kijken kijken niet zeikenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:24 schreef Remco het volgende:
Ik neem me elk jaar voor het weer te gaan kijken, maar het komt ook nu weer zo traag op gang.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
ze zouden diegene die het langst blijft hangen naar huis moeten sturen om de toon te zetten dat alles kan
Geniaalquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
ze zouden diegene die het langst blijft hangen naar huis moeten sturen om de toon te zetten dat alles kan
@Amaquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
hoeveelste zijn die geworden bij het esf?
dan ga ik haar niet supportenquote:
Sowquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan ga ik haar niet supporten
en de mentaliteit, aardige prestaties neergezetquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:39 schreef Momo het volgende:
Ik zou ook Churandy kiezen voor de blijheid
In ieder geval hebben ze het nu helemaa lzelf gekozenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Niet echt gelijkwaardige teams volgens mij.
oh ja die heb ik gezien toen, toen hadden wij dat buitenlandse nummer wat flopte volgens mijquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:43 schreef Ama het volgende:
Stefania deed ook mee met het Songfestival maar dan voor Griekenland.
Dat weet ik niet meer precies.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh ja die heb ik gezien toen, toen hadden wij dat buitenlandse nummer wat flopte volgens mij
ik vond die inzending heel stom dus ik welquote:
Hadden wij toen dat broccoli lied?quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik vond die inzending heel stom dus ik wel
jaquote:
Yesim.ligt er snel uitquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:50 schreef Mrmime het volgende:
Ik denk dat je met Yesim en die augurkenboy nog wel wat vuurwerk krijgt
Dat verschrikkelijke lied dat totaal anders was dan zijn 2020 inzending op basis waarvan hij was uitgekozen. Terecht 0 punten van de mensen thuis.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
[..]
Was dat niet dat broccoli lied
Eindelijk een GOED begin.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat kooi gedeelte is al eens geweest heftige proef voor een eerste.
die gaten zijn wel groot genoeg om uit te zwemmenquote:
Ja dat dacht ik al.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dochter van Ronald de Boer.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
Lies Zhara met haar girl power: "Ik heb een man nodig".
quote:
Ja, dat had ik dus ook.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:19 schreef Cirilico het volgende:
Oh, Marieke ken ik ook dus. Kennelijk.
Ik had haar niet eens meteen herkend van Mocro Maffia.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:19 schreef Cirilico het volgende:
Oh, Marieke ken ik ook dus. Kennelijk.
Het is natuurlijk ook wel een lange kerel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |