Server uit het raam allesquote:Op maandag 30 december 2024 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
Wij zijn FOK aan het slopen! Oude tijden herleven
Kennis maar was niet zekerquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Opgezocht of parate kennis. Eerlijk zeggen.
Ik kom er tenminste eerlijk voor uitquote:
In de TT een E teveel en nu in de naam een I teveelquote:
Ja, nooit leuk natuurlijkquote:
Dat is vrij verdrietig jaquote:
Blijven donerenquote:Op maandag 30 december 2024 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
Moest lachenquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Fred_B het volgende:
De servers zijn het niet meer gewend dat er activiteit op FOK is.
Ooh ja, deze is nog wel OK. Stukken beter te harden dan het Hemeltrapjequote:
kusjes beter?quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Als ik (weer) iemand ten huwelijk zou vragen dan zou ik dat niet via de Radio 2-app doen. En zeker niet afsluiten met 'groetjes'.
Je hebt ook helemaal gelijkquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kom er tenminste eerlijk voor uit
Zekerquote:
Het was een lange dag zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de TT een E teveel en nu in de naam een I teveel
Jij zou 'We faxen, of de ballen.' doen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Als ik (weer) iemand ten huwelijk zou vragen dan zou ik dat niet via de Radio 2-app doen. En zeker niet afsluiten met 'groetjes'.
Snel pletten met een wc papiertje danquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna hartaanval. Gigantische zilvervis op de wc.
Brekken & angoanquote:Op maandag 30 december 2024 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ja is al dood en in het rioolquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Snel pletten met een wc papiertje dan
Het is je vergevenquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het was een lange dag zullen we maar zeggen.
Nee gewoon hier op het FOK!forumquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
UIT.quote:
Kill it with firequote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je wel eens van een toilet crab gehoord?quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
'mazzel!!’ is een veel betere afsluiting iddquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
EKSTRAWEEKEND GENOTquote:
Nee en ik denk dat ik dat graag wil houdenquote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je wel eens van een toilet crab gehoord?
Ik vind t wel erg dat hij t wel kan en ik nietquote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
wie heeft mario die site met gifjes geleerd?
Hoef je niet zo enthousiast over te doen hoorquote:
Beetje zoals vroegâh, toen ging het ook te snel om ook maar iets te volgen.quote:
Maar ook even serieus. Die huwelijksaanzoeken snap ik ook niet. Los van hoe suf het is, moet je partner het ook maar net lezen en dan ook nog eens beseffen dat het om diegene gaat. Wat bij best wat namencombinaties nou niet altijd logisch lijkt.quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Toon Hermansquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Fred_B het volgende:
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
Led Zeppelin Led zeppelin
En Johan zag de bal.
Snap ik... zit wel flink niveau verschilletje tussen julliequote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik vind t wel erg dat hij t wel kan en ik niet![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wanneer je echter zilvervisjes in je huis hebt, geeft dat aan dat er iets niet in orde is bij jou thuis.quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja. Maar er komt nog heeeeul veel gruwelijksquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze mag wel tot 00.00 in de repeat
Vorig jaar tijdens de top 2000?quote:
met schubben?quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Met BN'ers?quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
En gaan jullie allemaal het schansspringen kijken bij SBS 6?
uiteraard...quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer had best wat langer mogen zijn inderdaad.quote:
Vind 22.00 tot 00.00 niet zoquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja. Maar er komt nog heeeeul veel gruwelijks
Of ze komen gewoon vanuit het ventilatiesysteem mijn wc in. Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wanneer je echter zilvervisjes in je huis hebt, geeft dat aan dat er iets niet in orde is bij jou thuis.
https://www.ongediertebes(...)%20jouw%20gezondheid.
Lol.
Dat denk ik jaquote:
Heeft SBS6 dat nu echt verkocht?quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee meer licht geshockeerd omdat alles wegvielquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoef je niet zo enthousiast over te doen hoor
Komt door die Duitse pünktlichkeit.quote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Met Kelly van der Veer?quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ik graag met een gifje op gereageerd, maar helaasquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Snap ik... zit wel flink niveau verschilletje tussen jullie
lekker 15.000 kijkers genotquote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heeft SBS6 dat nu echt verkocht?
Gaan ze dan eerst ook met BN'ers van de schans af?
Oei, bijna te laatquote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt:
[ afbeelding ]
kwam omdat ik zei dat jij niet zo boeiend wasquote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meer licht geshockeerd omdat alles wegviel
Wut, gaan die dat uitzenden?quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou enkele BN'ers wel eens van de hoge schans willen zien gaan.quote:
Heb je een trauma opgelopen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee meer licht geshockeerd omdat alles wegviel
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik leef van uur tot uur. Zonder vrees en zonder doelquote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind 22.00 tot 00.00 niet zo
Ja dan snap ik wel dat het forum in paniekmodus schietquote:Op maandag 30 december 2024 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam omdat ik zei dat jij niet zo boeiend was
quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hier had ik graag met een gifje op gereageerd, maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |