Server uit het raam allesquote:Op maandag 30 december 2024 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
Wij zijn FOK aan het slopen! Oude tijden herleven
Kennis maar was niet zekerquote:Op maandag 30 december 2024 21:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Opgezocht of parate kennis. Eerlijk zeggen.
Ik kom er tenminste eerlijk voor uitquote:
In de TT een E teveel en nu in de naam een I teveelquote:
Ja, nooit leuk natuurlijkquote:
Dat is vrij verdrietig jaquote:
Blijven donerenquote:Op maandag 30 december 2024 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
Moest lachenquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Fred_B het volgende:
De servers zijn het niet meer gewend dat er activiteit op FOK is.
Ooh ja, deze is nog wel OK. Stukken beter te harden dan het Hemeltrapjequote:
kusjes beter?quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Als ik (weer) iemand ten huwelijk zou vragen dan zou ik dat niet via de Radio 2-app doen. En zeker niet afsluiten met 'groetjes'.
Je hebt ook helemaal gelijkquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kom er tenminste eerlijk voor uit
Zekerquote:
Het was een lange dag zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de TT een E teveel en nu in de naam een I teveel
Jij zou 'We faxen, of de ballen.' doen?quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Als ik (weer) iemand ten huwelijk zou vragen dan zou ik dat niet via de Radio 2-app doen. En zeker niet afsluiten met 'groetjes'.
Snel pletten met een wc papiertje danquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna hartaanval. Gigantische zilvervis op de wc.
Brekken & angoanquote:Op maandag 30 december 2024 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ja is al dood en in het rioolquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Snel pletten met een wc papiertje dan
Het is je vergevenquote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het was een lange dag zullen we maar zeggen.
Nee gewoon hier op het FOK!forumquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
UIT.quote:
Kill it with firequote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je wel eens van een toilet crab gehoord?quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
'mazzel!!’ is een veel betere afsluiting iddquote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
EKSTRAWEEKEND GENOTquote:
Nee en ik denk dat ik dat graag wil houdenquote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je wel eens van een toilet crab gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |