Mijn collega's iig nietquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Gretzl het volgende:
Wie heeft WHAMAGEDDON gewonnen dit jaar?![]()
![]()
Uhhhmquote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij bent de enige die 'm heeft gezien, doe me een groot plezier en hou dat zo PippenScottie
@GeorgeMquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Strani het volgende:
Dit vind ik dan weer vrij verschrikkelijk.
Eigenlijk vind ik alles van Wham vrij verschrikkelijk.
Ga je schamenquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Strani het volgende:
ik niet. Everything she wantsquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Strani het volgende:
Ik heb 'm geloof ik de eerste dag van de Snob pas gehoord, meen dat dat de 18e wasquote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Ik! Ik heb Last Christmas dit jaar (met deze versie meegeteld) 241 keer gehoord in de hele maanden november en december!quote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Staan er daarom zo weinig sinterklaasliedjes in de lijst?quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef Koen66 het volgende:
kerstnummers zouden niet zo hoog moeten staan dat ze na kerst aan de beurt zijn
Ik uiteraard.quote:Op maandag 30 december 2024 23:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Eigenlijk zelfs niet na kerstavond.quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef Koen66 het volgende:
kerstnummers zouden niet zo hoog moeten staan dat ze na kerst aan de beurt zijn
Goede cover!quote:Op maandag 30 december 2024 23:20 schreef Gretzl het volgende:
Ken t via de originele van Cascada godin![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik denk deze op zich nog wel.quote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef Evenstar het volgende:
@:Viv en ik vroegen ons af of kerstplaten ook zo hoog zouden staan als Top2000 ergens in de zomer was geweest en niet in december ....
reeds besprokenquote:Op maandag 30 december 2024 23:21 schreef Evenstar het volgende:
@:Viv en ik vroegen ons af of kerstplaten ook zo hoog zouden staan als Top2000 ergens in de zomer was geweest en niet in december ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |