SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Even Leonard Gates op de trein zetten.quote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook een bruine fruitschaal draaien in het toilet boh![]()
Eerst mijn vakantie. Nu ditquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pardon? Zomaar mensen beledigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-![]()
Dat zal wel flink persen zijn dan.quote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even Leonard Gates op de trein zetten.U MAD?![]()
Die deed het ook aardig voor volle zalenquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
Loek heeft wel een beetje een Adolf-kapsel![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Eerst mijn vakantie. Nu ditJa geen idee waar dit nou weer op slaat eerlijk gezegd. Maar goed, het zal wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dit kan nietquote:Op maandag 30 december 2024 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even Leonard Gates op de trein zetten.![]()
Pakt ie toch gewoon z’n tweede accountquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Zipportal het volgende:
@:Poepz0r offline zo wordt hij nooit eerste met posten.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Luie zoekers.quote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lees daar niets overZeker Randstad nieuws?
![]()
Je wordt er niet gezelliger op zo in de late uurtjes. Gaat het wel goed met je maat? In DRT passen we goed op elkaar.quote:Op maandag 30 december 2024 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen idee waar dit nou weer op slaat eerlijk gezegd. Maar goed, het zal wel.U MAD?![]()
Hij heeft inmiddels zo’n duizend posts voorsprong dus ik denk dat hij het wel redtquote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Zipportal het volgende:
@:Poepz0r offline zo wordt hij nooit eerste met posten.![]()
Oh man die Shaun Greatbatch kankerbet was geniaalquote:Moest ik pas nog aan denken.
(toen was NL nog niet woke)U MAD?![]()
Lekker met kerst doorposten genot.quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels zo’n duizend posts voorsprong dus ik denk dat hij het wel redt![]()
Blijven pushen.quote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels zo’n duizend posts voorsprong dus ik denk dat hij het wel redt![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
Loek heeft wel een beetje een Adolf-kapsel
Makkelijk eerste![]()
Klinkt hilarischquote:Op maandag 30 december 2024 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh man die Shaun Greatbatch kankerbet was geniaalMoest ik pas nog aan denken.
![]()
![]()
Mijn slechtste ervaring ooit.
Ik kwam netjes binnen (na een kwartier te hebben gewacht op het huisnummer) en betaalde voor een uur
Ze liet direct na de betaling al merken dat ze er eigenlijk geen zin in had
pijpen ging moeizaam en het leek wel alsof ze me opzettelijk pijn deed met haar tanden
daar is ze erop gaan zitten, dit was nog wel prima
andere posities konden niet want ik deed haar blijkbaar pijn. Na ongeveer 15 minuten kwam ik de eerste keer.
ze heeft me nog geprobeerd hard te krijgen voor een 2de ronde maar dat lukte niet omdat er helemaal geen sexuele sfeer omheen hing.
Ze heeft me 50eu voor het overige half uurtje terug gegeven en ik ben vertrokken.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
T zal wel johquote:Op maandag 30 december 2024 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je wordt er niet gezelliger op zo in de late uurtjes. Gaat het wel goed met je maat? In DRT passen we goed op elkaar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik kijk live naar het einde van Scheveningen.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Lullos in oostenrijkquote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukje obersturmbannfuhrer![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukje obersturmbannfuhrer
Makkelijk eerste![]()
quote:quote:Op maandag 30 december 2024 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukje obersturmbannfuhrerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: