zwarte piet ging uit fietsen heeft het weer niet gehaald inderdaadquote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Staan er daarom zo weinig sinterklaasliedjes in de lijst?
EINDBAAS ARNIEquote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik! Ik heb Last Christmas dit jaar (met deze versie meegeteld) 241 keer gehoord in de hele maanden november en december!Niemand komt daar overheen
Die blijft zo goedquote:
Vandaag leerde ik dat Last Christmas in de snob 2000 staatquote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb 'm geloof ik de eerste dag van de Snob pas gehoord, meen dat dat de 18e was
Zonder de Zaanse Grootgrutterquote:
Nee zeker niet. Denk zelfs geen enkelequote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef Evenstar het volgende:
@:Viv en ik vroegen ons af of kerstplaten ook zo hoog zouden staan als Top2000 ergens in de zomer was geweest en niet in december ....
Daft Punk?quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef Gretzl het volgende:
Ken t via de originele van Cascada godin![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nee, maar ze hadden 'm in een jingle rondom het hele uur gestoptquote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vandaag leerde ik dat Last Christmas in de snob 2000 staat
En jij vindt dat hij vrij irrelevant is binnen Wham?quote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ho wacht, George alléén vind ik wel veel goede dingen hebben.
Die lijst is ook niet meer serieus te nemen dusquote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vandaag leerde ik dat Last Christmas in de snob 2000 staat
50 pct metal en prog. Nee dusquote:Op maandag 30 december 2024 23:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Die lijst is ook niet meer serieus te nemen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |