquote:Op maandag 30 december 2024 23:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat hij vorig jaar vrijuit kon gooien en nu de titelfavoriet is.
Daar worden meisjes met aandoeningen Wesley genoemd.quote:Op maandag 30 december 2024 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op het kamp van Bergen op Zoom viert men nu feest.
Nee, maar ook geen ¤1000. Valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die kaartjes zullen geen twee pond vijftig kosten of wel?
Rustig flash, rustig.quote:Op maandag 30 december 2024 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best, we gaan zien hoe ver hij dit jaar komt![]()
Ik gun hem het beste hoor![]()
Of is er nou weer iemand beledigd?
Nee, hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best, we gaan zien hoe ver hij dit jaar komt![]()
Ik gun hem het beste hoor![]()
Of is er nou weer iemand beledigd?
Dit kan ook binnen vier legs voorbij zijn hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef leolinedance het volgende:
Liggen de Leo's koudquote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef leolinedance het volgende:
Adtenquote:Op maandag 30 december 2024 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit kan ook binnen vier legs voorbij zijn hoor.
Spaatje rood en een tosti in de middag. Nog een colaatje in de avond. Take a walk on the wild sidequote:Op maandag 30 december 2024 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen ¤1000. Valt allemaal wel mee.
uitstekende keuzequote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het een Affligem tripel wordt.
Tripel Karmelietquote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het een Affligem tripel wordt.
Mvg gooide ook 102quote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik MvG vanavond en Wright gister zag spelen zijn zij beide echt niet kansloos tegen Littler
Dat is niet erg, morgen vrij dus alle tijd.quote:Op maandag 30 december 2024 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit kan ook binnen vier legs voorbij zijn hoor.
Morgen weer ijzersterk.quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef Doevelaer het volgende:
Ik drink een Othmar Quadrupel
Dronken voor de fles leeg is
Spa met bloedsinasappelquote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spaatje rood en een tosti in de middag. Nog een colaatje in de avond. Take a walk on the wild side
Daar woont @hollandia02 genotquote:Op maandag 30 december 2024 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op het kamp van Bergen op Zoom viert men nu feest.
Die kreeg ik toevallig vrijdag cadeau, lekker man.quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb nog een Hertog Jan Grand Pilsener gevonden. Eem proeven
@fetXquote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd naar wat het daar nou allemaal precies kost eigenlijk?
Toegang
Garderobe
Pint / pitcher
en wat schandvoer
Denk dat je zo 200 kwijt bent
Pils 10¤ ofzo wel grote bekerquote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Toegang
Garderobe
Pint / pitcher
en wat schandvoer
Van Gerwen is een garantie op de avond, maar Wright v Bunting zou daar natuurlijk veel meer thuishorenquote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik voorspel dat de PDC het zo doet
Dobey v Price
Wright v Bunting
Van Gerwen v Rydz
Littler v Aspinall
Kunt daar vast wel pinnen toch?quote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bizar dat je in Ellie Pellie met euro's kunt betalen
Dat tik je wel aan.quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Toegang
Garderobe
Pint / pitcher
en wat schandvoer
Probleemn? Poar neemnquote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb nog een Hertog Jan Grand Pilsener gevonden. Eem proeven
Mooie samenvatting heb je gemaakt.quote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat tik je wel aan.
En dan nog de vlucht, hotel en alles wat je daar buiten nog doet.
Thuis is toch leuker.quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Toegang
Garderobe
Pint / pitcher
en wat schandvoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |