Is weer eens wat anders dan David Crosby.quote:
Ik vind Kees ook erg mooiquote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook heel mooi van Frans Halsema o.a.: De Vroeg Grijze Generatie, Jean-Francois En Piet Van Dijk, Moeder Alcohol (die laatste is iets meer lollig maar ook mooi).
Maar die zullen er wel nooit in komen.
Kees staat in de evergreen top 1000quote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook heel mooi van Frans Halsema o.a.: De Vroeg Grijze Generatie, Jean-Francois En Piet Van Dijk, Moeder Alcohol (die laatste is iets meer lollig maar ook mooi).
Maar die zullen er wel nooit in komen.
Als ik dit voor Diaan ga zingen, denk ik dat ze me vraagt om de plaat op te zetten.quote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo lief. Ik hoop dit nog ooit over iemand te kunnen zingen
Tunnel of Love helaas al geweestquote:Op maandag 30 december 2024 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig staat Brothers in Arms nog veel hoger
Jaquote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef houdjemond het volgende:
Ben ik de enige die dit vreselijk vind?
Je lijstje was wel heel dramatisch Arniequote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar zonder gekheid, het is dat dit jaar voor mij een chaotische stemronde was (ik had maar twee minuten), maar dit is normaal gesproken vaste stemplaat-genot.![]()
Nope, ik vind het ook verschrikkelijk.quote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 23:15 schreef Melleyn het volgende:
Ach wel treurig nieuws over Douwe BobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Annie?quote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de moeder van die schilder.
Jij bent de enige die 'm heeft gezien, doe me een groot plezier en hou dat zo PippenScottiequote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je lijstje was wel heel dramatisch Arnie
Volgend jaar met me mee-stemmen danquote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja, deze staat mooi. Mocht van mij zelfs nog hoger.
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef houdjemond het volgende:
Helaas is @Nizno al naar bedquote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik kijk uit naar de potten en pannen wals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |