Ik vind t wel erg dat hij t wel kan en ik nietquote:Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
wie heeft mario die site met gifjes geleerd?
Hoef je niet zo enthousiast over te doen hoorquote:
Beetje zoals vroegâh, toen ging het ook te snel om ook maar iets te volgen.quote:
Maar ook even serieus. Die huwelijksaanzoeken snap ik ook niet. Los van hoe suf het is, moet je partner het ook maar net lezen en dan ook nog eens beseffen dat het om diegene gaat. Wat bij best wat namencombinaties nou niet altijd logisch lijkt.quote:Op maandag 30 december 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
Als ik (weer) iemand ten huwelijk zou vragen dan zou ik dat niet via de Radio 2-app doen. En zeker niet afsluiten met 'groetjes'.
Toon Hermansquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Fred_B het volgende:
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
Led Zeppelin Led zeppelin
En Johan zag de bal.
Snap ik... zit wel flink niveau verschilletje tussen julliequote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik vind t wel erg dat hij t wel kan en ik niet![]()
quote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik vind t wel erg dat hij t wel kan en ik niet![]()
Wanneer je echter zilvervisjes in je huis hebt, geeft dat aan dat er iets niet in orde is bij jou thuis.quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna hartaanval. Gigantische zilvervis op de wc.
Ja. Maar er komt nog heeeeul veel gruwelijksquote:Op maandag 30 december 2024 21:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze mag wel tot 00.00 in de repeat
Vorig jaar tijdens de top 2000?quote:
met schubben?quote:Op maandag 30 december 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Bijna hartaanval. Gigantische zilvervis op de wc.
Met BN'ers?quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
En gaan jullie allemaal het schansspringen kijken bij SBS 6?
uiteraard...quote:Op maandag 30 december 2024 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
En gaan jullie allemaal het schansspringen kijken bij SBS 6?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |