SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Heeft langer problemen gehad met zijn zelfvertrouwen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe staat die de Graaf eigenlijk 80 op de oom als ie zo kan gooien?
Vorig jaar ook laatste 32 gehaald op het WK en het daar verdienstelijk gedaan tegen Rob Cross.Makkelijk eerste![]()
Walgelijke waterige deegsliert.quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Of Dolf Jansen, ook zo'n groot talent.![]()
Finkers genot.quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Oudejaarsconferences zijn niet leuk.
Gewoon.What can change the nature of a man?![]()
Zeg je pappriekaa en paapriekaa?quote:Op maandag 30 december 2024 22:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ga zo wat paprika chips pakken.![]()
Mijn TT was wel tamelijk geslaagd destijds onniedan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Sowieso, cabaretiersquote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
Oudejaarsconferences zijn niet leuk.
Gewoon.. Naar mensen kijken die denken dat ze grappig zijn
.
![]()
Stijn die fan is van Wout Weghorst vind ik een beetje als jij die plots groot fan zou zijn van Dolf Janssen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Of Dolf Jansen, ook zo'n groot talent.Makkelijk eerste![]()
Is dat een nieuw zenuwtrekje van MvG dat hij aan zijn broekspijp friemelt?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Paapriekaa. En #viesdikquote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeg je pappriekaa en paapriekaa?![]()
Nieuw sinds 2008.quote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef franklop het volgende:
Is dat een nieuw zenuwtrekje van MvG dat hij aan zijn broekspijp friemelt?![]()
Snotje afvegen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef franklop het volgende:
Is dat een nieuw zenuwtrekje van MvG dat hij aan zijn broekspijp friemelt?![]()
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
O dat viel mij dan nog nooit zo opquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nee, maar ze filmen het nu wel continuquote:Op maandag 30 december 2024 22:16 schreef franklop het volgende:
Is dat een nieuw zenuwtrekje van MvG dat hij aan zijn broekspijp friemelt?U MAD?![]()
Alles wat ik haat aan een mens komt in Dolf Janssen samen.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stijn die fan is van Wout Weghorst vind ik een beetje als jij die plots groot fan zou zijn van Dolf Janssen.![]()
Ik wil niet naakt foto's van Dolf Jansen hier zienYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Of de familie Chabot.quote:Op maandag 30 december 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stijn die fan is van Wout Weghorst vind ik een beetje als jij die plots groot fan zou zijn van Dolf Janssen.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Gelukkig werd er snel wat weggehaald. SPOILER TAGS AUB!Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |