SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Heeft langer problemen gehad met zijn zelfvertrouwen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe staat die de Graaf eigenlijk 80 op de oom als ie zo kan gooien?
Vorig jaar ook laatste 32 gehaald op het WK en het daar verdienstelijk gedaan tegen Rob Cross.Makkelijk eerste![]()
Walgelijke waterige deegsliert.quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Of Dolf Jansen, ook zo'n groot talent.![]()
Finkers genot.quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Oudejaarsconferences zijn niet leuk.
Gewoon.What can change the nature of a man?![]()
Zeg je pappriekaa en paapriekaa?quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ga zo wat paprika chips pakken.![]()
Mijn TT was wel tamelijk geslaagd destijds onniedan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Sowieso, cabaretiersquote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Oudejaarsconferences zijn niet leuk.
Gewoon.. Naar mensen kijken die denken dat ze grappig zijn
.
![]()
Stijn die fan is van Wout Weghorst vind ik een beetje als jij die plots groot fan zou zijn van Dolf Janssen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Of Dolf Jansen, ook zo'n groot talent.Makkelijk eerste![]()
Is dat een nieuw zenuwtrekje van MvG dat hij aan zijn broekspijp friemelt?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Paapriekaa. En #viesdikquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeg je pappriekaa en paapriekaa?![]()
Nieuw sinds 2008.quote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef franklop het volgende:
Is dat een nieuw zenuwtrekje van MvG dat hij aan zijn broekspijp friemelt?![]()
Snotje afvegen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef franklop het volgende:
Is dat een nieuw zenuwtrekje van MvG dat hij aan zijn broekspijp friemelt?![]()
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
O dat viel mij dan nog nooit zo opquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nee, maar ze filmen het nu wel continuquote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef franklop het volgende:
Is dat een nieuw zenuwtrekje van MvG dat hij aan zijn broekspijp friemelt?U MAD?![]()
Alles wat ik haat aan een mens komt in Dolf Janssen samen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stijn die fan is van Wout Weghorst vind ik een beetje als jij die plots groot fan zou zijn van Dolf Janssen.![]()
Ik wil niet naakt foto's van Dolf Jansen hier zienYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Of de familie Chabot.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stijn die fan is van Wout Weghorst vind ik een beetje als jij die plots groot fan zou zijn van Dolf Janssen.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Gelukkig werd er snel wat weggehaald. SPOILER TAGS AUB!Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Nico Dijkshoorn zou wel een goede oudejaarsconference kunnen doen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik mis de Woeste Meuk-podcasts van Nico Dijkshoorn opeens.![]()
Sowquote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moeten echt naar het Oostfront gedeporteerd worden.
U MAD?![]()
𝗣𝗗𝗖 𝗪𝗼𝗿𝗹𝗱 𝗖𝗵𝗮𝗺𝗽𝗶𝗼𝗻𝘀𝗵𝗶𝗽 𝘓𝘢𝘴𝘵 16
3️⃣ 𝗩𝗔𝗡 𝗚𝗘𝗥𝗪𝗘𝗡🇳🇱 𝟭𝟬𝟯.𝟭𝟵
𝘔𝘪𝘨𝘩𝘵𝘺 𝘔𝘪𝘬𝘦
🆚
2️⃣ 𝗗𝗘 𝗚𝗥𝗔𝗔𝗙🇸🇪 𝟵𝟰.𝟬𝟭
𝗦𝗘𝗧 𝟱: 𝟯-𝟬
📊 104.9 - 83.7
➒ 🔥126.8🔥 - 90.9
🎙 1 - 1
🎯 38% (3/8) - 0% (0/2)![]()
Ze moeten die categorie ook niet 140+ maar 134+ makenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja hij hoeft zich nergens voor te schamenquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verder wel een prima toernooi natuurlijk voor De Graaf.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
deed de pdc toch netquote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Szura het volgende:
Ze moeten die categorie ook niet 140+ maar 134+ maken![]()
Behalve voor het vlaggetje natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja hij hoeft zich nergens voor te schamen![]()
Voor dat vlaggetjequote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja hij hoeft zich nergens voor te schamen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik vond Nico Dijkshoorn vroeger wel grappig, maar nu eigenlijk helemaal niet meer.quote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn zou wel een goede oudejaarsconference kunnen doen.Makkelijk eerste![]()
Jeffrey laat het kopje hangenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
De barcode.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wat staat er eigenlijk bij MVG in z’n nek? Kempinski?![]()
Sow. Zou raken (3 seconden).quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Coco het volgende:
Tijd voor wat warmers (Emma Paton):
[ afbeelding ]U MAD?![]()
Beginjaren bij de wereld draait door.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Nico Dijkshoorn vroeger wel grappig, maar nu eigenlijk helemaal niet meer.What can change the nature of a man?![]()
Die columns voor VI zijn echt verschrikkelijk. Ook altijd over dezelfde onderwerpen en totaal niet grapipg.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Nico Dijkshoorn vroeger wel grappig, maar nu eigenlijk helemaal niet meer.
JA maAr ThEo LazEroMs![]()
Frank Heinen is de enige goede sportcolumnist.quote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die columns voor VI zijn echt verschrikkelijk. Ook altijd over dezelfde onderwerpen en totaal niet grapipg.
Heeft al een paar tia’s als straf gekregen voor zijn slechte columns.quote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die columns voor VI zijn echt verschrikkelijk. Ook altijd over dezelfde onderwerpen en totaal niet grapipg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Ach.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Laten we het hopen ja.quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo, prima.
Rydz gaat dit zaakje slopen woensdag!![]()
Nepnederlanders hoorde ik.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo, prima.
![]()
![]()
Easy win MvG![]()
Mwoah.quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo, prima.
Dadelijk Luke the nukeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Het is voortdurend hetzelfde trucje ja, een cynische voetbalromanticus die geen reet begrijpt van voetbal. Dat was eventjes leuk, hij heeft een erg mooie schrijfstijl, maar hij heeft al een jaartje of tien helemaal niets meer toe te voegen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
JA maAr ThEo LazEroMsMakkelijk eerste![]()
Dit had ook zomaar over een FOK! user kunnen gaan.quote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is voortdurend hetzelfde trucje ja, een cynische voetbalromanticus die geen reet begrijpt van voetbal. Dat was eventjes leuk, hij heeft een erg mooie schrijfstijl, maar hij heeft al een jaartje of tien helemaal niets meer toe te voegen.~FEYENOORD~
Van die mannen die niet met hun tijd meegaan.quote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is voortdurend hetzelfde trucje ja, een cynische voetbalromanticus die geen reet begrijpt van voetbal. Dat was eventjes leuk, hij heeft een erg mooie schrijfstijl, maar hij heeft al een jaartje of tien helemaal niets meer toe te voegen.![]()
Nico is niet leuk. Nooit geweest ook.
Net als die geschiedenisleraar met zeikstem hoe heet die ook alweer. Slimste mens aids.
Weg ermee. Ik lees nog liever de columns van klaasweetalles.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Maarten van Rossum.quote:Op maandag 30 december 2024 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
Net als die geschiedenisleraar met zeikstem hoe heet die ook alweer. Slimste mens aids.
Weg ermee. Ik lees nog liever de columns van klaasweetalles.![]()
Goed gesproken JeffreyCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Wij als vlaggetjesvolk wel hoorquote:Op maandag 30 december 2024 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Wij als Nederlanders willen helemaal niet alleen maar dat MVG wint, houd op joh idioot.![]()
![]()
Oh jee, he has to think about things. Dat kan alleen maar misgaan.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Columnist Tong80?quote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit had ook zomaar over een FOK! user kunnen gaan.![]()
Nee, die heeft al ruim twintig jaar niks meer toe te voegen en heeft bovendien geen mooie schrijfstijl.quote:Op maandag 30 december 2024 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit had ook zomaar over een FOK! user kunnen gaan.Makkelijk eerste![]()
*Rossemquote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet haten op Maarten.quote:Op maandag 30 december 2024 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
Weg ermee. Ik lees nog liever de columns van klaasweetalles.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je kan het als voetbalcolumnist eigenlijk steeds minder permitteren om geen reet van voetbal te begrijpen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van die mannen die niet met hun tijd meegaan.Makkelijk eerste![]()
Ik vond die kleine documentaires van Maarten bij RTV Utrecht altijd wel te pruimen.~FEYENOORD~
Hier zijn de Van Rossems ook wel.quote:Op maandag 30 december 2024 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vond die kleine documentaires van Maarten bij RTV Utrecht altijd wel te pruimen.What can change the nature of a man?![]()
Dat is twee keer dezelfde gast met een ander shirt aan.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Die stond daar nog net niet met een glimlach. Hij heeft het de grote vGerwen toch wel eventjes heel moeilijk gemaakt!!!quote:Op maandag 30 december 2024 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Jeffrie mist een stukje winnaarsmentaliteit.
Typisch de mentaliteit van een landverrader.Makkelijk eerste![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2024 22:28 schreef De_Kraam het volgende:
Weg ermee. Ik lees nog liever de columns van klaasweetalles.
Dick of hoe heet die gozer![]()
MvG en Littler in avond lijkt mequote:Op maandag 30 december 2024 22:35 schreef Nober het volgende:
Benieuwd naar de volgorde:
[ afbeelding ]![]()
Wout kan wel alleen zichzelf analyseren.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Blijft toch wel een prima monogram dat van MVG.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:quote:quote:The hell s goin on herequote:![]()
Ik krijg geen respect!![]()
Boe hoeAl jullie moeders ditdat
Je zal maar tepels in de vorm van Afghanistan hebben.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Boobjob, plakplaatjes.quote:
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
"In het landsbelang juich ik voor salamischijven", is de zin die we op vlaggetjesfans kunnen projecteren.quote:![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Je zal maar tepels in de vorm met de afmeting van Afghanistan hebben.![]()
Wtf.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bolletjes ijs.quote:Op maandag 30 december 2024 22:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hahah wat een vreselijk lelijke borsten van dat wijf![]()
En die gozer?quote:Op maandag 30 december 2024 22:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hahah wat een vreselijk lelijke borsten van dat wijf![]()
Niks mis mee maat.quote:Op maandag 30 december 2024 22:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hahah wat een vreselijk lelijke borsten van dat wijfU MAD?![]()
Dit intermezzo duurt eeuwen, ze zitten de boel gewoon te rekkenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zou je denken hequote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef Szura het volgende:
Dit intermezzo duurt eeuwen, ze zitten de boel gewoon te rekkenU MAD?![]()
De Puke en de Fluke zijn er al uit. Hup de Nuke.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Spijtigquote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
gianni savio is overleden volgens berichten
https://www.tuttobiciweb.it/article/1735594457![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
![]()
T1
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oeiquote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.tuttobiciweb.it/article/1735594457Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
![]()
Dit is klaar.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Is zijn bijnaam de machine of de robot ofzo?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Vlammetjes?quote:Op maandag 30 december 2024 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
nog ff wat vette tjap in de pan douwen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Inspiratiebron: Joyce.quote:Op maandag 30 december 2024 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
nog ff wat vette tjap in de pan douwen.![]()
Maar dan nóg beterquote:Op maandag 30 december 2024 22:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Littler doet me denken aan jonge mvg![]()
Graag pics.quote:Op maandag 30 december 2024 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
nog ff wat vette tjap in de pan douwen.![]()
Joyce is op zich wel een typische lekkerewijvennaam.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
ja je moeder, ik blijf niet aan de gang.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Boomernaam.quote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joyce is op zich wel een typische lekkerewijvennaam.![]()
Pics van je moeder?quote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je moeder, ik blijf niet aan de gang.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Sow, kribbig.quote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je moeder, ik blijf niet aan de gang.U MAD?![]()
Wowquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga maar weer slapen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je moeder, ik blijf niet aan de gang.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
vorige week wel. Moest ff blijven staan na 't schijten. Bohhhh. Goeie batch gehad denk ikquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
vorige week wel. Moest ff blijven staan na 't schijten. Bohhhh. Goeie batch gehad denk ik![]()
![]()
Ik zou wel een bruine fruitschaal lusten eigenlijk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit is niet nodig.quote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je moeder, ik blijf niet aan de gang.Makkelijk eerste![]()
Ja weet ik veelquote:Die was ik al bijna vergeten
Gemiste kansquote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef De_Kraam het volgende:
Paar oliebolletjes naar binnen gewerkt.
Geen mayo.![]()
IstanBullquote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er was ooit een Turkse darter op Lakeside.![]()
![]()
Rtquote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou wel een bruine fruitschaal lusten eigenlijk.![]()
Toen we een Italiaanse Michelle kregen bij het darten was ik ook wel een beetje teleurgesteldquote:Op maandag 30 december 2024 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joyce is op zich wel een typische lekkerewijvennaam.Makkelijk eerste![]()
Yihan Artut is ook behoorlijk Turks.quote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er was ooit een Turkse darter op Lakeside.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Wat zeg je tegen een Turk met een stropdas?quote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er was ooit een Turkse darter op Lakeside.
Een happy meal en een quarter pounder graag.De enige echte.![]()
1800000quote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet ik veelDie was ik al bijna vergeten
![]()
Hij laat ons netjes met rust, laten wij dat andersom ook doen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje alsof GGMM hier op bezoek komt.What can change the nature of a man?![]()
Je bedoelt bruin fruitschaal, zo’n schaal zelf is niet zo fijn lijkt me.quote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou wel een bruine fruitschaal lusten eigenlijk.sig verwijderd door FA![]()
Klopt wel helaasquote:Op maandag 30 december 2024 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vertrouw ik niet met van die scherpe pijlen in de hand.![]()
Laten we het gezellig houden. Voor je het weet heb je een kliek.quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje alsof GGMM hier op bezoek komt.U MAD?![]()
PSV hoofd en dito tokkies.quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef PSVCL het volgende:
toplevel sporters zijn voor PSV (mvg en max)
[ afbeelding ]
Net als die kut Lammers.![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat zeg je tegen een Turk met een stropdas?
Een happy meal en een quarter pounder graag.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Hallo maat. Goede binnenkomer.quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bedoelt bruin fruitschaal, zo’n schaal zelf is niet zo fijn lijkt me.U MAD?![]()
Over vijf dagen zijn wij weer dikke vrienden.quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij laat ons netjes met rust, laten wij dat andersom ook doen.Makkelijk eerste![]()
Er zijn ook veel Belgen voor PSV. PSV Moklenbeek.quote:Op maandag 30 december 2024 22:58 schreef PSVCL het volgende:
toplevel sporters zijn voor PSV (mvg en max)
[ afbeelding ]![]()
Je komt in DRT niet weg met zomaar mensen beledigen en in plaats van je excuses aanbieden de ander een ‘snowflake’ noemen.quote:Makkelijk eerste![]()
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 30 december 2024 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er zijn ook veel Belgen voor PSV. PSV Moklenbeek.U MAD?![]()
Lammersquote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV hoofd en dito tokkies.
Net als die kut Lammers.![]()
![]()
Pardon? Zomaar mensen beledigen?quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je komt in DRT niet weg met zomaar mensen beledigen en in plaats van je excuses aanbieden de ander een ‘snowflake’ noemen.
Ik ga zometeen ook een bruine fruitschaal draaien in het toilet bohquote:Op maandag 30 december 2024 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou wel een bruine fruitschaal lusten eigenlijk.Makkelijk eerste![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef Anneloos het volgende:
Mensen, ik heb zojuist de Joost Klein icon ontdekt![]()
![]()
Oké kukelekutuserquote:Op maandag 30 december 2024 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook een bruine fruitschaal draaien in het toilet boh![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV hoofd en dito tokkies.
Net als die kut Lammers.
What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |