Behalve voor het vlaggetje natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja hij hoeft zich nergens voor te schamen
Voor dat vlaggetjequote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja hij hoeft zich nergens voor te schamen
Ik vond Nico Dijkshoorn vroeger wel grappig, maar nu eigenlijk helemaal niet meer.quote:Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn zou wel een goede oudejaarsconference kunnen doen.
De barcode.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Wat staat er eigenlijk bij MVG in z’n nek? Kempinski?
Sow. Zou raken (3 seconden).quote:Op maandag 30 december 2024 22:21 schreef Coco het volgende:
Tijd voor wat warmers (Emma Paton):
[ afbeelding ]
Beginjaren bij de wereld draait door.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Nico Dijkshoorn vroeger wel grappig, maar nu eigenlijk helemaal niet meer.
Die columns voor VI zijn echt verschrikkelijk. Ook altijd over dezelfde onderwerpen en totaal niet grapipg.quote:Op maandag 30 december 2024 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Nico Dijkshoorn vroeger wel grappig, maar nu eigenlijk helemaal niet meer.
Frank Heinen is de enige goede sportcolumnist.quote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die columns voor VI zijn echt verschrikkelijk. Ook altijd over dezelfde onderwerpen en totaal niet grapipg.
JA maAr ThEo LazEroMs
Heeft al een paar tia’s als straf gekregen voor zijn slechte columns.quote:Op maandag 30 december 2024 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die columns voor VI zijn echt verschrikkelijk. Ook altijd over dezelfde onderwerpen en totaal niet grapipg.
JA maAr ThEo LazEroMs
Laten we het hopen ja.quote:Op maandag 30 december 2024 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo, prima.
Rydz gaat dit zaakje slopen woensdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |