Laten we het gezellig houden. Voor je het weet heb je een kliek.quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje alsof GGMM hier op bezoek komt.
PSV hoofd en dito tokkies.quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef PSVCL het volgende:
toplevel sporters zijn voor PSV (mvg en max)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen een Turk met een stropdas?
Een happy meal en een quarter pounder graag.
Hallo maat. Goede binnenkomer.quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bedoelt bruin fruitschaal, zo’n schaal zelf is niet zo fijn lijkt me.
Over vijf dagen zijn wij weer dikke vrienden.quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij laat ons netjes met rust, laten wij dat andersom ook doen.
Er zijn ook veel Belgen voor PSV. PSV Moklenbeek.quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef PSVCL het volgende:
toplevel sporters zijn voor PSV (mvg en max)
[ afbeelding ]
Je komt in DRT niet weg met zomaar mensen beledigen en in plaats van je excuses aanbieden de ander een ‘snowflake’ noemen.quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er zijn ook veel Belgen voor PSV. PSV Moklenbeek.
Lammersquote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV hoofd en dito tokkies.
Net als die kut Lammers.
Pardon? Zomaar mensen beledigen?quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je komt in DRT niet weg met zomaar mensen beledigen en in plaats van je excuses aanbieden de ander een ‘snowflake’ noemen.
Ik ga zometeen ook een bruine fruitschaal draaien in het toilet bohquote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou wel een bruine fruitschaal lusten eigenlijk.
quote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Anneloos het volgende:
Mensen, ik heb zojuist de Joost Klein icon ontdekt
Oké kukelekutuserquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook een bruine fruitschaal draaien in het toilet boh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |