Ik ben zelf heel open en vol vertrouwen en merk blijkbaar toch vrij makkelijk, ook al is het niet op dat moment zelf, dat er iets niet klopt.quote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hmm, niet echt denk ik dan. Ik ben van nature best vertrouwend tegenover mensen, vooral als het gewoon mede studenten zijn van toen der tijd.
Dat ze op één hand te tellen zijn? Da's wel een goed voornemen.quote:
Wilde het net al posten, maar dacht ik wacht eerst even je verhaal afquote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef peaceman het volgende:
ikzelf meerdere keren. Kennelijk heb ik er een radartje voor. Al heb ik me ook wel eens vreselijk vergist.
Ik ken je slechts alleen, maar mag je op basis daarvan welquote:Op maandag 30 december 2024 00:09 schreef houdjemond het volgende:
Maar vaak zat.
Mijn IRL vrienden zijn op 2 handen te tellen en dat wil ik graag zo houden.
Heel veel mensen mogen mij ook niet en daar heb ik hard voor gewerkt.
quote:Op maandag 30 december 2024 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb goede hoop dat Teddy geen zwemdiploma heeft.
Trustequote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef Koen66 het volgende:
Beter ga ik maar slapen, tot morgen en geniet er van
Stukje van gezien maar poten deden auquote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef ShinyStar het volgende:
Heerlijk nummer. Jammer dat ik hem gemist heb op Lowlands dit jaar.
quote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ken je slechts alleen, maar mag je op basis daarvan wel
Ik ookquote:Op maandag 30 december 2024 00:12 schreef PippenScottie het volgende:
Alles wat ik van Teddy Swims hoor kan ik waarderen
herkenbaar ja.quote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wilde het net al posten, maar dacht ik wacht eerst even je verhaal af
Ik heb daar ook een soort van "radar" voor. Ik voel dat op één of ander manier goed aan. Tot nu toe ook niet fout gehad zover ik het weet :
Alle vrienden die ik echt dichtbij heb gelaten hebben mij tot nu toe ook niet in de steek gelaten. Misschien heb ik soms wel mensen buiten de deur gehouden die anders verdienden, maar diegenen die ik binnen heb gelaten waren wel terecht en kan ik op bouwen
Ben vereerdquote:Op maandag 30 december 2024 00:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]jij zou er ook wel tussen passen denk ik
![]()
Ja, misschien bij die mensen in mn studententijd die vlotte praatjes hebben. Ik heb dan soms het idee dat daar weinig authentieks aan is. Alsof hun leven vooral om het studentenleven hangt en daar hun persoonlijkheid ergens op baseren. Maar ik ben met dat soort mensen nooit zo close geweest dus zou ook niet weten hoe het nu met hen gaat.quote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben zelf heel open en vol vertrouwen en merk blijkbaar toch vrij makkelijk, ook al is het niet op dat moment zelf, dat er iets niet klopt.
Niet echt, maar ik ben misschien dan ook een te makkelijk iemand in de omgangquote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef peaceman het volgende:
Heb je wel eens iemand ontmoet waar iedereen om je heen lyrisch over was en jij je bedenkingen had en dat bleek later ook te kloppen?
Ben zelf ook niet de meest normale hoorquote:Op maandag 30 december 2024 00:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
"We" zijn wel een raar zooitje hoor
Ja daar heb ik ook altijd zoveel last van. Zo irritant. En toen had ik mijn poten gespaard voor zondagnacht kreeg ik last van steken in mijn bovenbeen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Stukje van gezien maar poten deden au
Aangenomenquote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ben zelf ook niet de meest normale hoor
Ook niet zo'n fan van.quote:
ik heb ook niet zo snel ruzie, maar kan me wel ongemakkelijk bij iemand voelen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben misschien dan ook een te makkelijk iemand in de omgang
Je moet echt moeite doen om ruzie met me te krijgen
Een liedje over een machine.quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben even aan het nadenken welke nieuwe we nog moeten. Marmot, Europapa, Ief Berend.. daar houdt het in mijn hoofd al even op. Zeefed.
Artemas heb ik wel tot het einde gezien!quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook altijd zoveel last van. Zo irritant. En toen had ik mijn poten gespaard voor zondagnacht kreeg ik last van steken in mijn bovenbeen.
Wanneer gaan we bandje kijken?quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben misschien dan ook een te makkelijk iemand in de omgang
Je moet echt moeite doen om ruzie met me te krijgen
Maar hoeft w.m.b. ook zeker niet de door naar de uitgang door.quote:Op maandag 30 december 2024 00:11 schreef Fred_B het volgende:
Dit lijkt me geen blijver in deze regionen
Emptiness Machine komt zo tussen 2 en 3quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben even aan het nadenken welke nieuwe we nog moeten. Marmot, Europapa, Ief Berend.. daar houdt het in mijn hoofd al even op. Zeefed.
quote:Op maandag 30 december 2024 00:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bleven ze maar imaginair, die draken
Ik ook niet trouwens. Ik kan ook echt geen tijd / energie steken in ruzies met mensen waar ik niet genoeg om geef.quote:Op maandag 30 december 2024 00:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ook niet zo snel ruzie, maar kan me wel ongemakkelijk bij iemand voelen.
En Hannah, En dan compleet inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Gaga nog en Link in Parka. Die laatste weet ik niet
wie?quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benson Boone? Is die al geweest? Mijn gevoel zegt nee.
Die kan ik missen. Lekker nummer, maar zo vaak gehoord laatste maanden.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Emptiness Machine komt zo tussen 2 en 3
Eerst Grohl nog.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Gaga nog en Link in Parka. Die laatste weet ik niet
Is dit jaar iets hersteld, dat wel.quote:
Ik zit even te scrollen en dat uurquote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Emptiness Machine komt zo tussen 2 en 3
Oh ik heb dit precies andersom, ik kan je aankijken en ik weet of ik je mag of niet. Je hoeft niet eens iets te zeggen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef MTheBassman het volgende:
Maar ja, ik denk dat ik dankzij mn autisme ook minder goed rariteiten in iemands manieren kan spotten. Ik ben soms echt een naïeve idioot
Oh ja, mijn gedachte over Benson blijkt niet Waterdicht.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
En Hannah, En dan compleet inderdaad.
Te weinig Hannahs in de Top 2000quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
En Hannah, En dan compleet inderdaad.
Ja, gelukkig welquote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is dit jaar iets hersteld, dat wel.
Er is heel veel wat ik niet kan, maar met deze radar ben ik wel blij.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens. Ik kan ook echt geen tijd / energie steken in ruzies met mensen waar ik niet genoeg om geef.
Nou dan ga je aan mij veel plezier hebben mocht je me een keer in het echt zien, mijn gezicht is volgens velen die ik ken een open boek.quote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh ik heb dit precies andersom, ik kan je aankijken en ik weet of ik je mag of niet. Je hoeft niet eens iets te zeggen.
Na The War on Drugs vlak voor 3 uur zet ik de radio uit. Moet het toch een keer doen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zit even te scrollen en dat uur
Ik kan echt nooit meer slapen zo
Grunn & Nimma. Tickets al binnen.quote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Colour Haze in Nimma, wellicht?
Die Hannah bedoelde ik er niet Mae.quote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Te weinig Hannahs in de Top 2000![]()
Waarom nog geen Wasting My Young Years en Hey Now?
Dan doe ik het geblinddoektquote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou dan ga je aan mij veel plezier hebben mocht je me een keer in het echt zien, mijn gezicht is volgens velen die ik ken een open boek.
Al lang.quote:Op maandag 30 december 2024 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benson Boone? Is die al geweest? Mijn gevoel zegt nee.
Ik denk toch dat ik om 1 uur afhaak en dan morgenvroeg mijn beide stemplaten (Tame Impala en The Smiths) probeer mee te pakken.quote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Na The War on Drugs vlak voor 3 uur zet ik de radio uit. Moet het toch een keer doen.
dat is wel extreem. zo scherp is mijn radar ook niet. Maar ik kan wel thuiskomen en nadenken over een gesprek wat ik heb gehad en dan denken: er klopt iets niet aan jou (niet jij natuurlijk)quote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh ik heb dit precies andersom, ik kan je aankijken en ik weet of ik je mag of niet. Je hoeft niet eens iets te zeggen.
Ach, het eenen in de kroeg was ook leuk.quote:
Scheelt veel teleurstelling, tijd en moeitequote:Op maandag 30 december 2024 00:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er is heel veel wat ik niet kan, maar met deze radar ben ik wel blij.
Dit is primaquote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zeker wel/geen oor(te)ring. (streep door wat niet van toepassing is)
TIS M’N GASOLINA FOR THEEEEEEEEE TOP TWOTHOUSAAAAAAAANDquote:Op maandag 30 december 2024 00:06 schreef Zorro het volgende:
Even wat dartsen gekeken. Nog even de Golden Earring meepikken en dan slapen.
Vind dit wel de beste. Maar ik hou wel van dit soort muziek van eind jaren 60quote:Op maandag 30 december 2024 00:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is prima
Niet de beste van ze, maar wel terecht hier.
Kan verstandig zijn, maar de eennalaatste van dit uur is ook leuk.quote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik taai volgens mij bij de 8e van dit uur af ofzo.
klopt. desondanks wel eens de mist in gegaan natuurlijk, maar de balans is zeer positief gelukkig.quote:Op maandag 30 december 2024 00:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Scheelt veel teleurstelling, tijd en moeite
Dank u.quote:
Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn voorkeurenquote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan doe ik het geblinddoekt![]()
Nee @:PippenScottie ik kom niet terug op je fetisj-vraag. Was een geintje.
Blessing and a curse hoor. Denk aan mensen zoals collega's oid dat je aardig "moet" doen, of ieg normaal.quote:Op maandag 30 december 2024 00:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is wel extreem. zo scherp is mijn radar ook niet. Maar ik kan wel thuiskomen en nadenken over een gesprek wat ik heb gehad en dan denken: er klopt iets niet aan jou (niet jij natuurlijk)
Ah ja slim. Ik ga Ede Staal en The Smiths missen helaas. Alle stemplaten die daarna komen pak ik gelukkig wel mee.quote:Op maandag 30 december 2024 00:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik om 1 uur afhaak en dan morgenvroeg mijn beide stemplaten (Tame Impala en The Smiths) probeer mee te pakken.
Nimma is op een vrijdag, #yolo we ball.quote:Op maandag 30 december 2024 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Grunn & Nimma. Tickets al binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |