SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Even Leonard Gates op de trein zetten.quote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook een bruine fruitschaal draaien in het toilet boh![]()
Eerst mijn vakantie. Nu ditquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pardon? Zomaar mensen beledigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
Dat zal wel flink persen zijn dan.quote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even Leonard Gates op de trein zetten.U MAD?![]()
Die deed het ook aardig voor volle zalenquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
Loek heeft wel een beetje een Adolf-kapsel![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Eerst mijn vakantie. Nu ditJa geen idee waar dit nou weer op slaat eerlijk gezegd. Maar goed, het zal wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dit kan nietquote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even Leonard Gates op de trein zetten.![]()
Pakt ie toch gewoon z’n tweede accountquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Zipportal het volgende:
@:Poepz0r offline zo wordt hij nooit eerste met posten.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Luie zoekers.quote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lees daar niets overZeker Randstad nieuws?
![]()
Je wordt er niet gezelliger op zo in de late uurtjes. Gaat het wel goed met je maat? In DRT passen we goed op elkaar.quote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen idee waar dit nou weer op slaat eerlijk gezegd. Maar goed, het zal wel.U MAD?![]()
Hij heeft inmiddels zo’n duizend posts voorsprong dus ik denk dat hij het wel redtquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Zipportal het volgende:
@:Poepz0r offline zo wordt hij nooit eerste met posten.![]()
Oh man die Shaun Greatbatch kankerbet was geniaalquote:Moest ik pas nog aan denken.
(toen was NL nog niet woke)U MAD?![]()
Lekker met kerst doorposten genot.quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels zo’n duizend posts voorsprong dus ik denk dat hij het wel redt![]()
Blijven pushen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels zo’n duizend posts voorsprong dus ik denk dat hij het wel redt![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
Loek heeft wel een beetje een Adolf-kapsel
Makkelijk eerste![]()
Klinkt hilarischquote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh man die Shaun Greatbatch kankerbet was geniaalMoest ik pas nog aan denken.
![]()
![]()
Mijn slechtste ervaring ooit.
Ik kwam netjes binnen (na een kwartier te hebben gewacht op het huisnummer) en betaalde voor een uur
Ze liet direct na de betaling al merken dat ze er eigenlijk geen zin in had
pijpen ging moeizaam en het leek wel alsof ze me opzettelijk pijn deed met haar tanden
daar is ze erop gaan zitten, dit was nog wel prima
andere posities konden niet want ik deed haar blijkbaar pijn. Na ongeveer 15 minuten kwam ik de eerste keer.
ze heeft me nog geprobeerd hard te krijgen voor een 2de ronde maar dat lukte niet omdat er helemaal geen sexuele sfeer omheen hing.
Ze heeft me 50eu voor het overige half uurtje terug gegeven en ik ben vertrokken.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
T zal wel johquote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je wordt er niet gezelliger op zo in de late uurtjes. Gaat het wel goed met je maat? In DRT passen we goed op elkaar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik kijk live naar het einde van Scheveningen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Lullos in oostenrijkquote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukje obersturmbannfuhrer![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukje obersturmbannfuhrer
Makkelijk eerste![]()
quote:quote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukje obersturmbannfuhrerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Joyce pakt de set. Aan het werk voor de Nostra nu.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Als je zo bekijkt is Darts best behoorlijk “wit”
Zijn er Darters met een donkere huidskleur die goed kunnen darten?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Lekker maatquote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Leonard Gates.quote:Op maandag 30 december 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er Darters met een donkere huidskleur die goed kunnen darten?
Devon Pietersen.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er Darters met een donkere huidskleur die goed kunnen darten?![]()
![]()
Zijn er Darters met een donkere huidskleur die goed kunnen darten?echt waar ga weg
U MAD?![]()
Dimi als ie weer eens aars heeft geliktquote:Op maandag 30 december 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er Darters met een donkere huidskleur die goed kunnen darten?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het darten moet een zuivere sport blijven.quote:Op maandag 30 december 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
@pietjepuk2000Makkelijk eerste![]()
Djurmeen, Toyloquote:Op maandag 30 december 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er Darters met een donkere huidskleur die goed kunnen darten?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zijn er Darters met een donkere huidskleur die goed kunnen darten?![]()
![]()
Is Pietje geband, ERG MOOIquote:Op maandag 30 december 2024 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het darten moet een zuivere sport blijven.
@:pietjepuk2000Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rob Cross als hij op vakantie is geweest.![]()
Superieur rasgenotquote:Op maandag 30 december 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er Darters met een donkere huidskleur die goed kunnen darten?RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar als je op vakantie gaat word je niet dunnerquote:Op maandag 30 december 2024 23:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Rob Cross als hij op vakantie is geweest.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Pohhhquote:Op maandag 30 december 2024 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Dimi als ie weer eens aars heeft gelikt![]()
Die is over een tijd terug met een nieuwe kloon waar hij over xG en rassentheorieën lultquote:Makkelijk eerste![]()
Negers kunnen niet darten. @Calandquote:Op maandag 30 december 2024 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er Darters met een donkere huidskleur die goed kunnen darten?Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ik welquote:Op maandag 30 december 2024 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar als je op vakantie gaat word je niet dunner
Makkelijk eerste![]()
Dat is Scheveningen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat is dit dan voor trieste zooi?![]()
Bekijk deze YouTube-videoMakkelijk eerste![]()
Twee dagen de keelschrapen.
The Rydz, The Rydz, he's got shit hair but we don't care CALLAN CALLAN RYDZ![]()
![]()
Klompgebit KAPOET maken.quote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
The Rydz, The Rydz, he's got shit hair but we don't care CALLAN CALLAN RYDZ![]()
133
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
133 zie je niet zo vaak.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Even het liedboek bijwerken.quote:Op maandag 30 december 2024 23:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
The Rydz, The Rydz, he's got shit hair but we don't care CALLAN CALLAN RYDZ
@wimderon jij had nog ooit dat stukje over Planet Funk toch? #kenniemeervinde
Al besproken.quote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef PSVCL het volgende:
Joyce had de vader van Littler kunnen zijn (qua uiterlijk)U MAD?![]()
Qua leeftijd ookquote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef PSVCL het volgende:
Joyce had de vader van Littler kunnen zijn (qua uiterlijk)![]()
Hij kan ‘m ook opeten.quote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef PSVCL het volgende:
Joyce had de vader van Littler kunnen zijn (qua uiterlijk)![]()
Ze kan net zo goed haar tetten even laten zien.quote:Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Prima, mag niet klagenquote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:anneloos wat vind jij van deze wenkbrauwen-![]()
Nog ff en deze R4 wordt The Fluke of the Lukes
Dan is de spanning meteen weg.quote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze kan net zo goed haar tetten even laten zien.![]()
Of de piemel. Blijft NPO.quote:Op maandag 30 december 2024 23:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze kan net zo goed haar tetten even laten zien.![]()
Ik begrijp niet zo goed waarom Joyce maar niet doorbreekt. Zou prima rond de top 16 kunnen spelen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hele gevaarlijke darter voor iedereen, ook al gooi je als darter degelijk rond de 95-100.Makkelijk eerste![]()
Omdat bij hem veel afhankelijk is van de eerste dart?quote:Op maandag 30 december 2024 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom Joyce maar niet doorbreekt. Zou prima rond de top 16 kunnen spelen.![]()
mensen in het publiek?![]()
Wat doen die tussen zeg half zes en acht uur eigenlijk? Die blijven niet in die zaal toch?
Die worden vervangen voor nieuwe mensenquote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat doen die tussen zeg half zes en acht uur eigenlijk? Die blijven niet in die zaal toch?![]()
Mist hij niet redelijk wat toernooien door z'n vliegangst?quote:Op maandag 30 december 2024 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom Joyce maar niet doorbreekt. Zou prima rond de top 16 kunnen spelen.![]()
Nee. Zijn twee sessies moat. Zaal wordt leeg geveegdquote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat doen die tussen zeg half zes en acht uur eigenlijk? Die blijven niet in die zaal toch?U MAD?![]()
Die gaan naar huisquote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat doen die tussen zeg half zes en acht uur eigenlijk? Die blijven niet in die zaal toch?![]()
ja dat klinkt logisch. Maar zjak had het over mensen die er al tien uur zittenquote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die worden vervangen voor nieuwe mensen
Hoe dan ook: bier drinken.quote:Op maandag 30 december 2024 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
mensen in het publiek?Wat doen die tussen zeg half zes en acht uur eigenlijk?
![]()
De mensen die er werken gok ikquote:Op maandag 30 december 2024 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat klinkt logisch. Maar zjak had het over mensen die er al tien uur zitten![]()
Als die mensen voor 2 sessies tickets hebben zou dat kunnen!quote:Op maandag 30 december 2024 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat klinkt logisch. Maar zjak had het over mensen die er al tien uur zitten![]()
Dit helpt niet mee neequote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Mist hij niet redelijk wat toernooien door z'n vliegangst?![]()
Er zijn vast malloten die tickets hebben voor de middag en de avondquote:Op maandag 30 december 2024 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat klinkt logisch. Maar zjak had het over mensen die er al tien uur zittenIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Met zijn gewicht niet onbegrijpelijk.quote:Op maandag 30 december 2024 23:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Mist hij niet redelijk wat toernooien door z'n vliegangst?![]()
Dan ben je wel mooi bezopen denk ikquote:Op maandag 30 december 2024 23:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als die mensen voor 2 sessies tickets hebben zou dat kunnen!![]()
In ieder geval fijn dat de laatste wedstrijd van het jaar levert. Die van vorig jaar (Humphries v Cullen) overtreffen wordt de komende jaren lastig, maar dit is fijn.![]()
Als Luke verliest dan kan een Wright, MVG of Price dit WK winnen.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Serious payingquote:Op maandag 30 december 2024 23:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als die mensen voor 2 sessies tickets hebben zou dat kunnen!
Als Luke wint ookquote:Op maandag 30 december 2024 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Luke verliest dan kan een Wright, MVG of Price dit WK winnen.![]()
Met dit spel wel ja.quote:
Gaan best wel weer wat hypetraintjes het ravijn in.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Littler gooit gewoon 102 gemiddeld?quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met dit spel wel ja.
Gaan best wel weer wat hypetraintjes het ravijn in.![]()
Toch maar niet geklikt.quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
https://vt.co/lifestyle/r(...)YAk8lrgrzj50I_U4ykrg
Genot![]()
Neequote:Op maandag 30 december 2024 23:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als die mensen voor 2 sessies tickets hebben zou dat kunnen!U MAD?![]()
Bedankt voor de malwarequote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
https://vt.co/lifestyle/r(...)YAk8lrgrzj50I_U4ykrg
Genot![]()
Ja, maar zoals ik MvG vanavond en Wright gister zag spelen zijn zij beide echt niet kansloos tegen Littlerquote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Littler gooit gewoon 102 gemiddeld?![]()
Ja prima. Maar vorig jaar gooide hij bij wijze van spreken alles wat hij wilde. En nu zie je dat ie her en der toch wel tegen wat weerstand op loopt.quote:Op maandag 30 december 2024 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Littler gooit gewoon 102 gemiddeld?
Of zeg ik dan weer iets heel raars of zo?
Met deze stabiliteit is Joyce voor veel darters een probleem. Niet voor niks al 2x de kwartfinale van t wk gehaald.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ze gaan allemaal stapje voor stapje beter. Littler ook.quote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik MvG vanavond en Wright gister zag spelen zijn zij beide echt niet kansloos tegen Littler![]()
Klimaatverandering.quote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja prima. Maar vorig jaar gooide hij bij wijze van spreken alles wat hij wilde. En nu zie je dat ie her en der toch wel tegen wat weerstand op loopt.
Of zeg ik dan weer iets heel raars of zo?![]()
Laten we het er op houden dat Littler nog steeds de favoriet isquote:Op maandag 30 december 2024 23:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal stapje voor stapje beter. Littler ook.![]()
Maar één keer, en dat was gewoon geglibber.quote:Op maandag 30 december 2024 23:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met deze stabiliteit is Joyce voor veel darters een probleem. Niet voor niks al 2x de kwartfinale van t wk gehaald.Makkelijk eerste![]()
Omdat hij vorig jaar vrijuit kon gooien en nu de titelfavoriet is.quote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja prima. Maar vorig jaar gooide hij bij wijze van spreken alles wat hij wilde. En nu zie je dat ie her en der toch wel tegen wat weerstand op loopt.
Komt door de puberteit, dan verandert er een boel voor zo'n jongenquote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die kaartjes zullen geen twee pond vijftig kosten of wel?quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Een amstel?quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik geniet hier wel van. Pak er zo maar eens een biertje bij![]()
Een Leo?quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef leolinedance het volgende:
Best, we gaan zien hoe ver hij dit jaar komtquote:Op maandag 30 december 2024 23:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat hij vorig jaar vrijuit kon gooien en nu de titelfavoriet is.![]()
Ik gun hem het beste hoor![]()
Of is er nou weer iemand beledigd?Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Daar worden meisjes met aandoeningen Wesley genoemd.quote:Op maandag 30 december 2024 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op het kamp van Bergen op Zoom viert men nu feest.![]()
Nee, maar ook geen ¤1000. Valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die kaartjes zullen geen twee pond vijftig kosten of wel?U MAD?![]()
Rustig flash, rustig.quote:Op maandag 30 december 2024 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best, we gaan zien hoe ver hij dit jaar komt![]()
Of is er nou weer iemand beledigd?![]()
Nee, hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best, we gaan zien hoe ver hij dit jaar komt![]()
Of is er nou weer iemand beledigd?![]()
Dit kan ook binnen vier legs voorbij zijn hoor.quote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik geniet hier wel van. Pak er zo maar eens een biertje bijMakkelijk eerste![]()
Liggen de Leo's koudquote:Op maandag 30 december 2024 23:36 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Adtenquote:Op maandag 30 december 2024 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit kan ook binnen vier legs voorbij zijn hoor.![]()
![]()
Spaatje rood en een tosti in de middag. Nog een colaatje in de avond. Take a walk on the wild sidequote:Op maandag 30 december 2024 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen ¤1000. Valt allemaal wel mee.
uitstekende keuzequote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het een Affligem tripel wordt.![]()
Tripel Karmelietquote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het een Affligem tripel wordt.![]()
Mvg gooide ook 102quote:Op maandag 30 december 2024 23:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, maar zoals ik MvG vanavond en Wright gister zag spelen zijn zij beide echt niet kansloos tegen Littler![]()
Dat is niet erg, morgen vrij dus alle tijd.quote:Op maandag 30 december 2024 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit kan ook binnen vier legs voorbij zijn hoor.![]()
Morgen weer ijzersterk.quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef Doevelaer het volgende:
Ik drink een Othmar Quadrupel
Dronken voor de fles leeg is![]()
Spa met bloedsinasappelquote:Op maandag 30 december 2024 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spaatje rood en een tosti in de middag. Nog een colaatje in de avond. Take a walk on the wild side
-![]()
Ik heb nog een Hertog Jan Grand Pilsener gevonden. Eem proeven“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Daar woont @hollandia02 genotquote:Op maandag 30 december 2024 23:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op het kamp van Bergen op Zoom viert men nu feest.![]()
Ben wel benieuwd naar wat het daar nou allemaal precies kost eigenlijk?
Toegang
Garderobe
Pint / pitcher
en wat schandvoer
Denk dat je zo 200 kwijt bent
Die kreeg ik toevallig vrijdag cadeau, lekker man.quote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb nog een Hertog Jan Grand Pilsener gevonden. Eem proeven![]()
@fetXquote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Toegang
Garderobe
Pint / pitcher
en wat schandvoer
Denk dat je zo 200 kwijt bent![]()
Pils 10¤ ofzo wel grote bekerquote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Toegang
Garderobe
Pint / pitcher
en wat schandvoer
Denk dat je zo 200 kwijt bent![]()
Van Gerwen is een garantie op de avond, maar Wright v Bunting zou daar natuurlijk veel meer thuishorenquote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik voorspel dat de PDC het zo doet
Dobey v Price
Wright v Bunting
Van Gerwen v Rydz
Littler v AspinallHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Kunt daar vast wel pinnen toch?quote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bizar dat je in Ellie Pellie met euro's kunt betalen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat tik je wel aan.quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Toegang
Garderobe
Pint / pitcher
en wat schandvoer
En dan nog de vlucht, hotel en alles wat je daar buiten nog doet.![]()
Probleemn? Poar neemnquote:Op maandag 30 december 2024 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb nog een Hertog Jan Grand Pilsener gevonden. Eem proeven![]()
![]()
Mooie samenvatting heb je gemaakt.quote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat tik je wel aan.
Thuis is toch leuker.quote:Op maandag 30 december 2024 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Toegang
Garderobe
Pint / pitcher
en wat schandvoer
Zjak die nog nooit geweest is genot (of ik heb dat gemist).![]()
Op tv komen met je bordje; onbetaalbaarquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat tik je wel aan.
![]()
London is jankend duurquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat tik je wel aan.
En dan nog de vlucht, hotel en alles wat je daar buiten nog doet.
-![]()
Snuiven met wat Britse cunts jaaaaquote:Op maandag 30 december 2024 23:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat tik je wel aan.
#VIESDIKquote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op tv komen met je bordje; onbetaalbaar![]()
Er werd daar teringveel gesnoven, ja.quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snuiven met wat Britse cunts jaaaa![]()
Ahmedgodquote:Op maandag 30 december 2024 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Ahmed nog niet gevonden. @:de_boswachter
Tied voor een Amber Alert. Blieft een kind.U MAD?![]()
Volgend jaar ben ik bij mijn schoonfamilie tijdens het WK Darts.
Een flinke knauw voor het warme bad.Makkelijk eerste![]()
Ze hebben in NY toch ook gewoon internet?quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een flinke knauw voor het warme bad.![]()
Geen internet?quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat verbaast mij wel, ik vind darten geen drugssfeer.quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Er werd daar teringveel gesnoven, ja.Makkelijk eerste![]()
We branden een kaarsje.quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een flinke knauw voor het warme bad.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Geen idee waarom je dit zou doenquote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat verbaast mij wel, ik vind darten geen drugssfeer.![]()
![]()
Zitten daar urenlang pints te hakken, dan moet je watquote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat verbaast mij wel, ik vind darten geen drugssfeer.![]()
Bij Ahoy ook altijd hoor. Rij voor wc’s altijd een stuk langer dan de urinoirs.quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat verbaast mij wel, ik vind darten geen drugssfeer.
Denk niet dat ze toevallig allemaal moeten schijten.![]()
3 weken bij je schoonfamilie?!quote:Op maandag 30 december 2024 23:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een flinke knauw voor het warme bad.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wel lastiger met data, ik ben aan de genade overgeleverd van mijn vriendin. Of ik moet wi-fi hebben.quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ze hebben in NY toch ook gewoon internet?
En overdag doe je dan doorgaans dingen (wat met het tijdsverschil niet helpt)Makkelijk eerste![]()
Klachten mag je F1 / [Viaplay] #26 waar we verder feest vieren hier deponerenquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef Alpha0 het volgende:
Bah waar is die goeie ouwe tijd dat je dit gewoon op Net 5 of SBS 6 kon zien.![]()
Bijna beledigend niewaar.quote:Op maandag 30 december 2024 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dit zou doenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Koop je ff een simkaartje met onbeperkt dataquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel lastiger met data, ik ben aan de genade overgeleverd van mijn vriendin. Of ik moet wi-fi hebben.
En overdag doe je dan doorgaans dingen.![]()
Das ook wel weer zo jaquote:Op maandag 30 december 2024 23:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Ahoy ook altijd hoor. Rij voor wc’s altijd een stuk langer dan de urinoirs.
Denk niet dat ze toevallig allemaal moeten schijten.
Makkelijk eerste
Forum Opties Forumhop: Hop naar: