Weltrustenquote:
Alpecin, Doping für die Haarequote:
Gelukkigquote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope, ik vind het ook verschrikkelijk.
Dingen die je niet vaak leestquote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk uit naar de potten en pannen wals.
Volgend jaar doe ik weer meequote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgend jaar met me mee-stemmen dan
Vreselijk is overdreven, maar ik vind het helemaal niet bijzonder.quote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die dit vreselijk vind?
Gaat ie wel doen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik hem nog even rek tot GLS en dan ga slapen.
Als van Inkel em maar niet verpest
Ik weet het wel zeker. Maar het is wel een lief gebaar.quote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als ik dit voor Diaan ga zingen, denk ik dat ze me vraagt om de plaat op te zetten.
Sleep well Essquote:
quote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk uit naar de potten en pannen wals.
Ja nu willen wij het ook wetenquote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij bent de enige die 'm heeft gezien, doe me een groot plezier en hou dat zo PippenScottie
Voor haarquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Maar het is wel een lief gebaar.
Nee, je hebt geluk!quote:
Staat dan ook reeds genoteerdquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat was ik 2 December al dankzij mien bruur
Niemand, door die kutreclame van de AHquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Gretzl het volgende:
Wie heeft WHAMAGEDDON gewonnen dit jaar?![]()
![]()
Mijn collega's iig nietquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Uhhhmquote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij bent de enige die 'm heeft gezien, doe me een groot plezier en hou dat zo PippenScottie
@GeorgeMquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Strani het volgende:
Dit vind ik dan weer vrij verschrikkelijk.
Eigenlijk vind ik alles van Wham vrij verschrikkelijk.
Ga je schamenquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Strani het volgende:
ik niet. Everything she wantsquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Strani het volgende:
Ik heb 'm geloof ik de eerste dag van de Snob pas gehoord, meen dat dat de 18e wasquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Ik! Ik heb Last Christmas dit jaar (met deze versie meegeteld) 241 keer gehoord in de hele maanden november en december!quote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Staan er daarom zo weinig sinterklaasliedjes in de lijst?quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef Koen66 het volgende:
kerstnummers zouden niet zo hoog moeten staan dat ze na kerst aan de beurt zijn
Ik uiteraard.quote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Eigenlijk zelfs niet na kerstavond.quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef Koen66 het volgende:
kerstnummers zouden niet zo hoog moeten staan dat ze na kerst aan de beurt zijn
Goede cover!quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef Gretzl het volgende:
Ken t via de originele van Cascada godin![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk deze op zich nog wel.quote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef Evenstar het volgende:
@:Viv en ik vroegen ons af of kerstplaten ook zo hoog zouden staan als Top2000 ergens in de zomer was geweest en niet in december ....
reeds besprokenquote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef Evenstar het volgende:
@:Viv en ik vroegen ons af of kerstplaten ook zo hoog zouden staan als Top2000 ergens in de zomer was geweest en niet in december ....
zwarte piet ging uit fietsen heeft het weer niet gehaald inderdaadquote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Staan er daarom zo weinig sinterklaasliedjes in de lijst?
EINDBAAS ARNIEquote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik! Ik heb Last Christmas dit jaar (met deze versie meegeteld) 241 keer gehoord in de hele maanden november en december!Niemand komt daar overheen
Die blijft zo goedquote:
Vandaag leerde ik dat Last Christmas in de snob 2000 staatquote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb 'm geloof ik de eerste dag van de Snob pas gehoord, meen dat dat de 18e was
Zonder de Zaanse Grootgrutterquote:
Nee zeker niet. Denk zelfs geen enkelequote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef Evenstar het volgende:
Daft Punk?quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef Gretzl het volgende:
Ken t via de originele van Cascada godin![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee, maar ze hadden 'm in een jingle rondom het hele uur gestoptquote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vandaag leerde ik dat Last Christmas in de snob 2000 staat
En jij vindt dat hij vrij irrelevant is binnen Wham?quote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ho wacht, George alléén vind ik wel veel goede dingen hebben.
Die lijst is ook niet meer serieus te nemen dusquote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vandaag leerde ik dat Last Christmas in de snob 2000 staat
50 pct metal en prog. Nee dusquote:Op maandag 30 december 2024 23:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Die lijst is ook niet meer serieus te nemen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |