abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 december 2024 @ 18:10:14 #1
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_216098747

foto: ©Jasper Suyk

Dit zijn de twintig kandidaten van ‘Expeditie Robinson’ 2025

Op alfabetische volgorde: Amijé Roos (Food influencer), Camiel Kesbeke (Augurkenprins), Churandy Martina (Olympisch Veteraan), Demi de Boer (Content Creator), Florentien van der Meulen (Nieuwslezer), Kevin Hassing (Acteur/Kinderboekenschrijver), Koen Pieter van Dijk (Mediapersoonlijkheid), Lies Zhara (Content creator/DJ), Linda Wagenmakers (Musicalzangeres), Marieke Westenenk (Actrice), Mátyás Bittenbinder (Bioloog), Nordin Besling (Radio DJ/Artiest), Robin Martens (Actrice), Roelof Hemmen (Presentator), Roos Dickmann (Actrice), Stefania Liberakakis (Zangeres), Tobias Camman (Programmamaker), Twan Kuyper (Acteur/Content Creator), Vincent Croiset (Acteur), Yesim Candan (Columnist/Radiomaker).

De ultieme survivalstrijd barst eind augustus weer los. Voor de 27e keer zijn twintig kersverse kandidaten, samen met presentatoren Nicolette Kluijver en debuterend presentator Edson da Graça, afgereisd naar Maleisië.

We kunnen ons opnieuw verheugen op een sensationeel avontuur vol met onverwachte wendingen en grote plottwists, waarin de expeditieleden continu worden getest op hun uithoudingsvermogen en survivalskills.

Wie overleeft het beste op een tropisch, afgelegen eiland, wie doorstaat de genadeloze proeven en trotseert de meedogenloze eliminaties?

Expeditie Robinson is vanaf zondag 31 augustus 2025 wekelijks om 20:00 uur te zien op RTL 4.

[ Bericht 28% gewijzigd door Nizno op 13-08-2025 08:42:45 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Miss 200.000.000! maandag 30 december 2024 @ 20:06:07 #2
367000 roos94
pi_216101577
Zo, net gekeken.

Verdiende winnaar.

Had graag Nouchka in finale ipv Marijn maar soit

Op naar 2026.
pi_216101628
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef roos94 het volgende:
Zo, net gekeken.

Verdiende winnaar.

Op naar 2026.
Slaan we 2025 over?
  Miss 200.000.000! maandag 30 december 2024 @ 20:10:53 #4
367000 roos94
pi_216101706
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Slaan we 2025 over?
:D
  maandag 30 december 2024 @ 20:16:36 #5
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216101881
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 20:06 schreef roos94 het volgende:
Zo, net gekeken.

Verdiende winnaar.

Op naar 2026.
Precies
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216110069
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 10:47 schreef patrick37 het volgende:
Waar ik zo van baal is de houding van "tactisch spelen"is fout
Ik kijk al 48 seizoenen Survivor waar het alleen maar draait om tactiek,zoals het spel bedoelt is,
maar hier is het alsof je monopoly speelt maar geen huisjes en hotels plaatst want dat is zo zielig voor mensen
die op jou straat komen
Het is verdorie bedoelt om tactisch te spelen!
Niks mis met tactisch spelen. Graag zelfs!

Maar je eigen broertje een mes in de rug steken is natuurlijk geen tactisch spel of 'een meesterzet' zoals dat werd genoemd. Ehm, dat is gewoon je familie naaien (in het echte leven).

Tactisch spel vereist enig denkwerk en in het geval van ER vaak ook manipulatie. Iemand (onverdiend) neersteken is niet zo moeilijk. :+ Dat kan een kleuter.
Hotapnyc
pi_216113747
Oke net teruggekeken en Kiran is inderdaad de enige echte terechte winnaar. Naast dat hij de proeven won ook het spel heel slim gespeeld door bijvoorbeeld een proef op winnaarseiland te verliezen zodat hij de BFF van Timor weg kon stemmen.

Over het algemeen een prima einde voor een mwah seizoen. Heb dat live gedeelte totaal niet gemist.

Ik denk dat ik de 2 grootste minpunten van dit seizoen vond
1) Titaneneiland; ik hoef niet iedere aflevering te zien hoe 2 dezelfde deelnemers een saaie proef doen en na 1/3 van het seizoen makkelijk terugkomen. De afvallers die "op bezoek" kwamen zaten er gedurende die periode ook voor spek en bonen bij. Toen het werd omgezet naar afvallerseiland heeft alleen Hamza een proef gedaan met Rikkie omdat de rest ermee ophield en verder was er met Ymre alleen een klein samensmeltingsproefje dus het voelde niet echt alsof ze zich hebben "teruggevochten" zoals ze dat mooi zeiden.
2) Enorm zwak seizoen wat betreft speltactiek bij de eilandraden. Veel verloren stemmen en domme keuzes van deelnemers.
/
  donderdag 2 januari 2025 @ 08:30:29 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_216143436
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 23:59 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Niks mis met tactisch spelen. Graag zelfs!

Maar je eigen broertje een mes in de rug steken is natuurlijk geen tactisch spel of 'een meesterzet' zoals dat werd genoemd. Ehm, dat is gewoon je familie naaien (in het echte leven).

Tactisch spel vereist enig denkwerk en in het geval van ER vaak ook manipulatie. Iemand (onverdiend) neersteken is niet zo moeilijk. :+ Dat kan een kleuter.
Sowieso kwam die zet van Marijn en niet van Ouassima; ze was alleen maar meegenomen.
Heeft er weinig voor moeten doen op wat liegen na. Nou niet echt een tactische prestatie nee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 2 januari 2025 @ 08:31:50 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_216143444
Oke, Kiran. Prima. Next.

Die finale proef is ook wel echt altijd hetzelfde he. Eerst voorsprongen en achterstanden, wetende dat t daarna iets met schieten is en dus iedereen weer gelijk gaat staan.
L'Amour menaçant:
pi_216145246
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Oke, Kiran. Prima. Next.

Die finale proef is ook wel echt altijd hetzelfde he. Eerst voorsprongen en achterstanden, wetende dat t daarna iets met schieten is en dus iedereen weer gelijk gaat staan.
Dat kan helaas ook niet anders, na 34 dagen kan je moeilijk nog een proef doen die 4 uur serieuze fysieke inspanning vereist. Ook wil je voorkomen dat een finalist compleet de mist in gaat omdat een bepaald onderdeel te moeilijk is.

Wat dat betreft was het systeem vroeger wel wat beter, de winnaar werd gekozen door de afvallers. Toen was het ook zaak om rekening te houden met je stemgedrag.

Zelf zou ik liever zien dat publiek en afvallers zouden moeten kiezen. Of een systeem (kan ook ter uitbreiding op kiezen) waarbij je punten kan verdienen gaandeweg de expeditie. Bijvoorbeeld winnaar proef = 5 punten, nummer 2 = 3 punten, nummer 3 = 1 punt. En dat je dan aan het eind van de rit dat mee laat wegen.
  donderdag 2 januari 2025 @ 11:49:19 #11
268260 Dr.Mikey
pi_216145266
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 11:45 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat kan helaas ook niet anders, na 34 dagen kan je moeilijk nog een proef doen die 4 uur serieuze fysieke inspanning vereist. Ook wil je voorkomen dat een finalist compleet de mist in gaat omdat een bepaald onderdeel te moeilijk is.

Wat dat betreft was het systeem vroeger wel wat beter, de winnaar werd gekozen door de afvallers. Toen was het ook zaak om rekening te houden met je stemgedrag.

Zelf zou ik liever zien dat publiek en afvallers zouden moeten kiezen. Of een systeem (kan ook ter uitbreiding op kiezen) waarbij je punten kan verdienen gaandeweg de expeditie. Bijvoorbeeld winnaar proef = 5 punten, nummer 2 = 3 punten, nummer 3 = 1 punt. En dat je dan aan het eind van de rit dat mee laat wegen.
Als je de winnaar door het publiek laat kiezen had Marijn gewonnen en door afvallers is ooit helemaal mis gaan in een van Ernst Paul zijn laatste seizoenen.
R.I.P DTS.
pi_216145356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Als je de winnaar door het publiek laat kiezen had Marijn gewonnen en door afvallers is ooit helemaal mis gaan in een van Ernst Paul zijn laatste seizoenen.
Ik weet niet of je dat misgaan kan noemen, dat was toch het seizoen met Geert wat gewonnen werd door Yin?

Als het publiek meestemt heb je inderdaad te maken met een gunfactor. Maar ik weet niet wat daar mis mee zou zijn. Ook Kiran werd het, naar mijn idee, wel gegund door Nederland. Maar daarom prefereer ik een combinatie, een beetje zoals het songfestival.
pi_216145440
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 08:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Sowieso kwam die zet van Marijn en niet van Ouassima; ze was alleen maar meegenomen.
Heeft er weinig voor moeten doen op wat liegen na. Nou niet echt een tactische prestatie nee.
Het idee kwam van Marijn maar als Quissima zoveel om haar broertje gegeven had dan had ze tegen Marijn kunnen zeggen stop die munt maar in je kont ik hoef hem niet
pi_216147387
De winnaar van ER (mede) laten kiezen door het publiek? Dat lijkt me een bijzonder matig idee
  donderdag 2 januari 2025 @ 15:08:20 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_216147421
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 15:05 schreef Marcoss het volgende:
De winnaar van ER (mede) laten kiezen door het publiek? Dat lijkt me een bijzonder matig idee
Ja. Als je aan een populariteits wedstrijd mee wil doen voor de kijkers, dan moet je maar aan Big Brother mee gaan doen ;)
L'Amour menaçant:
  donderdag 2 januari 2025 @ 17:59:45 #16
268260 Dr.Mikey
pi_216149288
Ja dan krijg je als er toevallig een Quissima zonder ooit een proef te winnen in de finale komt nog kans dat ze die wint ook.
R.I.P DTS.
  vrijdag 3 januari 2025 @ 08:10:05 #17
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_216157251
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 08:31 schreef Ang3l het volgende:
Oke, Kiran. Prima. Next.

Het hele tv programma is altijd hetzelfde, de grootste vernieuwingen waren die Peluang munt de afgelopen jaren en dit jaar een zandloper, nou poeh poeh.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_216157332
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 08:10 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Het hele tv programma is altijd hetzelfde, de grootste vernieuwingen waren die Peluang munt de afgelopen jaren en dit jaar een zandloper, nou poeh poeh.
Nee helemaal niet, dit jaar was ALLES ANDERS! :') :')
pi_216157927
quote:

[..]
Die Peluang is er al jaren, hij is geloof ik ooit 1 keer gebruikt. Compleet zinloos dat ding.
  vrijdag 3 januari 2025 @ 13:12:25 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_216159657
quote:

[..]
En t gefaalde Titanen eiland.
L'Amour menaçant:
pi_216165471
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 10:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Die Peluang is er al jaren, hij is geloof ik ooit 1 keer gebruikt. Compleet zinloos dat ding.
Huh? Die is vorig jaar toch pas ingevoerd?
Hotapnyc
pi_216170809
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 21:30 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Huh? Die is vorig jaar toch pas ingevoerd?
Inderdaad, dacht al veel langer. Maar alsnog maar 1 keer gebruikt, zinloos ding dus. Net als dat onzinnige Titaneneiland en huidige opzet van Winnaarseiland.
  zaterdag 4 januari 2025 @ 12:46:42 #23
268260 Dr.Mikey
pi_216171356
Dat titanen eiland met oa die zandloper was een eenmalige dingetje van dit seizoen neem ik aan.
Ik zie het na de samensmeltingen krijgen jullie al je stemmen tegelijkertijd en zie maar wanneer je ze inzet nog wel terugkomen.
dan kunnen mensen ook zonder stemmen komen te zitten enige nadeel aan dat is dat winnaarseiland nog krachtiger wordt omdat je dan als je daar vaak zit en niet hoeft mee te stemmen je ze kan opsparen.
R.I.P DTS.
pi_217381618
Edson da Graça wordt de nieuwe presentator van Expeditie Robinson. Hij neemt de plek van Art Rooijakkers in, die van RTL naar Talpa overstapt. Da Graça presenteert het survivalprogramma samen met Nicolette Kluijver.

Het is ze gelukt om weer een flut presentator te strikken...
pi_217381700
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 07:44 schreef Jaytje07 het volgende:
Edson da Graça wordt de nieuwe presentator van Expeditie Robinson. Hij neemt de plek van Art Rooijakkers in, die van RTL naar Talpa overstapt. Da Graça presenteert het survivalprogramma samen met Nicolette Kluijver.

Het is ze gelukt om weer een flut presentator te strikken...
offtopic, maar edson is ook een van de presentatoren van het nieuwe seizoen van the voice of holland :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  Miss 200.000.000! woensdag 16 april 2025 @ 08:59:40 #26
367000 roos94
pi_217382192
Die edson zit overal. Ik vind hem echt niet om aan te gluren. Aub stop.. ik kan alleen maar naar dat eiervormige schedel kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217382226
quote:
13s.gif Op woensdag 16 april 2025 08:59 schreef roos94 het volgende:
Die edson zit overal. Ik vind hem echt niet om aan te gluren. Aub stop.. ik kan alleen maar naar dat eiervormige schedel kijken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan idd beter een petje op doen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217382315
Ik vind Edson wel leuk.
pi_217382343
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2025 09:16 schreef Document1 het volgende:
Ik vind Edson wel leuk.
Ik ook wel. :Y
pi_217382363
Dit was toch allang bekend trouwens?
  zaterdag 28 juni 2025 @ 23:09:02 #31
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218069359
Expeditie Robinson 2025: de deelnemers

Op dit moment zijn de kandidaten van Expeditie Robinson 2025 nog niet officieel bekendgemaakt. Omdat de opnames inmiddels in volle gang zijn, zijn er al wel enkele namen uitgelekt. Dit betekent dat we de volgende namen sowieso terug gaan zien in het nieuwe seizoen:

Denise Kielholtz
Deze Bellator MMA-kampioene en topkickbokser verruilt de ring voor een overlevingsstrijd op een onbewoond eiland. Vechten in de kooi is voor haar geen enkel probleem, maar hoe houdt ze zich staande als ze moet omgaan met slapeloze nachten, honger en de strijd met andere kandidaten?

Koen Pieter van Dijk
Presentator Koen Pieter van Dijk, beter bekend als Koen Kardashian, maakt zich op voor een avontuur in Expeditie Robinson. Hij werd bekend door zijn deelname aan het realityprogramma Niet Lullen maar Poetsen, en presenteerde later de spinoffs Meekijken met… en Inpakken met… van Ex on the Beach: Double Dutch. Koen verruilt zijn glamoureuze lifestyle voor het primitieve eilandleven. We zijn benieuwd hoe hij zich daar staande houdt.

Sandra Schuurhof
Verslaggever Sandra Schuurhof is ook bevestigd als deelnemer. We zagen haar eerder in Hart van Nederland en Shownieuws en Sandra staat daarnaast bekend als koningshuisdeskundige. Maar hoe deskundig is ze als het aankomt op het bouwen van een vlot of het maken van vuur?

Ruben Annink
Ook singer-songwriter Ruben Annink (Ruben Moolhuizen) maakt zijn opwachting in Expeditie Robinson 2025. Met hits als Wat heb je nou gedaan en Wie ze was heeft hij zijn plek veroverd in de Nederlandse muziekwereld. In 2019 nam hij deel aan De Beste Zangers van Nederland, maar nu wacht hem een heel andere uitdaging. Hoe ver zal hij komen op het eiland?

Expeditie Robinson 2025 wordt vanaf 31 augustus iedere zondag om 20.00 uur uitgezonden op RTL 4. Daarnaast kun je de afleveringen ook terugkijken op Videoland.
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen
  dinsdag 1 juli 2025 @ 08:33:17 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218087313
-O- Koen Kardashian -O-
L'Amour menaçant:
  Miss 200.000.000! dinsdag 1 juli 2025 @ 08:35:45 #33
367000 roos94
pi_218087335
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 08:33 schreef Ang3l het volgende:
-O- Koen Kardashian -O-
Dat wordt een Farja 2.0 :')
pi_218087553
Totaal oninteressante namen weer, waarom wéér met ondertussen D garnituur "BN'ers"?

Die Denise snapt, als de informatie hierboven klopt, ook niet waar ze aan beginnen gaat. Een actieve sporter, die komen niet ver over het algemeen. Het niet eten nekt ze al met een paar dagen.
pi_218087738
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:17 schreef GereDathan het volgende:
Totaal oninteressante namen weer, waarom wéér met ondertussen D garnituur "BN'ers"?

Die Denise snapt, als de informatie hierboven klopt, ook niet waar ze aan beginnen gaat. Een actieve sporter, die komen niet ver over het algemeen. Het niet eten nekt ze al met een paar dagen.
Ik vind ook dat ze beter gewoon weer met onbekenden kunnen doen. Dat was sowieso al het leukste maar nu we bij de D-garnituur BN'ers zijn aanbeland al helemaal.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 10:04:38 #36
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218087868
Ohja dat jaarlijkse gejank weer over D BN-ers. Aan de ene kant zouden ze het ook met onbekenden kunnen doen, maar als ze het met BN-ers doen is dit toch het maximaal haalbare denk ik? Velen zijn al geweest, sommige willen of kunnen niet. Bovendien zijn bekendheden veel meer gefragmenteerd tegenwoordig en is het maar net waar je naar kijkt. Als je verder geen Nederlandse TV kijkt of op social media zit is het niet zo raar dat je bijna niemand kent.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 12:15:25 #37
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218089276
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 10:04 schreef Momo het volgende:
Ohja dat jaarlijkse gejank weer over D BN-ers. Aan de ene kant zouden ze het ook met onbekenden kunnen doen, maar als ze het met BN-ers doen is dit toch het maximaal haalbare denk ik? Velen zijn al geweest, sommige willen of kunnen niet. Bovendien zijn bekendheden veel meer gefragmenteerd tegenwoordig en is het maar net waar je naar kijkt. Als je verder geen Nederlandse TV kijkt of op social media zit is het niet zo raar dat je bijna niemand kent.
Daarom gewoon met onbekende, ik denk ook dat je dan een veel leukere (ook voor op tv/videoland) groep ter beschikbaar hebt.
  Miss 200.000.000! dinsdag 1 juli 2025 @ 12:25:48 #38
367000 roos94
pi_218089393
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:15 schreef Hogwarts het volgende:

[..]
Daarom gewoon met onbekende, ik denk ook dat je dan een veel leukere (ook voor op tv/videoland) groep ter beschikbaar hebt.
Maar tegenwoordig krijg je dan ook weer figuren uit allerhande castingbureaus en mensen die graag influencer willen worden en dus gewoon aan alles op tv meedoen
pi_218089399
Het zijn toch altijd zoveel kandidaten dat er toch altijd wel twee mensen bijzitten die je wil volgen?

En anders kijk je lekker niet. ;)
  dinsdag 1 juli 2025 @ 12:27:50 #40
268260 Dr.Mikey
pi_218089416
Yara nour bekend van transgender zijn bij ex on the beach is nog niet bevestigd?
R.I.P DTS.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 15:12:40 #41
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218090843
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:

[..]
Maar tegenwoordig krijg je dan ook weer figuren uit allerhande castingbureaus en mensen die graag influencer willen worden en dus gewoon aan alles op tv meedoen
Dit. Inmiddels is het zo "simpel" om bekend te worden dat ook onbekende Nederlanders niet echt meer puur op TV komen met dit soort programma. Dus vraag me af of D garnituur BN en onbekend wel zoveel verchil gaat opleveren.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 1 juli 2025 @ 15:12:57 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218090845
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yara nour bekend van transgender zijn bij ex on the beach is nog niet bevestigd?
Ze is bekend als kandidaat van Ex on the beach bedoel je?
L'Amour menaçant:
  dinsdag 1 juli 2025 @ 15:18:16 #43
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218090907
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:25 schreef roos94 het volgende:

[..]
Mensen met minder dan 50 volgers als regel toevoegen
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:21:14 #44
503746 Hogwarts
School of swag
pi_218454531
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Liever niet, raar persoon
pi_218462230
Ik trek die Edson echt heel slecht dat is voor mij zelfs een reden niet meer te kijken. Ik vond Rick Brandsteder het verrassend goed doen toen Art zn stemproblemen had, jammer dat ze hem niet weer gevraagd hebben. Nu is het weer zo’n typische diversiteits “aanwinst” die het moet presenteren.
pi_218464479
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 09:17 schreef GereDathan het volgende:

De vorige editie werd anders gewonnen door een actieve sporter :o
pi_218468442
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 00:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Ook het type sport maakt heel veel uit. Meestal konen ze niet zo ver, het gebrek aan eten nekt ze vaak. Daar is hun lichaam niet op berekend.
  Miss 200.000.000! zondag 10 augustus 2025 @ 13:37:51 #48
367000 roos94
pi_218468454
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:36 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Ook het type sport maakt heel veel uit. Meestal konen ze niet zo ver, het gebrek aan eten nekt ze vaak. Daar is hun lichaam niet op berekend.
Rappers doen het ook meestal bagger
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:45:53 #49
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218468518
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:37 schreef roos94 het volgende:

[..]
Rappers doen normaal ook overdreven stoer dan moet je wel wat te verbergen hebben. En dan zijn ze vaak nog wel fysiek fit genoeg voor Robinson.
  Moderator zondag 10 augustus 2025 @ 15:02:14 #50
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218469131
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 00:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ik lees dit, en ondanks deze vrij duidelijke hint kan ik me gewoon echt NIET meer bedenken wie dat ook alweer was _O-

Edit: Oja, Kieran :') _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zondag 10 augustus 2025 @ 15:10:38 #51
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_218469209
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 13:37 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dio deed het wel heel goed. Ik vond Vieze Freddy ook echt sterk in het verleden.
  maandag 11 augustus 2025 @ 00:43:40 #52
268260 Dr.Mikey
pi_218472956
Sef _O_
R.I.P DTS.
pi_218475549
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 15:02 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik lees dit, en ondanks deze vrij duidelijke hint kan ik me gewoon echt NIET meer bedenken wie dat ook alweer was _O-

Edit: Oja, Kieran :') _O-
Ohja. Die pipo. Met zijn (oneerlijk verdiend) onevenredig voordeel. :')
Hotapnyc
  maandag 11 augustus 2025 @ 12:41:20 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218475619
quote:
Expeditie Robinson is de ultieme survivalstrijd. De kandidaten van dit jaar zijn Twan Kuijper, Lies Zhara, Stefania Liberakakis, Nordin Besling, Koen Pieter van Dijk, Amije Roos van der Laan, Kevin Hassing, Tobias Camman, Demi de Boer, Robin Martens, Matyias Bittenbinder, Roos Dickmann, Marieke Westenenk, Linda Wagenmakers, Roelof Hemmen, Camiel Kesbeke, Vincent Croisent, Florentien van der Meulen, Churandy Martina en Yesim Candan
.
  maandag 11 augustus 2025 @ 12:41:57 #55
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218475623
Churandy Martina _O_
  maandag 11 augustus 2025 @ 13:14:55 #56
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218475955
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:23 schreef Eagles89 het volgende:
Ik trek die Edson echt heel slecht dat is voor mij zelfs een reden niet meer te kijken. Ik vond Rick Brandsteder het verrassend goed doen toen Art zn stemproblemen had, jammer dat ze hem niet weer gevraagd hebben. Nu is het weer zo’n typische diversiteits “aanwinst” die het moet presenteren.
Je kunt als donkere persoon inmiddels nergens meer aan meedoen zonder dat het gebagatelliseerd wordt als diversiteits aanwinst. Ook knap lullig. En ja die zitten er vast tussen, maar dat wil niet zeggen dat t altijd zo is.

Alleen in de ogen van sommigen is ELKE vorm buiten wit cis hetero man nu ineens per definitie een diversiteits aanwinst? :?

• O te veel vrouwen in de finale. Ja dat is alleen vanwege woke.
• O een transgender, ja dat is echt alleen maar voor de LGBTQIA+
• O weer een homo in de TV wereld (goh, verrassend ook), dat is echt alleen maar omdat ze di er een paar in moeten hebben
• O een zwarte presentator, ja dat is echt alleen maar vanwege de diversiteit

Niemand in de groep buiten wit cis gender hetero man kan nu nog onmogelijk een gewone kandifaat of presentator zijn, want meteen is het "vanwege diversiteit".

:')
L'Amour menaçant:
  maandag 11 augustus 2025 @ 13:26:10 #57
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218476036
Lies Zhara en Stefania Liberakakis in bikini :~
Hopelijk blijven die lang erin, dan heb je nog wat om naar te kijken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 11 augustus 2025 @ 13:50:27 #58
268260 Dr.Mikey
pi_218476275
Tobias camman mag ik wel.
R.I.P DTS.
pi_218476344
STEFANIA IN BIKINI.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218476998
Hopen dat Camiel de gurkies thuis laat _O-
pi_218477640
Ik ga kijken voor tobias camman en churandy Martina uiteraard! Die man is goud!
  maandag 11 augustus 2025 @ 18:20:12 #62
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218478288
kandidaten zijn: Amijé Roos (influencer), Camiel Kesbeke (augurkenprins), Churandy Martina (oud-atleet ), Demi de Boer (content creator), Florentien van der Meulen (nieuwslezer), Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver), Koen Pieter van Dijk (mediapersoonlijkheid), Lies Zhara (content creator en dj), Linda Wagenmakers (musicalzangeres), Marieke Westenenk (actrice), Nordin Besling (radio-dj en artiest), Robin Martens (actrice), Roos Dickmann (actrice), Tobias Camman (programmamaker), Vincent Croiset (acteur) en Yesim Candan (columnist en radiomaker).

pi_218478501
Ik zal er vast aan beginnen om me vervolgens na 3 afleveringen weer rot te ergeren aan de bondjes en afhakers en dan 4 afleveringen voor de finale niet meer te kijken en weer te genieten van mijn avond....

Heerlijke traditie *O*
  maandag 11 augustus 2025 @ 19:56:12 #64
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218478946
Hier een betere lijst van de deelnemers met hoge resolutie foto's en beschrijving, waaronder x keer "content creator" natuurlijk: https://www.jan-magazine.(...)ditie-robinson-2025/
  Miss 200.000.000! maandag 11 augustus 2025 @ 20:31:24 #65
367000 roos94
pi_218479331
Ik juich voor Demi, Marieke, Churandy en Vincent. De rest boeit me niet.
  maandag 11 augustus 2025 @ 20:39:44 #66
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218479441
Die Twan Kuyper heeft 6 miljoen volgers op Insta, maar nog nooit van hem gehoord eigenlijk.
pi_218479656
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Koen het gaat doen, meestal komen liefhebbers van het andere geslacht :) toch wel ver in het programma. Ferry Doedens verraste mij erg, Hugo en Bertie hebben gewonnen en zo zitten er nog wel een paar tussen die mij deden verrassen in de goede zin.
Churanday ben ik ook benieuwd naar.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 08:24:48 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218481763
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 18:20 schreef spapaars het volgende:
kandidaten zijn: Amijé Roos (influencer), Camiel Kesbeke (augurkenprins), Churandy Martina (oud-atleet ), Demi de Boer (content creator), Florentien van der Meulen (nieuwslezer), Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver), Koen Pieter van Dijk (mediapersoonlijkheid), Lies Zhara (content creator en dj), Linda Wagenmakers (musicalzangeres), Marieke Westenenk (actrice), Nordin Besling (radio-dj en artiest), Robin Martens (actrice), Roos Dickmann (actrice), Tobias Camman (programmamaker), Vincent Croiset (acteur) en Yesim Candan (columnist en radiomaker).

[ afbeelding ]
Mag Linda Wagenmakers "die jurk" meenemen?
Kan ze een hoop in meesmokkelen!

Denk trouwens dat zij zo'n immuniteits totem heeft sowieso, want "no goodbies!"
L'Amour menaçant:
pi_218484529
denk dat Vincent een dark horse is, met name aangezien ze teasen dat dit seizoen meer dan ooit om strategie gaat qua ''Kleur Bekennen'' zo heet het thema van dit jaar
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_218484540
Koen Kardashian, dat wordt vooral lachen om hem lijkt me, maar goed dat dacht ik eigenlijk vorig jaar ook van die Julie, en die vond ik het best redelijk doen, alleen jammer dat ze door blessure moest stoppen
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_218484672
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 12:41 schreef Momo het volgende:

[..]
.
Ik vroeg me laatst toevallig af hoe het met Robin Martens ging. :o

En Songfestivalkandidaten doen tegenwoordig ook mee?
Hotapnyc
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 15:07:08 #72
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_218484678
Florentien van der Meulen _O_
Zij is leuk! lekker droge humor, heerlijk.
is een radionieuwslezeres, net zwanger geweest geloof ik ook, en zo lang was ze niet van de radio, dus die zal het vast niet lang hebben volgehouden daar, jammer.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 augustus 2025 @ 08:37:49 #73
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_218491038
De OP en TT aangepast naar 2025.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:21:13 #74
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218638940
Vanavond 20:00 op RTL4!
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:27:52 #75
268260 Dr.Mikey
pi_218638988
Dit seizoen eerst tv en een dag later videoland. Gelukkig geen week later maar ze wisselen dit nog al af met dit soort programma’s persoonlijk heb ik ivb met spoilers liever dat de videoland afleveringen weer een weekje voor gaan lopen ik kijk het liefst zonder reclame blokken tussendoor.
R.I.P DTS.
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:43:15 #76
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218639117
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 18:20 schreef spapaars het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ken alleen Churandy Martina _O_ en Stefania
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_218639207
Ze zouden eigenlijk eens ‘content creators’ ( :') ) tegen de rest moeten doen. Ik denk dat als je een hoop jonge influencers bij elkaar gooit daar best leuke sensatie tv uit komt, terwijl iedereen dan natuurlijk voor het andere team is.

Ik hoop dat Churandy ver komt, dat is altijd wel een positief persoon die oprecht over komt! En nog wat andere oudere deelnemers die ik het gun ver te komen!
pi_218639215
Content creator :')
Media persoonlijkheid :')

Wie zijn al die mensen :')
  zondag 31 augustus 2025 @ 11:59:05 #79
268260 Dr.Mikey
pi_218639219
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:57 schreef FlyingFish het volgende:
Ze zouden eigenlijk eens ‘content creators’ ( :') ) tegen de rest moeten doen. Ik denk dat als je een hoop jonge influencers bij elkaar gooit daar best leuke sensatie tv uit komt, terwijl iedereen dan natuurlijk voor het andere team is.

Zoiets bestaat heet Good luck Guys en kan je kijken via prime.
R.I.P DTS.
  zondag 31 augustus 2025 @ 12:18:59 #80
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218639631
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 11:57 schreef FlyingFish het volgende:

Ik hoop dat Churandy ver komt, dat is altijd wel een positief persoon die oprecht over komt! En nog wat andere oudere deelnemers die ik het gun ver te komen!
Ik ben benieuwd of er dit jaar ook weer veel afhakers zijn in de eerste weken. Ik ben social media afgegaan van een aantal mensen en ik zie wel een aantal luxe paardjes zo op het eerste oog. Maar misschien verrassen ze mij. Vraag mij hoe het zit met die Koen, die struggled de laatste tijd met coke verslaving. En heeft het in juli daar nog over gehad dat hij problemen had, de opnames waren in mei.
  zondag 31 augustus 2025 @ 19:58:01 #81
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218644944
Het zwaarste seizoen ooit!
Fuck the EBU.
pi_218645044
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Altijd hetzelfde verhaal.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:07:41 #83
268260 Dr.Mikey
pi_218645045
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat zeggen ze elk jaar.
R.I.P DTS.
pi_218645062
Ben benieuwd :)
pi_218645071
Slechtste presentatie van expeditie Robinson ever
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:12:57 #86
459912 FlippingCoin
pi_218645092
Edson :{

vind hem meestal niet zo fantastisch, maarja was anders te wit he
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:13:02 #87
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645093
Allemaal janken. :O
Fuck the EBU.
pi_218645095
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Slechtste presentatie van expeditie Robinson ever
Hij doet het vast beter dan Nicolette. _O-
pi_218645098
Ik wacht wel even totdat al die voorstukjes over zijn.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:14:23 #90
268260 Dr.Mikey
pi_218645103
Apart zo met die Edson normaal gesproken zap ik weg als ik hem in beeld zie.
R.I.P DTS.
pi_218645108
Was er bij de vorige editie niet continu mooi weer? Kom maar door met slecht weer. _O_
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:15:08 #92
459912 FlippingCoin
pi_218645116
zij sterven voor uw zonden
pi_218645122
Ik ken het merendeel niet. Maar go churandy ^O^
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:16:21 #94
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645127
Oh ja, Roelof ken ik wel.
Fuck the EBU.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:16:30 #95
459912 FlippingCoin
pi_218645130
food influencer?!!!

what the hell is even that
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:16:51 #96
268260 Dr.Mikey
pi_218645136
Ha mooi die Roelof herkende hem niet tot dat nieuws fragment.
R.I.P DTS.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:17:25 #97
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645145
Churandy *O*
Fuck the EBU.
pi_218645146
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, Roelof ken ik wel.
Leuke kandidaat.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:17:54 #99
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645154
quote:
16s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
food influencer?!!!

what the hell is even that
Een :') waardig.

:P
Fuck the EBU.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:18:05 #100
459912 FlippingCoin
pi_218645159
Churandy god _O_
pi_218645161
Voor het eerst dat ik er zo weinig ken. ;(
Hotapnyc
pi_218645165
Churandy Cura God @3rr0r
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:20:03 #103
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645179
Ik ga kijken voor Tobias.
Your beauty never ever scared me.
pi_218645185
Ik ken Yesim niet, maar ze lijkt me wel iemand die ik heel tof ga vinden.
  Moderator zondag 31 augustus 2025 @ 20:21:12 #105
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218645196
Roelof is wel een eindbaas in deze proef.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:21:20 #106
268260 Dr.Mikey
pi_218645198
Tobias _O_
R.I.P DTS.
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:22:11 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645206
Hey Koen ken ik ook wel. En dat jochie van Kesbeke.
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:22:35 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645210
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tobias _O_
Denk dat hij nog wel kan verrassen.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:22:54 #109
459912 FlippingCoin
pi_218645214
lol koen :')
pi_218645215
Veel content creators en influencers weer.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_218645221
Mensen moeten eigenlijk sowieso altijd iets op het hoofd doen zo in de zon.
pi_218645225
Ik neem me elk jaar voor het weer te gaan kijken, maar het komt ook nu weer zo traag op gang.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:24:19 #113
268260 Dr.Mikey
pi_218645226
Er zitten dit jaar bekendere deelnemers in good luck guys.
R.I.P DTS.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:24:23 #114
459912 FlippingCoin
pi_218645227
ze zouden diegene die het langst blijft hangen naar huis moeten sturen om de toon te zetten dat alles kan :@
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:25:09 #115
459912 FlippingCoin
pi_218645235
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:24 schreef Remco het volgende:
Ik neem me elk jaar voor het weer te gaan kijken, maar het komt ook nu weer zo traag op gang.
kijken kijken niet zeiken
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:25:45 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645244
quote:
16s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
ze zouden diegene die het langst blijft hangen naar huis moeten sturen om de toon te zetten dat alles kan :@
:D _O-
Fuck the EBU.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:29:36 #117
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645270
Die Vincent ken ik ook wel ergens van.
Fuck the EBU.
pi_218645305
De leader is trouwens nog exact dezelfde als die van de allereerste uit 2000, dat is wel vet.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:34:44 #119
268260 Dr.Mikey
pi_218645322
Hup Tobias
R.I.P DTS.
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:35:04 #120
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645325
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hup Tobias
Haha zou wel echt grappig zijn.
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:35:24 #121
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645332
Oh jammer maar tweede is ook netjes.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:36:20 #122
459912 FlippingCoin
pi_218645342
waarom doen er geen OF actrices mee
pi_218645347
quote:
16s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Geniaal
pi_218645348
Kennelijk ken ik ook Twan. Die film van hem laatst gekeken.
Hotapnyc
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:37:17 #125
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645356
Ik ken haar niet van het ESF. :o
Fuck the EBU.
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:37:19 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645357
Oooh Linda
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:37:39 #127
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_218645358
Churandy “Ik ben blij!” Martina :)
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:37:40 #128
459912 FlippingCoin
pi_218645359
hoeveelste zijn die geworden bij het esf?
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:37:52 #129
459912 FlippingCoin
pi_218645362
quote:
16s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
hoeveelste zijn die geworden bij het esf?
@Ama
pi_218645364
Edson werkt al behoorlijk op mijn zenuwen.
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:38:41 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645367
quote:
16s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
@:ama
13de
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:39:05 #132
459912 FlippingCoin
pi_218645373
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:38 schreef Ama het volgende:

[..]
13de
dan ga ik haar niet supporten :(
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:39:38 #133
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218645378
Ik zou ook Churandy kiezen voor de blijheid
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:39:53 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645382
quote:
16s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
dan ga ik haar niet supporten :(
Sow
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:39:56 #135
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_218645383
Ah we hebben weer een kok
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_218645412
Dit klinkt mooi als een ettertje
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:43:27 #137
459912 FlippingCoin
pi_218645419
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:39 schreef Momo het volgende:
Ik zou ook Churandy kiezen voor de blijheid
en de mentaliteit, aardige prestaties neergezet
pi_218645420
Och. Ik wil nu ook naar Maleisië.
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:43:57 #139
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645427
Stefania deed ook mee met het Songfestival maar dan voor Griekenland.
pi_218645430
Wel weer tegelijk mannen tegen de vrouwen vibe.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:44:25 #141
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645434
Niet echt gelijkwaardige teams volgens mij.
Fuck the EBU.
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:44:46 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645441
Oooh Roelof ken ik ook wel.
pi_218645443
Team Tobias lijkt mij meest allround.
pi_218645445
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet echt gelijkwaardige teams volgens mij.
In ieder geval hebben ze het nu helemaa lzelf gekozen :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:45:05 #145
459912 FlippingCoin
pi_218645446
quote:
7s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:43 schreef Ama het volgende:
Stefania deed ook mee met het Songfestival maar dan voor Griekenland.
oh ja die heb ik gezien toen, toen hadden wij dat buitenlandse nummer wat flopte volgens mij
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:46:08 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645458
quote:
16s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oh ja die heb ik gezien toen, toen hadden wij dat buitenlandse nummer wat flopte volgens mij
Dat weet ik niet meer precies.
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:46:55 #147
459912 FlippingCoin
pi_218645465
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:46 schreef Ama het volgende:

[..]
ik vond die inzending heel stom dus ik wel :@
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:47:24 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645473
quote:
16s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
ik vond die inzending heel stom dus ik wel :@
Hadden wij toen dat broccoli lied?
pi_218645489
Edson werkt op m’n zenuwen :{
Alius aliud dicit
pi_218645495
Ik denk dat je met Yesim en die augurkenboy nog wel wat vuurwerk krijgt
Alius aliud dicit
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:50:17 #151
459912 FlippingCoin
pi_218645499
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Hadden wij toen dat broccoli lied?
ja :')
  Moderator zondag 31 augustus 2025 @ 20:50:35 #152
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218645505
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:50 schreef Mrmime het volgende:
Ik denk dat je met Yesim en die augurkenboy nog wel wat vuurwerk krijgt
Yesim.ligt er snel uit
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218645524
quote:

[..]
quote:

[..]
Was dat niet dat broccoli lied
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 20:57:01 #154
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645549
Fijn dat hij zich niet meer Koen Kardashian noemt.
pi_218645553
Nou die Koen Pieter met zijn verwijfde stem
pi_218645556
Oh, Kevin kende ik kennelijk toen ook nog in GTST. 😂
Hotapnyc
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:57:56 #157
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645561
Hup team rood
Fuck the EBU.
pi_218645573
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
[..]
Was dat niet dat broccoli lied
Dat verschrikkelijke lied dat totaal anders was dan zijn 2020 inzending op basis waarvan hij was uitgekozen. Terecht 0 punten van de mensen thuis.
Hotapnyc
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:59:43 #159
268260 Dr.Mikey
pi_218645577
Dat kooi gedeelte is al eens geweest heftige proef voor een eerste.
R.I.P DTS.
pi_218645579
Ik begrijp er niets van. Expeditie Robinson is nu echt begonnen :)
pi_218645585
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat kooi gedeelte is al eens geweest heftige proef voor een eerste.
Eindelijk een GOED begin. _O_
pi_218645588
Misschien dan toch het pittigste seizoen ooit
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:02:13 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218645592
Claustrofobisch
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 21:02:39 #164
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645596
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:02 schreef Momo het volgende:
Claustrofobisch
Zou dit echt al slecht trekken. :')
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:03:14 #165
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645602
Je neus dichtknijpen wanneer je onder gaat. :')

En dan. Met 1 hand duwen?
Fuck the EBU.
pi_218645608
Ik zou dus echt helemaal in paniek raken, in zo'n kooi onder water.
Hotapnyc
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:05:09 #167
268260 Dr.Mikey
pi_218645617
Vroeger was dit kooi gedeelte al een proef op zichzelf.
R.I.P DTS.
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:05:14 #168
459912 FlippingCoin
pi_218645618
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:02 schreef Momo het volgende:
Claustrofobisch
die gaten zijn wel groot genoeg om uit te zwemmen

voor de meeste deelnemers dan :+
pi_218645628
Toffe proef hoor
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 21:07:12 #170
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645637
Is dit de dochter van?
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:07:27 #171
459912 FlippingCoin
pi_218645641
oh god :{
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:07:45 #172
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645644
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
Is dit de dochter van?
Dochter van Ronald de Boer.
Fuck the EBU.
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:07:56 #173
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218645647
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:07 schreef Ama het volgende:
Is dit de dochter van?
Ja Ronald de Boer is haar vader
pi_218645649
De dochter van Ronald de Boer. En partner/ex van Ronnie Flex?
Hotapnyc
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 21:08:18 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645652
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dochter van Ronald de Boer.
Ja dat dacht ik al.
pi_218645655
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:06 schreef lars91 het volgende:
Toffe proef hoor
:Y
pi_218645662
Lies Zhara met haar girl power: "Ik heb een man nodig".
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:09:49 #178
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645667
quote:
15s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
Lies Zhara met haar girl power: "Ik heb een man nodig".
:D
Fuck the EBU.
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 21:11:24 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645679
Ik moet wel zeggen dat ik het een aantal seizoenen niet heb gekeken dus dat maakt het ook wel weer leuk.
pi_218645680
Expeditie reclameblokken
pi_218645704
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Churandy Cura God @:3rr0r
Oh doet hij mee? Geinig
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:18:51 #182
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645708
Die Marieke ken ik ook ergens van.
Fuck the EBU.
pi_218645710
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:17 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Oh doet hij mee? Geinig
:Y
pi_218645711
Volgens mij hoef je maar twee blokken te verplaatsen steeds ipv alle drie.
Hotapnyc
pi_218645715
Oh, Marieke ken ik ook dus. Kennelijk.
Hotapnyc
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:19:51 #186
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218645716
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:19 schreef Cirilico het volgende:
Ja, dat had ik dus ook.
Fuck the EBU.
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 21:20:35 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645720
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:19 schreef Cirilico het volgende:
Ik had haar niet eens meteen herkend van Mocro Maffia.
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 21:24:11 #188
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645745
Ziet er pittig zwaar uit.
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:24:32 #189
268260 Dr.Mikey
pi_218645751
Was dit laatste stuk ook niet ooit een samensmeltingsproef ?
R.I.P DTS.
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 21:25:18 #190
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645754
Oke oke 👌🏼 Koen stelt tot nu toe nog niet teleur.
pi_218645758
Go Koen!
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:25:32 #192
459912 FlippingCoin
pi_218645760
zo dan koen :D
pi_218645761
Dat deed hij wel erg soepel :D
pi_218645764
Yesmin is wel topfavoriet voor eerste afvaller
pi_218645765
Hij mag het met een lach vertellen, maar Nordin komt wat homofobisch over met die opmerkingen. Eerder ook al die feministenopmerking.
Hotapnyc
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 21:26:07 #196
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645766
quote:
10s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:25 schreef pullup het volgende:
Dat deed hij wel erg soepel :D
Het is natuurlijk ook wel een lange kerel. :D Dat helpt ook wel wat.
pi_218645767
Leuke proef was dit
pi_218645768
Haha die Koen, mooi om te zien _O_
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218645778
Koen is de Turkse Kangal hond die gewoon recht omhoog gaat. _O_
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 21:27:40 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645780
Tobias en Koen allebei op het mooie strand. _O- De twee grootste kakkers van dit seizoen. :D
pi_218645781
Ze winnen water met een smaakje. _O-
Hotapnyc
pi_218645785
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:26 schreef Cirilico het volgende:
Hij mag het met een lach vertellen, maar Nordin komt wat homofobisch over met die opmerkingen. Eerder ook al die feministenopmerking.
Die heb ik dan gemist. Maar vond hem vanaf het begin niet leuk. Vervelende mannetje.
pi_218645788
Ik denk dat je als stam beter als eerste aan kan komen.
Hotapnyc
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:29:41 #204
268260 Dr.Mikey
pi_218645795
Freek vonk JR
R.I.P DTS.
pi_218645803
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Die heb ik dan gemist. Maar vond hem vanaf het begin niet leuk. Vervelende mannetje.
Ietwat vol van zichzelf.
Hotapnyc
  roze zondag 31 augustus 2025 @ 21:31:04 #206
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218645804
Oh Robin ken ik ook wel.
pi_218645805
Wtf gewoon een complete prefab hut aanwezig :{w
pi_218645809
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Er zijn meer heel irritante lui aanwezig daar maar die spande wel de kroon
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:32:23 #209
459912 FlippingCoin
pi_218645811
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:31 schreef pullup het volgende:
Wtf gewoon een complete prefab hut aanwezig :{w
ja zo fucking stom dat iedere keer

ze kunnen de naam van die show beter veranderen
pi_218645816
“Koken, schijten, slapen.”

Dan ben je voor mij al af. Met je trash taalgebruik.
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:34:15 #211
459912 FlippingCoin
pi_218645821
churandy lijkt op een zeerover met die hoed en baard :D
pi_218645829
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:31 schreef pullup het volgende:

[..]
Er zijn meer heel irritante lui aanwezig daar maar die spande wel de kroon
Stuk of 4 irritante influencer vrouwen :D
pi_218645837
Eigen volk stam eerst
pi_218645847
Zijn die bamboestammen gewoon door de productie in het bos geflikkerd vooraf?
pi_218645862
Als ze slim zijn overleggen de 2 stamhoofden even. Stuur je de 2 zwakste.
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:39:24 #216
268260 Dr.Mikey
pi_218645871
Deze manier van wegstemmen is wel verfrissend.
R.I.P DTS.
pi_218645874
Eigen stam eerst mannetje is wel een vervelend mannetje. :D
pi_218645877
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:37 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Zijn die bamboestammen gewoon door de productie in het bos geflikkerd vooraf?
Lijkt me wel ja.
pi_218645896
Toffe man die Roelof. Wist ik al maar toch. Leuke kandidaat om erbij te hebben.
pi_218645905
Waarom kiest die muts voor Nordin? Omdat hij man is. :')
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:44:55 #221
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218645925
Gaan ze sterke mannen kiezen voor de proef, is het een puzzel of vuur maken ofzo.
pi_218645940
Bijzonder hoe je, al na 1 uitzending, een hekel kunt hebben aan bepaalde deelnemers :)

En hoe deelnemers, waarvan je van te voren dacht dat het niets zou worden, toch leuk blijken te zijn :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Verida op 31-08-2025 21:54:50 ]
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:55:24 #223
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218646022
Ben benieuwd of stammen nog van elkaar eten gaan jatten
pi_218646252
Naar mijn idee was de winnaar met die vlag gespoilerd door het korte filmpje waarbij je team rood zag klimmen op die schuine wand. Op de achtergrond rechts was het andere team niet te zien dus ik dacht toen, oh die zullen vast verder zijn.
pi_218646377
Best een aardige groep. Alleen nog lastig met die stammen en kampen, om het nog eenvoudiger te maken blijkbaar. Leuke eerste aflevering moet ik zeggen. Nou daar gaan we weer tot diep in december elke zondagavond Expeditie Robinson avond, let's rock 'n roll!
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 1 september 2025 @ 00:29:37 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_218646756
De jazz-hands waren er ook weer! *O*
  maandag 1 september 2025 @ 10:31:55 #227
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218649210
Kon niet live kijken gister, dus wilde het rond 22:00 op Videoland doen.
Maar de aflevering die onder 1 stond was een random aflevering van vorig seizoen. Zag ineens Justine :D

:{
L'Amour menaçant:
pi_218649372
Kapot geïrriteerd aan die zinloze tussenstukje die al vooraf verklappen wat er gaat gebeuren. Hele intro ermee, rot op zeg.

Voor de rest wel een leuke groep kandidaten op het eerste oog, benieuwd wie er sterk en zwak blijken. Vond de stamhoofden weer heerlijk oerdom in hun keuzes... Een sterk team is een team wat bestaat uit mannen en vrouwen met verschillende kwaliteiten.

Ook wel benieuwd naar de uitwerking van de opzet, het idee met 2 kampen en 2 stammen per kamp vind ik wel interessant. Het voorkomt een deel groepjesvorming verwacht ik en zal de onderliggen de strijd op scherp kunnen zetten.
pi_218649710
Ik denk dat Stefania vroeg eruit ligt die klaagde nu al en ze is al vrij slank als die gaat afvallen wordt het voor de gezondheid vrij kritiek
  maandag 1 september 2025 @ 11:56:16 #230
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218650278
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:28 schreef Cupfighter het volgende:
Ik denk dat Stefania vroeg eruit ligt die klaagde nu al en ze is al vrij slank als die gaat afvallen wordt het voor de gezondheid vrij kritiek
Mag hopen dat de knappe vrouwen in bikini er nog even in blijven :'(
pi_218650707
Ik vond het maar een rommelige bende. Eerst die zolang mogelijk blijven staan proef, stammen kiezen en dan hup een samensmelting waardige proef en hup naar twee eilanden met twee stammen per eiland. Vervolgens liggen op 1 eiland de hutten al klaar en zijn ze op het andere eiland al bezig met het wegstemmen.

Verder een hoop brandhout tussen de kandidaten. Blijkbaar is contentcreator tegenwoordig een carrière. Ik dacht serieus dat ze allemaal only fans snollen waren.
  maandag 1 september 2025 @ 13:03:54 #232
459912 FlippingCoin
pi_218651020
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 12:33 schreef Document1 het volgende:
Ik vond het maar een rommelige bende. Eerst die zolang mogelijk blijven staan proef, stammen kiezen en dan hup een samensmelting waardige proef en hup naar twee eilanden met twee stammen per eiland. Vervolgens liggen op 1 eiland de hutten al klaar en zijn ze op het andere eiland al bezig met het wegstemmen.

Verder een hoop brandhout tussen de kandidaten. Blijkbaar is contentcreator tegenwoordig een carrière. Ik dacht serieus dat ze allemaal only fans snollen waren.
food influencer ;(
pi_218651051
quote:
16s.gif Op maandag 1 september 2025 13:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
food influencer ;(
Precies dit. _O_
  maandag 1 september 2025 @ 13:08:29 #234
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218651066
quote:
16s.gif Op maandag 1 september 2025 13:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
food influencer ;(
Bepaalt zij wat we gaan eten vanavond?
Fuck the EBU.
pi_218651144
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:56 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Mag hopen dat de knappe vrouwen in bikini er nog even in blijven :'(
[quote]0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:56 schreef MacorgaZ het volgende:

Oh natuurlijk dat hoop ik ook
  maandag 1 september 2025 @ 13:56:55 #236
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218651517
Vraag me trouwens af voor wie het zwaarder is om opeens met wat gevangen vis en pannenkoekjes te overleven.
Dikke kandidaten met hogere vetreserves maar waarschijnlijk ook een veel hogere calorieëninname per dag dus een flinke switch, of slanke kandidaten die weing reserves hebben maar waarschijnlijk ook gewend zijn aan strakkere diëten en een lager aantal calorieën per dag.
  maandag 1 september 2025 @ 13:59:29 #237
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218651531
Waarom doen mensen hieraan mee? Het is gewoon afzien. Ik begrijp dit niet.
  maandag 1 september 2025 @ 14:33:08 #238
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218651780
Lies Zhara O+
pi_218652062
Goedenmiddag ..... heeft iemand misschien een linkje ... ik krijg het niet voor elkaar ... alvast bedankt :)
  maandag 1 september 2025 @ 15:59:25 #240
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218652391
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 13:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Als influencer net iets bekender worden voor meer volgers zodat je meer geld kan vragen voor reclames ("sponsorships") en uitgenodigd wordt voor andere programma's en schnabbels. Sommige mensen zijn bekend alleen omdat ze bekend zijn en daarmee hun geld kunnen verdienen.
pi_218653194
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 13:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zou ook wel mee willen doen, zonder camera’s.

Als je van avontuur houdt, sportief bent, houdt van eilanden en mooi weer, dan is dit supertof.
pi_218653213
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 15:59 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Als influencer net iets bekender worden voor meer volgers zodat je meer geld kan vragen voor reclames ("sponsorships") en uitgenodigd wordt voor andere programma's en schnabbels. Sommige mensen zijn bekend alleen omdat ze bekend zijn en daarmee hun geld kunnen verdienen.
Oh ja zeker dit!

Als je rekent op minstens 1 miljoen kijkers dan is zelfs na één ronde naar huis moeten gewoon win-win. Alles voor je one minute of fame.
pi_218653218
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als je van avontuur houdt, sportief bent, houdt van eilanden en mooi weer, dan is dit supertof.
Ik vind dat ook niet zo raar. Zou zo meedoen. (En waarschijnlijk na 5 dagen huilend naar huis gaan)
pi_218653446
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 17:15 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik vind dat ook niet zo raar. Zou zo meedoen. (En waarschijnlijk na 5 dagen huilend naar huis gaan)
Kamp FOK! incoming.
  roze maandag 1 september 2025 @ 17:35:52 #245
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218653451
Ik blijf wel thuis. Ik zou dan liever aan Wie is de Mol meedoen. :@
  maandag 1 september 2025 @ 17:44:19 #246
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218653517
quote:
10s.gif Op maandag 1 september 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
Ik blijf wel thuis. Ik zou dan liever aan Wie is de Mol meedoen. :@
WIDM O+
Fuck the EBU.
  maandag 1 september 2025 @ 17:49:43 #247
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218653557
Denk dat sommige hier wel onderschatten hoe economisch significant een merk kan zijn als influencer of content creator. Er gaat echt wel veel geld in om, en verkoop zelf iets zoals een boek, of make up of kleding en je kan miljoenen verdienen. Iemand met 100.000 volgers op social media krijgt zo 500/1000 euro gemiddeld voor product placement. Met een miljoen volgers zo 10.000 euro+ per post. RTL stopt juist ook dit soort mensen in Expeditie voor de jongere generatie.
pi_218653734
Die intro blijft wel tof met dat muziekje

Maar vroegere seizoenen waren veel leuker, met die Bjorn etc
pi_218654551
edson vind ik een natte krant
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_218654865
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
EPH terug! Nu!
pi_218655008
En Evi
  Miss 200.000.000! maandag 1 september 2025 @ 22:38:04 #252
367000 roos94
pi_218656331
ik vind roelof zo'n leuke vent.

Team Roelof *O*
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:56:39 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218660289
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 19:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind 'm het zo bozig doen }:|
L'Amour menaçant:
  dinsdag 2 september 2025 @ 13:57:24 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218660298
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:42 schreef Soury het volgende:
Waarom kiest die muts voor Nordin? Omdat hij man is. :')
Ik vind die Nordin nu al bloedirritant.
L'Amour menaçant:
pi_218660742
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 13:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind die Nordin nu al bloedirritant.
Yep! Ook Edson vind ik naast mw Wijdbeens geen aanwinst.
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 september 2025 @ 15:05:31 #256
367000 roos94
pi_218660807
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:01 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Yep! Ook Edson vind ik naast mw Wijdbeens geen aanwinst.
Er is iemand bij de productie/casting die Edson heel graag ziet, want man is overal
pi_218662359
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:05 schreef roos94 het volgende:

[..]
Er is iemand bij de productie/casting die Edson heel graag ziet, want man is overal
Is extra goedkoop voor John de Mol. 1 iemand een contract aanbieden en op diverse plekken parkeren. :P

Ik vond Art echt meer dan prima. Jammer dat hij weg is. Al geef ik Edson nog een kans. :D
pi_218663034
Ik zou graag zien dat in het volgende seizoen als ze weer moeten kiezen voor de kamp samenstelling dat het er wat eerlijker aan toegaat.
Dat dat ze eerst allemaal een man moeten kiezen en daarna een vrouw (of omgekeerd) om het speelveld wat te levelen.
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:50:54 #259
459912 FlippingCoin
pi_218663062
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 15:05 schreef roos94 het volgende:

[..]
ja die van der vorst wil meer diversiteit

heeft die laatst een heel stuk over geschreven
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 september 2025 @ 19:56:06 #260
367000 roos94
pi_218663124
Ik herkende Kevin Hassing totaal niet, totdat ik oude beelden uit gtst zag en dacht what the fuck, dat is hij!?

Wat is deze transformatie _O- ok grijs haar maar hij is gewoon onherkenbaar..?

TF happend _O-
pi_218663245
Oke net de aflevering gezien. Paar random gedachtes:

- Team Tobias! Ik mag iedereen wel van die stam trouwens. Koen is ook tof.
- Edson :') ik vind hem niet eens irritant omdat ik zijn karakter vervelend vind. Maar gewoon omdat hij niet kan presenteren. Hij probeert zo gemaakt stoïcijns te praten voor het programma het ziet er niet uit.
- Lies Zhara en haar wijvengejank. Zum kotsen
- Sommige mensen vind je gewoon irritant. Heb ik met Twan. Ik kan niet tegen dat overdreven gepolijste.
- Estefania is niet om aan te zien mijn god wat is die irritant zeg
- Churandy is hilarisch
- Nordin en Yesin mag ik ook wel
- De rest ben ik vergeten. Alsof iemand die nieuwslezeres van een of ander radioprogramma herkent :')
/
pi_218663254
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:56 schreef roos94 het volgende:
Ik herkende Kevin Hassing totaal niet, totdat ik oude beelden uit gtst zag en dacht what the fuck, dat is hij!?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

TF happend _O-
Botox, fillers? Ooglift. :D Hoeveel jaar zit hier tussen?
  Miss 200.000.000! dinsdag 2 september 2025 @ 21:43:59 #263
367000 roos94
pi_218664334
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Botox, fillers? Ooglift. :D Hoeveel jaar zit hier tussen?
10-14 jaar
  woensdag 3 september 2025 @ 09:04:05 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_218666010
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:56 schreef roos94 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

TF happend _O-
Ooooo inderdaad, hij! :D
Ik had m nog zitten googlen en naar "partner", want ik had een vermoeden :P
Maar deze link had ik nog niet gelegd.
L'Amour menaçant:
  woensdag 3 september 2025 @ 11:24:27 #265
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218667049
FF een overzichtje anders snap ik er de ballen van.

Kamp Noord, Rode vlag.

Stam blauw
Twan
Churunda
Roelof
Stefania
Vincent

Stam Geel
Lies
Roos
Nordin
Demi
Yesim

Kamp Zuid, Groene vlag.

Stam Oranje
Tobias
Matyas
Camiel
Koen
Marieke

Stam Paars
Florentien
Amije
Kevin
Robin
Linda
No mercy for animal abusers
pi_218667099
Ik vind dat stammen gedoe ook niet echt goed uitgelegd. Wat is nou het voordeel nadeel? Dat ze iemand er minder snel uitkiepen omdat diegene bij dezelfde stam zit? Ik denk niet dat het veel uitmaakt.
pi_218667296
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 17:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die camera's zijn minder inderdaad. Mij lijkt het ook wel tof om mee te doen.
  woensdag 3 september 2025 @ 11:47:28 #268
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218667311
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 11:29 schreef Document1 het volgende:
Ik vind dat stammen gedoe ook niet echt goed uitgelegd. Wat is nou het voordeel nadeel? Dat ze iemand er minder snel uitkiepen omdat diegene bij dezelfde stam zit? Ik denk niet dat het veel uitmaakt.
Ik neem aan dat twee personen volgende afleveringen gaan battelen en dat de verliezer dan afvalt of naar afvallerseiland gaat. Misschien krijgen we in de eerste fase van het spel geen eilandraden. Maar meer zal duidelijk worden volgende aflevering.
  Miss 200.000.000! woensdag 3 september 2025 @ 12:56:15 #269
367000 roos94
pi_218667846
Al die kampen, stammen, whatever. Gooi ze gewoon eens allemaal op 1 eiland en het blijft op 1 eiland, back to basic, geen afval eiland, geen winnaars eiland, gewoon simpel. Met zn allen op 1 plek, proeven doen en wie verliest ligt eruit. Klaar.
  woensdag 3 september 2025 @ 13:02:28 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218667901
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 12:56 schreef roos94 het volgende:
Al die kampen, stammen, whatever. Gooi ze gewoon eens allemaal op 1 eiland en het blijft op 1 eiland, back to basic, geen afval eiland, geen winnaars eiland, gewoon simpel. Met zn allen op 1 plek, proeven doen en wie verliest ligt eruit. Klaar.
Maar dan zou het heel snel duidelijk kunnen worden wie er over blijven op het eind vorig seizoen waren Timor en Kiran wel duidelijk de beste kandidaten. Denk de eerste helft afvallers dan vooral vrouwen zullen zijn omdat veel proeven toch wel fysiek zijn.
  woensdag 3 september 2025 @ 13:04:23 #271
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218667927
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar dan zou het heel snel duidelijk kunnen worden wie er over blijven op het eind vorig seizoen waren Timor en Kiran wel duidelijk de beste kandidaten. Denk de eerste helft afvallers dan vooral vrouwen zullen zijn omdat veel proeven toch wel fysiek zijn.
Bij die eerste proef had je toch 2 vrouwen bij de laatste 4.
Fuck the EBU.
  woensdag 3 september 2025 @ 13:05:52 #272
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_218667962
quote:
Maar dan kan je dus ervoor kiezen zoals bij die eerste opdracht. Gewoon gelijk als tweede ermee stoppen, want je bent niet laatste. En dan krachten sparen.
Fuck the EBU.
pi_218672390
quote:
Dat deden ze bij Survivor One World. Met zijn allen op 1 eiland.
#superniger2020
  woensdag 3 september 2025 @ 22:19:27 #274
268260 Dr.Mikey
pi_218672410
Toevallig deze week de expeditie 100 man editie weer een stukje gezien begint erg chaotisch.
R.I.P DTS.
pi_218672460
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toevallig deze week de expeditie 100 man editie weer een stukje gezien begint erg chaotisch.
Met FransGOD. w/
#superniger2020
  donderdag 4 september 2025 @ 13:58:58 #276
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218676820
Koen en Nordin zijn wel de helden van de eerste aflevering.

Koen omdat hij tegen alle verwachting in die schuine muur opliep tot bovenaan. w/

En Nordin omdat hij zag dat een van de dames het moeilijk had onder water en haar zijn hand reikte om te helpen. O+
No mercy for animal abusers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')